Gebeurt mij ook vaak. Mijn vriend zegt dat zodra mijn oor het kussen raakt, ik prompt in slaap val.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:36 schreef draculettetje het volgende:
ik was weer eens in slaap gevallen!
wat doe je precies danquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:49 schreef Boiler het volgende:
Niks te doen op nachtdienst is erg vermoeiend..
Om het uur een blikje Bullit controleren op CO2 zuurgehalte en cafeine... het kan druk zijn, maar vandaag is het erg saaaaaaai.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wat doe je precies dan
Geen drukke momenten ?
mogge allen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:11 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh iedereen![]()
Even mijn gal spuien want ik voel mij behoorlijk kut vandaag!![]()
U zegt?
K-U-T!
Koop Utrechtse Turf!! Dat ja!
Die laatstequote:Op woensdag 13 februari 2008 07:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge allen!
ben je ziek, of heb je je dag niet ?
quote:
Ik normaal nooit, voel me altijd lekker. Maar vandaag niet, heeft ook zo zijn redenen, dus ik snap het wel waarom ik mij zo voel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar heb ik maandag-vrijdag ook altijd last van
Nee doe ik ook niet, lekker hier zittenquote:Op woensdag 13 februari 2008 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das idd fucking verveldend. maak je niet te druk vandaag
ah, altijd goed toch ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet, lekker hier zitten
Had ik nu maar mijn Wii bij me, heb namelijk DBZ Tenkaichi 3 sinds gisteren, leuk spel
Is een leuk spel voor op de Wii... en onlinequote:Op woensdag 13 februari 2008 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, altijd goed toch ?
* WhiteLightning heeft nog nooit dbz gespeelt
hmm ik zie geen moer buiten, klote mist
Stiekem toch geen pijn in je kont he?quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik normaal nooit, voel me altijd lekker. Maar vandaag niet, heeft ook zo zijn redenen, dus ik snap het wel waarom ik mij zo voel.
Geen "Ik-ben-van-de-trap-gevallen-precies-op-een-fles" smoesquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stiekem toch geen pijn in je kont he?![]()
p.s goede morgen!!!!!
oja, ik heb geen zin meer
IHNVMZquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stiekem toch geen pijn in je kont he?![]()
p.s goede morgen!!!!!
oja, ik heb geen zin meer
Dat bakkie doen klinkt goed, het liefst steek ik er ook even een peukie bij op... doen dan maar?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen "Ik-ben-van-de-trap-gevallen-precies-op-een-fles" smoes![]()
Mogguh Droxz, bakkie doen?
Ik ben jullie privedemotivator, dus ik heb altijd nog veel minder zin jaquote:
Jawel, ik heb ze gezienquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben jullie privedemotivator, dus ik heb altijd nog veel minder zin ja![]()
p.s gisteren al die duck-edits zitten posten voor je,
heb je ze niet eens gezien volgens mij... lik me aap!
Uh, werk je hier tegenwoordig om de hoek dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat bakkie doen klinkt goed, het liefst steek ik er ook even een peukie bij op... doen dan maar?
Smokez ook mee ff peukie doen / bakkie pakken?
Lik me aapquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben jullie privedemotivator, dus ik heb altijd nog veel minder zin ja![]()
p.s gisteren al die duck-edits zitten posten voor je,
heb je ze niet eens gezien volgens mij... lik me aap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |