Ja dat gevoel heb ik dus ook, najah straks maar even bellen danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's net zoiets als dat je met pech langs de weg staat en de ANWB belt;
"Sorry mijnheer, we kunnen u niet helpen, onze auto is kapot, succes he!"
Duhquote:
Neuh had hem niet klaar staan hoor, ben gewoon sneller dan mijn eigen schaduwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:32 schreef draculettetje het volgende:
zet jij de nieuwe al klaar beller?
want men bij jij snel
Sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:35 schreef draculettetje het volgende:
hmmmm da's wel heeeel snel
kan jij ook niks aandoenquote:
ik luister gelijkj naar opeth vandaagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Whehe, heb al de hele tijd UB40 opstaan hier... Best relaxt om wakker mee te worden
Succes met ontbijtenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan jij ook niks aandoen
ik ga me ff aankleden en een ontbijtje maken
en ub 40 is idd goede muziek om bij wakker te worden
Opeth is wat voor stijl?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik luister gelijkj naar opeth vandaagleuk voor de buren ook meteen. tja niet alleen aan mezelf denken
Dat laatste stukjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
Opeth's dominant style of music is Scandinavian death metal, however, the band combines their genre with progressive metal, progressive rock, folk, jazz, and blues, and their songs last an average of ten minutes
all round dus
Nee, die moeten immers aan de drie minuten regel voldoenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:44 schreef WhiteLightning het volgende:
het is ook geen commerciele muziek , vandaar:)
Zelfde heb je toch met bijvoorbeeld, de echte versies van Ghost en Thriller van Micheal Jackson, of van Meatloaf (Paradise by the Dashboardlight, I would do anything for you)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
en anders worden ze ingekortkijk de nrs van metallica maar
die draaien ze dus bijna nooit helemaal, maar meestal de verkorte versie
Rararaquote:In China daar eet iedereen elke dag chinees
dat kan toch niet gezond zijn, altijd bami met wat vlees
daarom adviseer ik frietje met of broodje bal
want dat is wat wij eten hier tijdens carnaval
ik heb hem nog nooit gehoord, maar "Niena China"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zelfde heb je toch met bijvoorbeeld, de echte versies van Ghost en Thriller van Micheal Jackson, of van Meatloaf (Paradise by the Dashboardlight, I would do anything for you)
Die nummers hoor je bijna nooit op de radio, omdat ze tegen de 10 minuten aanleunen. Echt zonde.
Trouwens hier een hint van het nummer dat ik nu luister.
[..]
Rarara
Theo Maassen - Lauwe Pisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit gehoord, maar "Niena China"
Hahaha, de buren zullen Opeth zéker wel waarderen jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik luister gelijkj naar opeth vandaagleuk voor de buren ook meteen. tja niet alleen aan mezelf denken
joh!, kan je er niet een halve dag van maken ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
vannacht 4 keer over mijn nek gegaan... 4 uur geslapen, vanochtend weer over mijn nek gegaan... en zit nu op mijn werk... voel me niet echt geweldig ofzo
Ja, wie drinkt er dan ook 2 flessen whisky leeg op een doordeweekse dagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
vannacht 4 keer over mijn nek gegaan... 4 uur geslapen, vanochtend weer over mijn nek gegaan... en zit nu op mijn werk... voel me niet echt geweldig ofzo
ja zij narren mij ook altijd met die klote 80,s lovesong , en dan hard meezingen ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hahaha, de buren zullen Opeth zéker wel waarderen ja
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morge lotte
je dansje was een succes gister
kolere, dan ben je wel aardig van het pad ja daarnaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja, wie drinkt er dan ook 2 flessen whisky leeg op een doordeweekse dag
Zet anders even wat van Fear Factory (remanufacture), Slayer (laatste paar albums), Atari Teenage Riot etc. op.. Zit ook nog een lekkere bas tussen, wat natuurlijk lekker doorklinktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zij narren mij ook altijd met die klote 80,s lovesong , en dan hard meezingen ook.
zal ik maar niet met opeth gaan doen haha
Stappenplan voor Droxzquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
dat klinkt niet zo best droxz...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Understatementquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere, dan ben je wel aardig van het pad ja daarna
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pics Movies or it didn't happen
mja mn bas staat niet echt open. is zo gehorig als de pest hier. ik kan de ramen laten trillen zeg maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zet anders even wat van Fear Factory (remanufacture), Slayer (laatste paar albums), Atari Teenage Riot etc. op.. Zit ook nog een lekkere bas tussen, wat natuurlijk lekker doorklinkt
slayer da's lang geleden dat ik die gehoord hebquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zet anders even wat van Fear Factory (remanufacture), Slayer (laatste paar albums), Atari Teenage Riot etc. op.. Zit ook nog een lekkere bas tussen, wat natuurlijk lekker doorklinkt
I can live with thatquote:
Ik ga naar mijn bed toe, mag dat ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Graspop ga ik niet heen...
Wel naar Pinkpop, Zwarte Cross, heeeell misschien Rock am Ring, Waldrock
En natuurlijk Awakenings, Decibel Outdoor
En ja, inderdaad, m'n smaak loopt nogal uiteen
tot zo jongenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga me maar even buiten wagen , totzo
Zit ik wel aan te denken, dit gaat niet helemaal goed ofzo..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stappenplan voor Droxz
Stap 1: Meldt je ziek en ga naar huis
Stap 2: Zie stap 1
Wacht even tot je andere collega er is, en ga dan naar huis. Want zo kan je niet werken. Je bent 4 keer over je nek gegaan deze nacht, een gegronde reden om thuis te blijven... me dunktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit ik wel aan te denken, dit gaat niet helemaal goed ofzo..
zit hier alleen nog met iemand die ik aan het inwerken ben.. even wachten tot mijn andere collega er is...
eensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wacht even tot je andere collega er is, en ga dan naar huis. Want zo kan je niet werken. Je bent 4 keer over je nek gegaan deze nacht, een gegronde reden om thuis te blijven... me dunkt
Uhm... okeequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn bed toe, mag dat ook?
van mij welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn bed toe, mag dat ook?
Ik ga ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil naar pinkpop, maar moet even nog wat vrienden zien te ontvoeren haha
Gelukkig maar, wil namelijk dat het weekend isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van mij wel
ik (ondanks de boink) nu naar mn werk!
Heldinquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga ook
Ennn, 1e gesprek en ik ben meteen iemands held.
Gaat nog gezellig worden op Pinkpop, da's al 3quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga ook
Ennn, 1e gesprek en ik ben meteen iemands held.
Verkapte meet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaat nog gezellig worden op Pinkpop, da's al 3
Goedemorgenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:23 schreef BrandX het volgende:kia ora ende goedemorgen mensen
allemaal aanhet werk vandaag of ook mensen die vrij zijn en hun spaarzame tijd moeten kapotgooien aan scriptie schrijven![]()
Envyquote:
spannend! Vertel! Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
Wat is dat trouwens, er worden soms figuren naar dit topic gelokt... ongekend
Vorige topicquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
spannend! Vertel! Heb ik wat gemist?
Altijd goede berichten!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Vanavond werkfeestje met gratis food en drank. Heujjjj!
Jammer dat ik morgen om 10 uur weer op mn werk moet zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Vanavond werkfeestje met gratis food en drank. Heujjjj!
Jammer dat ik morgen om 10 uur weer op mn werk moet zijn.
Wij deden toch ook niks foutquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
meer dan 1 pagina teruglezen in SC's....
![]()
hey, maar doen ze niets verkeerd, altijd welkom toch? En anders zie ik wel een TR of PM verschijnen
en verder, een beetje leven in de brouwerij is altijd
droxz nogmaals beterschap!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
mensen ik ben er weer vandoor... ik ga naar huis...
thuis kan ik niet slapen wegens de verbouwing, maar ik ga mijn best doen..
prettig weekend allemaal...
thx!quote:
Beterschap droxz!! Probeer een beetje rustig aan te doen hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
succes!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn geloofwaardigheid stijgt tot ongekende hoogtesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken, dus ik geloof je direct
En? Ga je het druk hebben vandaag?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
en op het werk gearriveerd
week eigenlijk nog niet, ligt niks in mn bakje, collega's zijn net binnen en vragen zich af wat ik hier doequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En? Ga je het druk hebben vandaag?
Mogguhquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:23 schreef BrandX het volgende:kia ora ende goedemorgen mensen
allemaal aanhet werk vandaag of ook mensen die vrij zijn en hun spaarzame tijd moeten kapotgooien aan scriptie schrijven![]()
Heftuuugquote:
Ik voorzie een rustige dag, tenminste dat hoop ik dan maar voor jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
week eigenlijk nog niet, ligt niks in mn bakje, collega's zijn net binnen en vragen zich af wat ik hier doe
andere collega komt pas om 10.00 uur
Beterschap kerel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
lief zijn? z'n handje vastpakken en samen huppelen over de prairie van lotte?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat hadden we dan fout moeten doen?
geen probleem manquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
En bedankt voor het dichtgooien van dat andere topic
huppelen kan ik nie! hinkelen wel alhoewel ik dat op dit moment ook betwijfelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
lief zijn? z'n handje vastpakken en samen huppelen over de prairie van lotte?
npquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
En bedankt voor het dichtgooien van dat andere topic
Ok ok... dan schuiven we over de prairie van lottequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
huppelen kan ik nie! hinkelen wel alhoewel ik dat op dit moment ook betwijfel
Doet es, ben wel benieuwd hoe je collega's reageren als je door het pand heen gaat hinkelenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
huppelen kan ik nie! hinkelen wel alhoewel ik dat op dit moment ook betwijfel
ha ha owkeequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok ok... dan schuiven we over de prairie van lotte
Dat klinkt wel heel verkeerd hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
lief zijn? z'n handje vastpakken en samen huppelen over de prairie van lotte?
die zijn wel wat van me gewend en dan vragen ze zich eerder af waarom ik mn krukken niet gewoon pakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doet es, ben wel benieuwd hoe je collega's reageren als je door het pand heen gaat hinkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |