Dat merken we morgen dan wel weer, toch?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morgen weer werken dus ik weet niet of ik er zo veel zal zijn, ligt aan de werkzaamheden
Zaterdag kan ik het pas gevenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:33 schreef draculettetje het volgende:
heb jij eigenlijk je cadeautje al gegeven?
ben benieuwd wat ze er van vind
Wel als ze een leukere dag heeft gehad hoorquote:
* Bellerophon hoopt dat ze morgen de dag van haar leven heeftquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel als ze een leukere dag heeft gehad hoor
dan nog even geduld hebben!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik het pas gevenBen zelf ook heel erg benieuwd
ze heeft toch al een dansje gedaan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel als ze een leukere dag heeft gehad hoor
deze bedoelde ikquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:06 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
*trekt kleren uit*
Naked happy dance!
*rent weer weg*![]()
haiquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
wordt vaste prik, op pagina 11 posten
maar goed, zijn we weer
alloaquote:
ik laat het je wetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan nog even geduld hebben!
we gaan het morgen zienquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:31 schreef draculettetje het volgende:
leuk!
en nu ga ik echt de laptop uitzetten, volgens mij weer veeels te veel gepost!
doei doeiquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:42 schreef draculettetje het volgende:
dank! tot morgen!
nee, ligt aan het weerquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:25 schreef draculettetje het volgende:
mooi zo! dat zijn de betere berichten!
en nog plannen voor het weekend?
Doe je nu dan echt de laptop uit?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:toch nog even rondje fok gemaakt
vast straks net nog even spelletje samen gedaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe je nu dan echt de laptop uit?
Dracu wéér op eenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:00 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh smokez!
Whahaha de harde kern in de top 10![]()
![]()
![]()
En wat denk je? Krijgen we er vandaag weer van die vage figuren bij?
We gaan het allemaal zien vandaagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dracu wéér op een
Mja, het zal wel denk ik, vrijdag is altijd nét ff erger dan donderdag he
Een noob is niet erg, maar de semi-stoere-gedrag is om te huilenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Drukke dag, geen idee, ik zie het wel... Heb in ieder geval weer eens goed geslapen vannacht (jaja, ik sliep om 21:30 al) Dus ik ben in ieder geval weer een beetje aanwezig op m'n werk. Vanavond maar ff snowboarden denk ik, lijkt me ook wel eens leuk
Als het maar niet zo druk wordt met die noobs
Haha goedemorgen mevrouw!quote:
en geen vervanging? of ga je liever naar je eigen arts?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha goedemorgen mevrouw!
Hoe was de nachtrust?
Kan trouwens straks mooi niet naar de dokter... dokter is ziek
Nee kon niet ofzo, mag vandaag bellen voor een andere afspraakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en geen vervanging? of ga je liever naar je eigen arts?
hopelijk niks ernstigs?
Ongekend, dat is wel behoorlijk klotequote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:16 schreef draculettetje het volgende:
ik ben denk ik rond half 3 in slaap gevallen, ben om 4 uur en half 6 wakker geweest
om tien voor zeven weer wakker
Gelukkig maar, vandaag werken toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:20 schreef draculettetje het volgende:
nou ja ik heb in ieder geval een paar goede nachten gehad dus kan er wel weer even tegen aan
ja moet me zo ff gaan aankledenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, vandaag werken toch?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha goedemorgen mevrouw!
Hoe was de nachtrust?
Kan trouwens straks mooi niet naar de dokter... dokter is ziek
Mogguh WLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |