hier ook, 13e maand, eindejaarsbonus etc. etc.quote:
Een knuppel die sinds gisteren komt kijken, jou vervangen? I think not...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, kwaliteit boven kwantiteit he, je kunt me niet zomaar vervangen
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, kwaliteit boven kwantiteit he, je kunt me niet zomaar vervangen
gaan we weer zo beginne... kom op was net zo gezellig..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een knuppel die sinds gisteren komt kijken, jou vervangen? I think not...
gaan we weer...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef speciwacy het volgende:
[..]oke oke ik probeer jouwn kwaliteit te bereiken .. lukt dat me niet? moet je thuis me maar verbeteren .. leer ik nog wat !
Okee, stel eerst ff een usericon in, ziet er wat minder noobish uitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef speciwacy het volgende:
[..]oke oke ik probeer jouwn kwaliteit te bereiken .. lukt dat me niet? moet je thuis me maar verbeteren .. leer ik nog wat !
Serieus, je roept het over jezelf afquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:20 schreef speciwacy het volgende:
[..]
gaan we weer zo beginne... kom op was net zo gezellig..
LOL , ik dacht dat die hier geblocked was. dictatuur enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, stel eerst ff een usericon in, ziet er wat minder noobish uit
hahah oke oke zoals "belleprhon" al zij.. (sorry als ik je naam verkeerd schrijf) waar stel die in !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, stel eerst ff een usericon in, ziet er wat minder noobish uit
Ja die van jou jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL , ik dacht dat die hier geblocked was. dictatuur enzo
en ik ga niet alle topics met tong langs al kom ik hem wel veel tegenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neeeee, Lotte durft het niet te vragen
Nopez, ben Requirements Engineer / PMO'er / Informatie Analist @ Groot ICT bedrijfquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:22 schreef saban het volgende:
Bellerophon je werkt ook @ school?
hahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik ga niet alle topics met tong langs al kom ik hem wel veel tegen
ik vond dat ik tot nu toe nog niet veel stoms/raars heb gezecht..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, je roept het over jezelf af
Hele mond volquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nopez, ben Requirements Engineer / PMO'er / Informatie Analist @ Groot ICT bedrijf
ik volg er dan vandaag ook werkelijk niks vanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe Smokez, Sgele, Draculettetje en moi = spamsletten pur sang
je vergeet een Aquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nopez, ben Requirements Engineer / PMO'er / Informatie Analist @ Groot ICT bedrijf
Had er ook RE'er van kunnen maken, maar dan weet niemand waar ik het over hebquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef saban het volgende:
[..]
Hele mond vol
Nou uhh dan ben ik Grafisch Technicus DeskTop Publishing gediplomeerd
vandale.nlquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef speciwacy het volgende:
[..]
ik vond dat ik tot nu toe nog niet veel stoms/raars heb gezecht..![]()
dictatuur
Dtp'er ftwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef saban het volgende:
[..]
Hele mond vol
Nou uhh dan ben ik Grafisch Technicus DeskTop Publishing gediplomeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |