Geen flauw idee, jij kan het wetenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toevallig, je moeder is toch ook ehm.. "analist" ?
Haha jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja jij had er ook veeeeeel!
hahah poe poe.. is dat zo moeilijk als het klinkt of zit jij lekker linux servers te instaleren en meer niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:14 schreef saban het volgende:
[..]
QuarkXpress gehad, maar meer InDesign.
Ik ben ICT supporter
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, jij kan het weten
je vergeet een aquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toevallig, je moeder is toch ook ehm.. "analist" ?
Neeeee, Lotte durft het niet te vragenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
zijn we er al achter wie de collega van lotte is?
Helaas is alles hier windows en ik doe geen beheer.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef speciwacy het volgende:
[..]
hahah poe poe.. is dat zo moeilijk als het klinkt of zit jij lekker linux servers te instaleren en meer niet?
aquote:
Zal vanmiddag wel terug lopen denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
jeetje volgens mij gaat het nog sneller dan gister!
Aaaightquote:
Lijkt me geen verkeerde baan opzichquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:16 schreef saban het volgende:
[..]
Helaas is alles hier windows en ik doe geen beheer.
Dus meer clienten helpen met problemen .. super simpel werk dus
Geen idee, ik denk dat ik rond 12:00 naar huis ga, als ik weg ben is het meestal weer wat rustigerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
man bladzijde 5 al, hoeveel topics maken we vandaag?
Dan was ik nummer 1 geweest, heftugquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wij scheelde niet eens zo veel,
ik denk als ik mijn laatste ronde niet had gemaakt....
Owja, en 50 vrije dagen in het jaar ...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:17 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Lijkt me geen verkeerde baan opzich
geen zorger die 3 pagina's die jij aan plakt doe ik vandaag wel !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ik rond 12:00 naar huis ga, als ik weg ben is het meestal weer wat rustiger
Wtf!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef saban het volgende:
[..]
Owja, en 50 vrije dagen in het jaar ...
Whehehe Smokez, Sgele, Draculettetje en moi = spamsletten pur sangquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ik rond 12:00 naar huis ga, als ik weg ben is het meestal weer wat rustiger
ik kan niet wachten...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef speciwacy het volgende:
[..]
geen zorger die 3 pagina's die jij aan plakt doe ik vandaag wel !
Kerel, kwaliteit boven kwantiteit he, je kunt me niet zomaar vervangenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef speciwacy het volgende:
[..]
geen zorger die 3 pagina's die jij aan plakt doe ik vandaag wel !
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef saban het volgende:
[..]
Owja, en 50 vrije dagen in het jaar ...
hier ook, 13e maand, eindejaarsbonus etc. etc.quote:
Een knuppel die sinds gisteren komt kijken, jou vervangen? I think not...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, kwaliteit boven kwantiteit he, je kunt me niet zomaar vervangen
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, kwaliteit boven kwantiteit he, je kunt me niet zomaar vervangen
gaan we weer zo beginne... kom op was net zo gezellig..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een knuppel die sinds gisteren komt kijken, jou vervangen? I think not...
gaan we weer...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef speciwacy het volgende:
[..]oke oke ik probeer jouwn kwaliteit te bereiken .. lukt dat me niet? moet je thuis me maar verbeteren .. leer ik nog wat !
Okee, stel eerst ff een usericon in, ziet er wat minder noobish uitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef speciwacy het volgende:
[..]oke oke ik probeer jouwn kwaliteit te bereiken .. lukt dat me niet? moet je thuis me maar verbeteren .. leer ik nog wat !
Serieus, je roept het over jezelf afquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:20 schreef speciwacy het volgende:
[..]
gaan we weer zo beginne... kom op was net zo gezellig..
LOL , ik dacht dat die hier geblocked was. dictatuur enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, stel eerst ff een usericon in, ziet er wat minder noobish uit
hahah oke oke zoals "belleprhon" al zij.. (sorry als ik je naam verkeerd schrijf) waar stel die in !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, stel eerst ff een usericon in, ziet er wat minder noobish uit
Ja die van jou jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL , ik dacht dat die hier geblocked was. dictatuur enzo
en ik ga niet alle topics met tong langs al kom ik hem wel veel tegenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neeeee, Lotte durft het niet te vragen
Nopez, ben Requirements Engineer / PMO'er / Informatie Analist @ Groot ICT bedrijfquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:22 schreef saban het volgende:
Bellerophon je werkt ook @ school?
hahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik ga niet alle topics met tong langs al kom ik hem wel veel tegen
ik vond dat ik tot nu toe nog niet veel stoms/raars heb gezecht..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, je roept het over jezelf af
Hele mond volquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nopez, ben Requirements Engineer / PMO'er / Informatie Analist @ Groot ICT bedrijf
ik volg er dan vandaag ook werkelijk niks vanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe Smokez, Sgele, Draculettetje en moi = spamsletten pur sang
je vergeet een Aquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nopez, ben Requirements Engineer / PMO'er / Informatie Analist @ Groot ICT bedrijf
Had er ook RE'er van kunnen maken, maar dan weet niemand waar ik het over hebquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef saban het volgende:
[..]
Hele mond vol
Nou uhh dan ben ik Grafisch Technicus DeskTop Publishing gediplomeerd
vandale.nlquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef speciwacy het volgende:
[..]
ik vond dat ik tot nu toe nog niet veel stoms/raars heb gezecht..![]()
dictatuur
Dtp'er ftwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef saban het volgende:
[..]
Hele mond vol
Nou uhh dan ben ik Grafisch Technicus DeskTop Publishing gediplomeerd
zon opmerking moet je hier niet maken hahaquote:
Je moeder! Die riep de hele nacht niks andersquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
Sjeses wat gaan we weer hard vandaag! (jaja smokez...m'n moeder ook)
Nu nog steeds nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had er ook RE'er van kunnen maken, maar dan weet niemand waar ik het over heb
Whehehequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zon opmerking moet je hier niet maken haha
Da's niet waar, soms gooide ze er ook nog een "O" tussendoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moeder! Die riep de hele nacht niks anders
Zoek het maar is opquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moeder! Die riep de hele nacht niks anders
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zon opmerking moet je hier niet maken haha
Shit ja, vergetenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's niet waar, soms gooide ze er ook nog een "O" tussendoor
150+ komt wat meer in de richtingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef saban het volgende:
Bellerophon:
Aantal posts: 7.655 (gemiddeld 4 per dag)
Dat zal wel
Je zou zeggen van niet hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Komt ze niet verder in het alfabet dan?
ah jullie gaan me echt veeeeels te snelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
hahahaik dacht al, waar blijft de reactie
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef saban het volgende:
Bellerophon:
Aantal posts: 7.655 (gemiddeld 4 per dag)
Dat zal wel
Spamsletjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
150+ komt wat meer in de richting
Sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah jullie gaan me echt veeeeels te snel
Of jij gaat te langzaamquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
of jij gaat iets te langzaamquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Zeg jijquote:
Duifje!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Yo.
Kan je nu alleen nog maar smileys posten en quoten, zodat je geen spelfouten maakt?quote:
Eeeuh swaquote:
Ben je al trots op ons?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik heb 1 gesprek en we zijn 2 pagina's verder.
Fawaka!quote:
Ik ben bang van wel, en dan ook nog beweren dat hij het tempo bijhoudtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan je nu alleen nog maar smileys posten en quoten, zodat je geen spelfouten maakt?
Gisteren gingen we ook wel snel hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
bedoel tis half tien en we hebben het topic al vol, van de week was dat nog rond 11.30
Ze is aan het bellen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben je al trots op ons?
Ennn waar blijft die collega nou?
en als jij het nog snapt mag je het mij komen uitleggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik heb 1 gesprek en we zijn 2 pagina's verder.
Cono, konjo, e.d.quote:
Tja, het is een test... Ben bang dat ons noobje gezakt isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, en dan ook nog beweren dat hij het tempo bijhoudt
*proest*quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, en dan ook nog beweren dat hij het tempo bijhoudt
Dat is ook de meest verstandige keuzequote:
Kijk nou eens gooeeed, wat is haar username nouquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ze is aan het bellen.
En net zat ze in een topic met een Heel Erg Lange Lap Tekst als OP. Zal wel R&P zijn.
Ben blij dat jij het dit keer meldt... en niet ikquote:
Dude, we hebben wel weer humor vandaagquote:
Ik heb nog steeds meer posts...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:29 schreef draculettetje het volgende:
weet je ik snap het al: jullie proberen mij in te halen...... ha ah
nou volgens mij werk het wel !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan je nu alleen nog maar smileys posten en quoten, zodat je geen spelfouten maakt?
dank,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook de meest verstandige keuze
Heeft ze een slechte relatie dan? Moet ze hierkomen, als wij met haar klaar zijn kan ze alleen nog maar de 'A' en de 'O' roepenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ze is aan het bellen.
En net zat ze in een topic met een Heel Erg Lange Lap Tekst als OP. Zal wel R&P zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |