Ik doe helemaal niksquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je jaagt iedereen goed weg zo
Blof heeft wel een paar leuke nummersquote:
Joh, laten we gaan kwartetten op de prairie van Lottequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:09 schreef BloodyLotte het volgende:
kwartet!
zet je aan het denkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:09 schreef BloodyLotte het volgende:
kwartet!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Dat is toch voor mensen die niet snel genoeg drinken ofzo?
Callcent0r.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:10 schreef saban het volgende:
Wat doen jullie voor werk? Allemaal niks te doen zie ik zoambtenaren?
ja idd. vind ze ook wel relaxedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Blof kan ik nog best naar luisteren hoor, zitten best goeie nummers tussen! 'Mooie dag' is best briljant
Ik ben DTP'er ... jij?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:10 schreef saban het volgende:
Kom maar opquote:
Bastard Operator From Hellquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:10 schreef saban het volgende:
BOFH on the prairiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bastard Operator From Hell
(naja, doe maar netwerkbeheerder, niet iedereen kent de BOFH)
Wat is DTP eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:11 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben DTP gediplomeerd maar doe geen DTP
whaha stoerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:11 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben DTP gediplomeerd maar doe geen DTP
Da's toevallig, je moeder is toch ook ehm.. "analist" ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
Requirements Engineer / PMO'er / Informatie Analist
Destop Publising !! (folder en ander drukwerk in elkaar flansen !!) best leuk hoorquote:
QuarkXpress gehad, maar meer InDesign.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:13 schreef speciwacy het volgende:
[..]
whaha stoertoch wel Indesign ? of heb je dat rottige quark express geleerd?
ja jij had er ook veeeeeel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
draculettetje heeft meer posts![]()
kut ik ook...
Tijdens mijn stage moest ik soms honderden foto's vrijstaand makenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:14 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Destop Publising !! (folder en ander drukwerk in elkaar flansen !!) best leuk hoor![]()
"kijk mijn folder in de winkel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |