Gaahaaast het is 8.47, ik ben nog niet zo ver met door denkenquote:
Neuh...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
Hello Kitty MMORPG
Met Hello Kitty MMORPG eindelijk een WoW-killer
Smokez, iets voor jou?
Ehr? Smokez?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha owkee
en wie rijd daar op z'n paard door de prairie
Aaaightquote:
Bwahahaha sorry ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Er is niks mis met mijn prairie.
vak in de zin van?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Of ikke, paardrijden is mijn vak geweest
echt waar
Toen ik wegreed thuis was het nog donker.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die was in de auto aardig vervelend maar nu vind ik hem weer lief
Handige actie ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
waar!
edit: ohja hier ook een beetje.
Het scheelt als je de gordijnen open doet, BX
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Er is niks mis met mijn prairie.
opleiding van vijf jaar gedaan, gediplomeerd instructeur bedrijfsleider. Internationaal niveau rijden en lesgeven.quote:
Wat is haar username?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Kijken of het lang duurt voordat 't meisje achter me dit topic heeft gevonden.
In welk topic heeft die gast níet gereageerdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Geen idee. Maar ze zat net in een topic waar tong80 had gereageerd.
Dat maakt alles een stuk duidelijker ja.
gaat eens stiekem over haar schouder kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Woehoeh!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Kijken of het lang duurt voordat 't meisje achter me dit topic heeft gevonden.
Op d'r prairie?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, ik zit gewoon op een bureaustoel..
tong + prairie = ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:53 schreef BloodyLotte het volgende:
draculettetje heeft meer postsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In welk topic heeft die gast níet gereageerd
Hebben we alles gehad? Ja? Mooi... gaan we doorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
Verslapen
Druk
Geen zin![]()
Koffieautomaat leeg
TGIF
Mogguh allemaal!
gekeken naar zijn posthistorie http://forum.fok.nl/user/history/7889 is dat waarschijnlijk een topic in MENquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat vind ik persoonlijk zo ontzettend vervelend als mensen dat bij mij doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
gaat eens stiekem over haar schouder kijken
Of ehm, vraag het gewoonquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
gaat eens stiekem over haar schouder kijken
Personenassociatiespel # 284 zij heeft ook net gereageerd in een topic van Tong80quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
draculettetje heeft meer posts![]()
kut ik ook...
Methan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
gekeken naar zijn posthistorie http://forum.fok.nl/user/history/7889 is dat waarschijnlijk een topic in MEN
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk zo ontzettend vervelend als mensen dat bij mij doenKan daar echt niet tegen
Hier nog zo een ja... Gewoon omdraaien, aan blijven kijken en vragen "kan ik je ergens mee helpen"?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk zo ontzettend vervelend als mensen dat bij mij doenKan daar echt niet tegen
Wilt ook wel eens werkenquote:
Als mensen dat bij mij doen, blijf ik gewoon stug msn'enquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier nog zo een ja... Gewoon omdraaien, aan blijven kijken en vragen "kan ik je ergens mee helpen"?
Niet wegkijken natuurlijk, en serieus blijven
en hier ook! filmassociatiespel # 140quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Personenassociatiespel # 284 zij heeft ook net gereageerd in een topic van Tong80
Als je een reactie krijgt dan weten we hetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou Lotte, roep die naam eens ofzo..
Eh..quote:
Oja, dat was hetquote:wer·ken1 (onovergankelijk werkwoord; werkte, heeft gewerkt; werker, werking)
1 werk doen, bezig zijn iets te doen
2 een taak, beroep of bedrijf uitoefenen als bron van inkomsten
3 (van zaken) functioneren, in bedrijf zijn
4 uitwerking hebben
5 (van materialen) van vorm veranderen door invloeden van binnenuit of buitenaf
wer·ken2 (overgankelijk werkwoord; werkte, heeft gewerkt)
1 in genoemde toestand brengen door wat men doet, verricht
wer·kend (bijvoeglijk naamwoord)
1 arbeidend
2 bewegend
3 gevolgen teweegbrengend
ik mis de trouwerij van frans bauwer in deze lijst. dus het valt nog meequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Graspop ga ik niet heen...
Wel naar Pinkpop, Zwarte Cross, heeeell misschien Rock am Ring, Waldrock
En natuurlijk Awakenings, Decibel Outdoor
En ja, inderdaad, m'n smaak loopt nogal uiteen
Daarom heeft zo'n post hoeveelheidquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
en hier ook! filmassociatiespel # 140
is het niet draculettetje![]()
!!! Sterft!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik mis de trouwerij van frans bauwer in deze lijst. dus het valt nog mee
Haha bedankt, ik was het ook weer even vergetenquote:
Vraag het dan gewoon evenquote:
Zeg medecollega, er is zo'n topic waar mannen zijn die je prairie willen berijden?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kom op zeg, je lijkt me nou niet echt het verlegen type... Vraag het gewoon!
vrouwen + bril = sexyquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg medecollega, er is zo'n topic waar mannen zijn die je prairie willen berijden?
quote:
stiekem ga je kijken, geef maar toe!quote:
ohhhh dat bedoelde je gisteren met korting ???quote:
Nooit, ik kots op Neerlandschtalige muziekquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stiekem ga je kijken, geef maar toe!
Nee dat dacht ik...quote:
echt ? blof ook ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nooit, ik kots op Neerlandschtalige muziek
je jaagt iedereen goed weg zoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik...
Als ze deze berichten leest zal ze zich wel bedenken om hier te gaan posten
Blof kan ik nog best naar luisteren hoor, zitten best goeie nummers tussen! 'Mooie dag' is best briljantquote:
Mogguhquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:08 schreef speciwacy het volgende:
Goede morge!!! ff bakje koffieheb een USB koffie verwarmer
Mogguhquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:08 schreef saban het volgende:
hoii
dacht je alles gehad te hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:08 schreef speciwacy het volgende:
Goede morge!!! ff bakje koffieheb een USB koffie verwarmer
Ik doe helemaal niksquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je jaagt iedereen goed weg zo
Blof heeft wel een paar leuke nummersquote:
Joh, laten we gaan kwartetten op de prairie van Lottequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:09 schreef BloodyLotte het volgende:
kwartet!
zet je aan het denkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:09 schreef BloodyLotte het volgende:
kwartet!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Dat is toch voor mensen die niet snel genoeg drinken ofzo?
Callcent0r.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:10 schreef saban het volgende:
Wat doen jullie voor werk? Allemaal niks te doen zie ik zoambtenaren?
ja idd. vind ze ook wel relaxedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Blof kan ik nog best naar luisteren hoor, zitten best goeie nummers tussen! 'Mooie dag' is best briljant
Ik ben DTP'er ... jij?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:10 schreef saban het volgende:
Kom maar opquote:
Bastard Operator From Hellquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:10 schreef saban het volgende:
BOFH on the prairiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bastard Operator From Hell
(naja, doe maar netwerkbeheerder, niet iedereen kent de BOFH)
Wat is DTP eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:11 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben DTP gediplomeerd maar doe geen DTP
whaha stoerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:11 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben DTP gediplomeerd maar doe geen DTP
Da's toevallig, je moeder is toch ook ehm.. "analist" ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
Requirements Engineer / PMO'er / Informatie Analist
Destop Publising !! (folder en ander drukwerk in elkaar flansen !!) best leuk hoorquote:
QuarkXpress gehad, maar meer InDesign.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:13 schreef speciwacy het volgende:
[..]
whaha stoertoch wel Indesign ? of heb je dat rottige quark express geleerd?
ja jij had er ook veeeeeel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
draculettetje heeft meer posts![]()
kut ik ook...
Tijdens mijn stage moest ik soms honderden foto's vrijstaand makenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:14 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Destop Publising !! (folder en ander drukwerk in elkaar flansen !!) best leuk hoor![]()
"kijk mijn folder in de winkel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |