Dat merken we morgen dan wel weer, toch?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morgen weer werken dus ik weet niet of ik er zo veel zal zijn, ligt aan de werkzaamheden
Zaterdag kan ik het pas gevenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:33 schreef draculettetje het volgende:
heb jij eigenlijk je cadeautje al gegeven?
ben benieuwd wat ze er van vind
Wel als ze een leukere dag heeft gehad hoorquote:
* Bellerophon hoopt dat ze morgen de dag van haar leven heeftquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel als ze een leukere dag heeft gehad hoor
dan nog even geduld hebben!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik het pas gevenBen zelf ook heel erg benieuwd
ze heeft toch al een dansje gedaan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel als ze een leukere dag heeft gehad hoor
deze bedoelde ikquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:06 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
*trekt kleren uit*
Naked happy dance!
*rent weer weg*![]()
haiquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
wordt vaste prik, op pagina 11 posten
maar goed, zijn we weer
alloaquote:
ik laat het je wetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan nog even geduld hebben!
we gaan het morgen zienquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:31 schreef draculettetje het volgende:
leuk!
en nu ga ik echt de laptop uitzetten, volgens mij weer veeels te veel gepost!
doei doeiquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:42 schreef draculettetje het volgende:
dank! tot morgen!
nee, ligt aan het weerquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:25 schreef draculettetje het volgende:
mooi zo! dat zijn de betere berichten!
en nog plannen voor het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |