Ik snap hoe je het bedoelde hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja samen doen wij het best goed!
en dit staat er weer anders als dat ik bedoel
ja hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen reet te doen op school telt dat ook
Uhm... nouja, vooruit, omdat het dinsdag isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen reet te doen op school telt dat ook
Ja, lekker, koffie!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hoorwelkom! koffie , thee limonade ?
wacht maar tot je gaat werken, en je vergaderingen moet bijwonen. das pasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien is een kop koffie wel handig om wakker te worden
Een uur wachten op een korte instructie die waarschijnlijk in 5 minuten is afgelopenvraag me af wat ik hier uberhaubt nog doe
Gelukkig maar, zoiets is dan fijn om te ontvangen jaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
idd wel echt een lief mailtje, maar da's dan van de collega's die bedoelen het ook altijd goed, die weten ook dat ik niet zomaar thuis blijf
Maar anders niet!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhm... nouja, vooruit, omdat het dinsdag is
Gast, je klinkt oudquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wacht maar tot je gaat werken, en je vergaderingen moet bijwonen. das pas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar idd leuk wordt het niet
Vergadering heb ik net al gehadquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, zo gaan die dingen hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
nou nee, eerder ervaren in dat soort dingenquote:
Hier ook hoor, heb wel eens vergaderingen gehad in een te klein muf ruikend hok met 6 man... en die duurde dan ook nog is 2 uur!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nee, eerder ervaren in dat soort dingen
Life's a bitch.... en bespaar me die "Je moeder" grapquote:
je zou bijna aan een darkroom gaan denkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier ook hoor, heb wel eens vergaderingen gehad in een te klein muf ruikend hok met 6 man... en die duurde dan ook nog is 2 uur!
Nee echt gezellig was dat
zeker! eerder kon ik me ook mn bed echt uitslepen maar de afgelopen dagen lukt het me gewoon niet,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zoiets is dan fijn om te ontvangen ja
je kan tegenwoordig dingen tergelijk met je pc ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:08 schreef Dribbel_ het volgende:
dat jullie baas dit pikt![]()
en hier hangen jullie een beetje de hele dag uit ?
hihi er zijn ook mensen die ff tussendoor wat postenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:08 schreef Dribbel_ het volgende:
dat jullie baas dit pikt![]()
en hier hangen jullie een beetje de hele dag uit ?
ja en dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan tegenwoordig dingen tergelijk met je pc ?
was maar een geinjte , snap je wel toch ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou bijna aan een darkroom gaan denken![]()
Multitasken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Life's a bitch.... en bespaar me die "Je moeder" grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja erg he?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou bijna aan een darkroom gaan denken![]()
Serieus?!?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Haha dan eten we even, en dan weer volop spammenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi er zijn ook mensen die ff tussendoor wat posten
en vooral rond de lunch is het hier stil
Ehquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Duuuhquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was maar een geinjte , snap je wel toch ?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Hahaha nee dat is zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
en msn natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eh
Echt waar? Ik dacht dat ik alleen maar kon fokken op m'n laptop
Hier wel... anders krijg ik een foutmeldingquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eh
Echt waar? Ik dacht dat ik alleen maar kon fokken op m'n laptop
Aaaaightquote:
Muwoa zo effectief zal het niet zijn toch ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo niet ? doe het al jaren. en thuis eigelijk ookquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa zo effectief zal het niet zijn toch ?
www.iloveim.comquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef draculettetje het volgende:
msn kan ik dan niet op het werk
Overdag... gast je bent al om 05.00 aan het werk toch? Dat is nog 's nachtsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, msnen op m'n werk doe ik overdag meestal niet...
Nee, dan kom ik m'n bed uit, ben er 'pas' om 6 uur hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Overdag... gast je bent al om 05.00 aan het werk toch? Dat is nog 's nachts
nee msn doe ik ook niet hier hoor, voordat je denkt van welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, msnen op m'n werk doe ik overdag meestal niet...
Als ik alleen maar met werk bezig ben, dan neemt mijn productiviteit juist afquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo niet ? doe het al jaren. en thuis eigelijk ook
idd das vet uitslapen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan kom ik m'n bed uit, ben er 'pas' om 6 uur hoor
pasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan kom ik m'n bed uit, ben er 'pas' om 6 uur hoor
Ik dus wel, dat maakt het allemaal wel wat makkelijkerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas niet, en ik ben dus echt absoluut geen ochtendmens
ben blij dat mn wekker volgende week ook 5 uur gaatquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas niet, en ik ben dus echt absoluut geen ochtendmens
4 uur slaap? Shit, dat zou ik echt niet aankunnenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben blij dat mn wekker volgende week ook 5 uur gaatlekker om 15:30 klaar iedere dag. ipv 1730.
ik ben altijd vroeg wakker. als ik om 4 uur erin ga, sta ik om 8 uur weer op.
meestal vrijwillig, en als dat neit het geval is, is er altijd nog die klote ezel op de kinderboerderij
ha ah ik zal morgen eens kijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
www.iloveim.com
www.messengerfx.com
www.ebuddy.com
Kom op, er zit er vást wel een tussen die werkt
mja ik slaap gewoon slecht. leuk vindt ik het nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
4 uur slaap? Shit, dat zou ik echt niet aankunnen
ken dat.....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik slaap gewoon slecht. leuk vindt ik het niet
Hele badkamer + wc beneden, kan dus thuis nu niet douchen de komende 2 wekenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou nog niet bij mn wii toegevoegd
heb ff wat gemist zeker, wat voor verbouwing
was toch ook bij Droxz?
Leef mee modus: AANquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hele badkamer + wc beneden, kan dus thuis nu niet douchen de komende 2 weken
(ik douch wel hoor, maar bij vrienden thuis... is ook raar trouwens...
)
Leef met mij mee aub...
Nog nooit last van gehad, als ik ga liggen in mijn bed dan is het net alsof ik 'Out Cold' gaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik slaap gewoon slecht. leuk vindt ik het niet
dat is idd klote. maja douchen bij vrienden is altijd nog beter dan je gewoon wassen bij de wasbak.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hele badkamer + wc beneden, kan dus thuis nu niet douchen de komende 2 weken
(ik douch wel hoor, maar bij vrienden thuis... is ook raar trouwens...
)
Leef met mij mee aub...
ja vandaar dat ik weer begonnen ben met sportenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad, als ik ga liggen in mijn bed dan is het net alsof ik 'Out Cold' ga
Zodat je moe bent aan het einde van de avond?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik weer begonnen ben met sporten
nou moe ben ik wel aan het einde vd avond, wordt alleen als ik slaap elk uur wakkerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zodat je moe bent aan het einde van de avond?
Dat is echt zuurquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou moe ben ik wel aan het einde vd avond, wordt alleen als ik slaap elk uur wakker
Ik denk het nietquote:
Dat klinkt niet verkeerd! (zo laat beginnen)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:46 schreef lynda het volgende:
* lynda is weer helemaal student..
Kwart over negen moest ik beginnen, wekker ging om 7 uur ik denk fuck it! Ik ga niet nu van kwart over 9 tot kwart voor 11 les hebben, 'vrij' tussen kwart voor 11 en half 1 en na kwart over 1 weer 2 uur vrij..
Conclusie ik ga gewoon om half 12 pas weg dan ben ik mooi op tijd op school
Emoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dank u, dank u! *pinkt traantje weg*
Ach bekijk het positief, zo heb je nog iets aan je dagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! (zo laat beginnen)
Bij ons beginnen ze met de verbouwing om 7 uur in de ochtend, dus ben de aankomende
2 weken ook nog vroeg wakker
quote:
Moest eigenlijk om kwart over 9 hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! (zo laat beginnen)
Bij ons beginnen ze met de verbouwing om 7 uur in de ochtend, dus ben de aankomende
2 weken ook nog vroeg wakker
Ja erg positief, nog meer slaap te kortquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach bekijk het positief, zo heb je nog iets aan je dag![]()
Lekker!quote:
Was te proberen toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja erg positief, nog meer slaap te kort
Speciaal voor Beller zet ik voor iedereen een bakje koffie neer!quote:
Dank!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Speciaal voor Beller zet ik voor iedereen een bakje koffie neer!
Voor alle dames uiteraard een lekker bakje mango thee!
Ja dat dan weer wel, maar nu 2 weken leven als een holbewoner is ook niet allesquote:
Dat 4-2tje was voor jou hequote:
Heb je ook kaneelthee? Mango.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe moeilijk, ik ben je bitch nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:03 schreef BloodyLotte het volgende:
JA IK DOE MOEILIJK.
Gelukkig had ik nog heet water staan!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:03 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Heb je ook kaneelthee? Mango.
Woehoehquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
JE CAPSLOCK HANGTquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:03 schreef BloodyLotte het volgende:
JA IK DOE MOEILIJK.
Aiiight, jeweetschquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe moeilijk, ik ben je bitch niet
Holbewoner?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, maar nu 2 weken leven als een holbewoner is ook niet alles
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thnx, maar doe maar 1-1... ik heb al een tijdje geen suiker meer in m'n koffie
Ik mis op dat plaatje wel mijn pc/tv... ik ga wel met mijn tijd mee hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Whahahahaquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
En een frituurpan niet te vergetenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mis op dat plaatje wel mijn pc/tv... ik ga wel met mijn tijd mee he
Hey lyn, tijd niet gezien hier!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:23 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat dr studentenplicht maar eens doen en gratis met het OV naar school reizen om daar vervolgens geen reet te doen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Daar gaan we weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
He Droxz, flikker anders ff wat van die Donald Duck edits hier neer, die waren ook grappig
Alleen heb ik ze hier niet op m'n laptop staan
"werken" ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer thuis
en jullie moeten lekker werken![]()
bedankt voor je support! :quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer thuis
Geen probleemquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedankt voor je support! :
quote:
Was da?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer thuis
Echt welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik moet nog een uur en 10 minuten mn plas ophouden. /boeiende informatie
heb je iets op je geweten ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Buhhhh, straks gesprek.Volgens mij moet ik door het stof hoor.
nogmaals succes en ik hoop dat het mee zal vallen!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
* Dr.Droxz veegt alvast het stof weg *POEF*quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
In 3 maanden tijd 2x ziek, waarvan 1x een week in halve coma op bed door griep. En dan gisteren dus die migraine.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je iets op je geweten ?
Dat valt in het niets met mijn kut collegaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
In 3 maanden tijd 2x ziek, waarvan 1x een week in halve coma op bed door griep. En dan gisteren dus die migraine.
eetze!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mensen, ik ben even de lunch naar binnen aan het gooientotzo!
is die zo erg?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt in het niets met mijn kut collega![]()
minimaal 6 keer in 4 maanden?quote:
Succes, en we horen van je!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Mensen ik log alvast uit. Ik laat nog wel weten hoe 't ging.
ok, ook jij suces en tot snel!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ff achter de computer weg....
later!
succesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Mensen ik log alvast uit. Ik laat nog wel weten hoe 't ging.
nou dat valt wel mee vindt ik!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
In 3 maanden tijd 2x ziek, waarvan 1x een week in halve coma op bed door griep. En dan gisteren dus die migraine.
Ej belleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
Ben weer terug, en lotte, hoe ging het gesprek?
Ik vind het ook ontzettend meevallenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat valt wel mee vindt ik!
ze moeten je maar op je blauwe ogen geloven. en als ze dat niet doen zegt dat meer over hun dan over jezelf suc6 ieder geval
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuhquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej belleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
ik heb geen zin meer
Goede middag tripack!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
goedemiddag iedereen![]()
*nog 4 uur en 24 te gaan
Daar kom ik thuis heul veel, maar is hier geblockedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh
Ik ook niet, ben maar op Dumpert aan het scheumen
Hmm zuur, hier ineens weer niet, gek hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kom ik thuis heul veel, maar is hier geblocked
jah lekker, met 1 melk en 1 suiker, tenzij het een mok is dan 1-2quote:
Das balen zeg, nu heb je vast nog veul minder zinquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur, hier ineens weer niet, gek hoor
* Dr.Droxz geeft een grote bak koffie, 1 melk en 2 suiker!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:44 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lekker, met 1 melk en 1 suiker, tenzij het een mok is dan 1-2
Zeg, wat is dat met dat 'veul' de laatste tijd, ben je in Brabant gaan wonen soms?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das balen zeg, nu heb je vast nog veul minder zin
Thanxquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz geeft een grote bak koffie, 1 melk en 2 suiker!
De meesten zitten in de IT zoals je al had verwachtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:50 schreef tripack het volgende:
[..]
Thanx![]()
wat voor werk doen jullie eigenlijk?
Ik wil weekendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das balen zeg, nu heb je vast nog veul minder zin
Wel IT, maar dan op project niveau.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De meesten zitten in de IT zoals je al had verwacht
*netwerkbeheerder
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mochten hier meer mensen zitten die niets te doen hebben... lees mijn "Helpdesklife" eens...
Meerdere verhalen zijn van mij, en een hoop van (ex) collega's
Komt meer door Jochem Myjerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat met dat 'veul' de laatste tijd, ben je in Brabant gaan wonen soms?
Jep hahaha de meeste zijn zo te lezen wel van mij hahahahquote:
heeeul heeeul heeeeul veeeulquote:
kutzooi, kan ik weer niet lezen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mochten hier meer mensen zitten die niets te doen hebben... lees mijn "Helpdesklife" eens...
Je kan niet op Hyves? Heftuuugquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kutzooi, kan ik weer niet lezen natuurlijk
Thanks. Ik hang al als een zoutzak op bedquote:
ja zonder hyves heeft mn leven geen enkele betekenis!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan niet op Hyves? Heftuuug
warme kruik, en bakkie mango thee ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Thanks. Ik hang al als een zoutzak op bed
Whahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zonder hyves heeft mn leven geen enkele betekenis!
NOT! haha
Veel users zeggen het. Vind het nergens op lijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat met dat 'veul' de laatste tijd, ben je in Brabant gaan wonen soms?
Geen kruik. Ben niet ziek ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
warme kruik, en bakkie mango thee ?
ik heb er eentje aangemaakt, maar doe er vrij weining mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whahaha
Hyves... ik behoor tot 1 van de weinige die daar dus niet aandoet he
Hetzelfde metquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Veel users zeggen het. Vind het nergens op lijken
Haha wil je wel veel commentaar krijgen dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er eentje aangemaakt, maar doe er vrij weining mee.
krijg er wel commentaar op trouwens, dat ik er niets mee doe haha
geen stijl taal , echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hetzelfde met
feauteuxs en heaumeuxs
Staaltje populair-doen op dit forum, denk ik. Vooral pubers lijken het te zeggenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hetzelfde met
feauteuxs en heaumeuxs
dan maak ik wel eerst een nieuw profiel aan van bob uit naardenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha wil je wel veel commentaar krijgen dan?
Even op de hyves van Joran van der Sloot posten dat hij een held is![]()
Hahaha ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan maak ik wel eerst een nieuw profiel aan van bob uit naarden![]()
Dat en geen stijl taal, beetje vervelend allemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Staaltje populair-doen op dit forum, denk ik. Vooral pubers lijken het te zeggen
O, en admins.
Dodelijke combinatie. Net als dat je weets dat je steeds vaker leest.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat en geen stijl taal, beetje vervelend allemaal
lekker populistische taal. gewoon slang taal, zoals joran vd sloot met zn swaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dodelijke combinatie. Net als dat je weets dat je steeds vaker leest.
Aaaaightquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dodelijke combinatie. Net als dat je weets dat je steeds vaker leest.
Ik hoop vurig op een Grunge/Metal figuurquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:40 schreef Seventees het volgende:
God... FOK!Idol
Hoe verzinnen ze het
Ik ook niet hoor! Je dacht toch niet dat die hyves van mij was hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whahaha
Hyves... ik behoor tot 1 van de weinige die daar dus niet aandoet he
Naja, ik vond z'n "vies" en "monster" toch stiekem wel grappigquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker populistische taal. gewoon slang taal, zoals joran vd sloot met zn swa
Je zou niet durvenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor! Je dacht toch niet dat die hyves van mij was he
Ik ben hier 1 van de weinige die GS wel relaxt vindquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat en geen stijl taal, beetje vervelend allemaal
wat bedoel je ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:40 schreef Seventees het volgende:
God... FOK!Idol
Hoe verzinnen ze het
respect voor mensen is er niet te vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben hier 1 van de weinige die GS wel relaxt vind
Dat vind ik echt "vet lau" man!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naja, ik vond z'n "vies" en "monster" toch stiekem wel grappig
sorry, heb je een quote ? ben het nl alweer vergetenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naja, ik vond z'n "vies" en "monster" toch stiekem wel grappig
Daarover zijn de meningen verdeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
respect voor mensen is er niet te vinden
Dat dusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
respect voor mensen is er niet te vinden
moet je maar eens lezen als er iemand overlijd. dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen verdeeld
Dat heb je hem dan toch ook wel even duidelijk gemaakt he?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou.
"Ja je ziet er de laatste tijd zo sip uit. Gaat 't wel goed met je? Vind je 't hier wel leuk?"Baas
En dat terwijl ik me de laatste paar dagen echt supergoed voel
O_Oquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou.
"Ja je ziet er de laatste tijd zo sip uit. Gaat 't wel goed met je? Vind je 't hier wel leuk?"Baas
En dat terwijl ik me de laatste paar dagen echt supergoed voel
oooeeeeequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Uiteraard.
En nu ga ik bier drinken.
Adieu
Yup.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
O_O
was hij wel tevreden met de antwoorden die je gaf ?
Gaan dan! Have funquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Yup.
Heb de situatie uitgelegd, over verbroken relatie enzo, dat begreep 'ie wel. Dus alles goed, alles goed.
En nu echt weg! Mijn buddy wacht al op me.
ok doeiquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Yup.
Heb de situatie uitgelegd, over verbroken relatie enzo, dat begreep 'ie wel. Dus alles goed, alles goed.
En nu echt weg! Mijn buddy wacht al op me.
leuk om even de tijd mee te dodenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
kan je niet gelijk voor mij sporten ? heb geen zin hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
Bier!! Must have!!
Zometeen weer sporten
Cardio? Rug en Triceps? Klinkt goed? Doen we!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet gelijk voor mij sporten ? heb geen zin haha
Vrouwen, bier...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Uiteraard.
En nu ga ik bier drinken.
Adieu
als jij nou sport voor mij, drink ik je bier op!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Cardio? Rug en Triceps? Klinkt goed? Doen we!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als jij nou sport voor mij, drink ik je bier op!
voor wat hoort wat toch ?
Sociaal dat je bentquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als jij nou sport voor mij, drink ik je bier op!
voor wat hoort wat toch ?
dat kan je wel aan mij overlaten hoorquote:
Die damequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk s bell, speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
ja hallo! ik bedoelde het bier, anders had ik wel een ander plaatje gepost heh ?quote:
Dat zeker! net ook weer lekker wat terug zitten lezenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk om even de tijd mee te doden
wat een pipoos toch af en toe
Ja ik denk hetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:35 schreef draculettetje het volgende:
ha ha die krijg je erbij denk ik
nee hoor, pak er maar eenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:35 schreef draculettetje het volgende:
allemaal voor hem?
ow toch nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo! ik bedoelde het bier, anders had ik wel een ander plaatje gepost heh ?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo! ik bedoelde het bier, anders had ik wel een ander plaatje gepost heh ?
Behoorlijkquote:
Die vrouw is niet in stukken te krijgen zegquote:
je moet ook een boot kopenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vrouw is niet in stukken te krijgen zeg
Maar ik heb net van die kekke witte schoenen gekochtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook een boot kopenscheelt wat zagen
coño'squote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ik heb net van die kekke witte schoenen gekocht
Ga ziek zijn!quote:
Met van die bloedvlekken he, de Joran editiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ik heb net van die kekke witte schoenen gekocht
Het lukt niet meer zo goedquote:
ow echt???? tis me toch wat met dat hele gedoequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met van die bloedvlekken he, de Joran editie![]()
(stond in de dumpert van de week)
Uiteraard, helemaal de blits met mijn nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met van die bloedvlekken he, de Joran editie![]()
(stond in de dumpert van de week)
Tot moggel!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor! Tot morgen![]()
Wat bloekvlekken erop, en je bent weer helemaal hip!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:53 schreef Sgele het volgende:
Hej, ik heb vorige maand nieuwe K-Swiss schoenen gekocht...lijken er best wel op
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb geeneens schoenen aan, joran was ze tenslotte vergeten
tot morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor! Tot morgen![]()
We zijn aan het "werk" jaquote:
Tot morgen en succes!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:05 schreef Sgele het volgende:
Ik ga maar eens ff een luchtje scheppen (hond uitlaten)
Mensen, tot morgen
als je nou eenmaal uit de wind staat en lekker in de zon... is het helemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:27 schreef draculettetje het volgende:
ik vind het er nog steeds koud uitzien
Ik helaas ook... maarja, vrijdag wel weer lekker optijd weekendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
zo had ff werk te doennog 2 uurtjes te gaan
geluksvogel!! ik mag natuurlijk weer tot 17:30.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik helaas ook... maarja, vrijdag wel weer lekker optijd weekend
ah je bent er nogquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik lust anders ook wel een bakkie hoor
Toch wat beter oplettenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey lyn, tijd niet gezien hier!
Toch wel Fok! op school he?
MAAR het is erg lekker in het zonnetje!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:27 schreef draculettetje het volgende:
ik vind het er nog steeds koud uitzien
Moet weer tot half 6 he, ben alleen met wat lastig problemen bezig...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je bent er nog![]()
nou een droxz special voor droxz dan
oh , lekker puzzelenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet weer tot half 6 he, ben alleen met wat lastig problemen bezig...
Inderdaadquote:
Zie frontpagequote:
*mee hoopt*quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoop vurig op een Grunge/Metal figuur
Gebeurt mij ook vaak. Mijn vriend zegt dat zodra mijn oor het kussen raakt, ik prompt in slaap val.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:36 schreef draculettetje het volgende:
ik was weer eens in slaap gevallen!
wat doe je precies danquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:49 schreef Boiler het volgende:
Niks te doen op nachtdienst is erg vermoeiend..
Om het uur een blikje Bullit controleren op CO2 zuurgehalte en cafeine... het kan druk zijn, maar vandaag is het erg saaaaaaai.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wat doe je precies dan
Geen drukke momenten ?
mogge allen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:11 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh iedereen![]()
Even mijn gal spuien want ik voel mij behoorlijk kut vandaag!![]()
U zegt?
K-U-T!
Koop Utrechtse Turf!! Dat ja!
Die laatstequote:Op woensdag 13 februari 2008 07:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge allen!
ben je ziek, of heb je je dag niet ?
quote:
Ik normaal nooit, voel me altijd lekker. Maar vandaag niet, heeft ook zo zijn redenen, dus ik snap het wel waarom ik mij zo voel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar heb ik maandag-vrijdag ook altijd last van
Nee doe ik ook niet, lekker hier zittenquote:Op woensdag 13 februari 2008 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das idd fucking verveldend. maak je niet te druk vandaag
ah, altijd goed toch ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet, lekker hier zitten
Had ik nu maar mijn Wii bij me, heb namelijk DBZ Tenkaichi 3 sinds gisteren, leuk spel
Is een leuk spel voor op de Wii... en onlinequote:Op woensdag 13 februari 2008 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, altijd goed toch ?
* WhiteLightning heeft nog nooit dbz gespeelt
hmm ik zie geen moer buiten, klote mist
Stiekem toch geen pijn in je kont he?quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik normaal nooit, voel me altijd lekker. Maar vandaag niet, heeft ook zo zijn redenen, dus ik snap het wel waarom ik mij zo voel.
Geen "Ik-ben-van-de-trap-gevallen-precies-op-een-fles" smoesquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stiekem toch geen pijn in je kont he?![]()
p.s goede morgen!!!!!
oja, ik heb geen zin meer
IHNVMZquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stiekem toch geen pijn in je kont he?![]()
p.s goede morgen!!!!!
oja, ik heb geen zin meer
Dat bakkie doen klinkt goed, het liefst steek ik er ook even een peukie bij op... doen dan maar?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen "Ik-ben-van-de-trap-gevallen-precies-op-een-fles" smoes![]()
Mogguh Droxz, bakkie doen?
Ik ben jullie privedemotivator, dus ik heb altijd nog veel minder zin jaquote:
Jawel, ik heb ze gezienquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben jullie privedemotivator, dus ik heb altijd nog veel minder zin ja![]()
p.s gisteren al die duck-edits zitten posten voor je,
heb je ze niet eens gezien volgens mij... lik me aap!
Uh, werk je hier tegenwoordig om de hoek dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat bakkie doen klinkt goed, het liefst steek ik er ook even een peukie bij op... doen dan maar?
Smokez ook mee ff peukie doen / bakkie pakken?
Lik me aapquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben jullie privedemotivator, dus ik heb altijd nog veel minder zin ja![]()
p.s gisteren al die duck-edits zitten posten voor je,
heb je ze niet eens gezien volgens mij... lik me aap!
Ja is goed man! Ik rook wel niet, maar ben altijd solidair aan de rokersquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat bakkie doen klinkt goed, het liefst steek ik er ook even een peukie bij op... doen dan maar?
Smokez ook mee ff peukie doen / bakkie pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |