O_Oquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou.
"Ja je ziet er de laatste tijd zo sip uit. Gaat 't wel goed met je? Vind je 't hier wel leuk?"Baas
En dat terwijl ik me de laatste paar dagen echt supergoed voel
oooeeeeequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Uiteraard.
En nu ga ik bier drinken.
Adieu
Yup.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
O_O
was hij wel tevreden met de antwoorden die je gaf ?
Gaan dan! Have funquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Yup.
Heb de situatie uitgelegd, over verbroken relatie enzo, dat begreep 'ie wel. Dus alles goed, alles goed.
En nu echt weg! Mijn buddy wacht al op me.
ok doeiquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Yup.
Heb de situatie uitgelegd, over verbroken relatie enzo, dat begreep 'ie wel. Dus alles goed, alles goed.
En nu echt weg! Mijn buddy wacht al op me.
leuk om even de tijd mee te dodenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mochten hier meer mensen zitten die niets te doen hebben... lees mijn "Helpdesklife" eens...
Meerdere verhalen zijn van mij, en een hoop van (ex) collega's
kan je niet gelijk voor mij sporten ? heb geen zin hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
Bier!! Must have!!
Zometeen weer sporten
Cardio? Rug en Triceps? Klinkt goed? Doen we!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet gelijk voor mij sporten ? heb geen zin haha
Vrouwen, bier...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Uiteraard.
En nu ga ik bier drinken.
Adieu
als jij nou sport voor mij, drink ik je bier op!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Cardio? Rug en Triceps? Klinkt goed? Doen we!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als jij nou sport voor mij, drink ik je bier op!
voor wat hoort wat toch ?
Sociaal dat je bentquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als jij nou sport voor mij, drink ik je bier op!
voor wat hoort wat toch ?
dat kan je wel aan mij overlaten hoorquote:
Die damequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk s bell, speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
ja hallo! ik bedoelde het bier, anders had ik wel een ander plaatje gepost heh ?quote:
Dat zeker! net ook weer lekker wat terug zitten lezenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk om even de tijd mee te doden
wat een pipoos toch af en toe
Ja ik denk hetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:35 schreef draculettetje het volgende:
ha ha die krijg je erbij denk ik
nee hoor, pak er maar eenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:35 schreef draculettetje het volgende:
allemaal voor hem?
ow toch nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo! ik bedoelde het bier, anders had ik wel een ander plaatje gepost heh ?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo! ik bedoelde het bier, anders had ik wel een ander plaatje gepost heh ?
Behoorlijkquote:
Die vrouw is niet in stukken te krijgen zegquote:
je moet ook een boot kopenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vrouw is niet in stukken te krijgen zeg
Maar ik heb net van die kekke witte schoenen gekochtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook een boot kopenscheelt wat zagen
coño'squote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ik heb net van die kekke witte schoenen gekocht
Ga ziek zijn!quote:
Met van die bloedvlekken he, de Joran editiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ik heb net van die kekke witte schoenen gekocht
Het lukt niet meer zo goedquote:
ow echt???? tis me toch wat met dat hele gedoequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met van die bloedvlekken he, de Joran editie![]()
(stond in de dumpert van de week)
Uiteraard, helemaal de blits met mijn nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met van die bloedvlekken he, de Joran editie![]()
(stond in de dumpert van de week)
Tot moggel!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor! Tot morgen![]()
Wat bloekvlekken erop, en je bent weer helemaal hip!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:53 schreef Sgele het volgende:
Hej, ik heb vorige maand nieuwe K-Swiss schoenen gekocht...lijken er best wel op
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb geeneens schoenen aan, joran was ze tenslotte vergeten
tot morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor! Tot morgen![]()
We zijn aan het "werk" jaquote:
Tot morgen en succes!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:05 schreef Sgele het volgende:
Ik ga maar eens ff een luchtje scheppen (hond uitlaten)
Mensen, tot morgen
als je nou eenmaal uit de wind staat en lekker in de zon... is het helemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:27 schreef draculettetje het volgende:
ik vind het er nog steeds koud uitzien
Ik helaas ook... maarja, vrijdag wel weer lekker optijd weekendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
zo had ff werk te doennog 2 uurtjes te gaan
geluksvogel!! ik mag natuurlijk weer tot 17:30.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik helaas ook... maarja, vrijdag wel weer lekker optijd weekend
ah je bent er nogquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik lust anders ook wel een bakkie hoor
Toch wat beter oplettenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey lyn, tijd niet gezien hier!
Toch wel Fok! op school he?
MAAR het is erg lekker in het zonnetje!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:27 schreef draculettetje het volgende:
ik vind het er nog steeds koud uitzien
Moet weer tot half 6 he, ben alleen met wat lastig problemen bezig...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je bent er nog![]()
nou een droxz special voor droxz dan
oh , lekker puzzelenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet weer tot half 6 he, ben alleen met wat lastig problemen bezig...
Inderdaadquote:
Zie frontpagequote:
*mee hoopt*quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoop vurig op een Grunge/Metal figuur
Gebeurt mij ook vaak. Mijn vriend zegt dat zodra mijn oor het kussen raakt, ik prompt in slaap val.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:36 schreef draculettetje het volgende:
ik was weer eens in slaap gevallen!
wat doe je precies danquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:49 schreef Boiler het volgende:
Niks te doen op nachtdienst is erg vermoeiend..
Om het uur een blikje Bullit controleren op CO2 zuurgehalte en cafeine... het kan druk zijn, maar vandaag is het erg saaaaaaai.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wat doe je precies dan
Geen drukke momenten ?
mogge allen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:11 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh iedereen![]()
Even mijn gal spuien want ik voel mij behoorlijk kut vandaag!![]()
U zegt?
K-U-T!
Koop Utrechtse Turf!! Dat ja!
Die laatstequote:Op woensdag 13 februari 2008 07:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge allen!
ben je ziek, of heb je je dag niet ?
quote:
Ik normaal nooit, voel me altijd lekker. Maar vandaag niet, heeft ook zo zijn redenen, dus ik snap het wel waarom ik mij zo voel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar heb ik maandag-vrijdag ook altijd last van
Nee doe ik ook niet, lekker hier zittenquote:Op woensdag 13 februari 2008 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das idd fucking verveldend. maak je niet te druk vandaag
ah, altijd goed toch ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet, lekker hier zitten
Had ik nu maar mijn Wii bij me, heb namelijk DBZ Tenkaichi 3 sinds gisteren, leuk spel
Is een leuk spel voor op de Wii... en onlinequote:Op woensdag 13 februari 2008 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, altijd goed toch ?
* WhiteLightning heeft nog nooit dbz gespeelt
hmm ik zie geen moer buiten, klote mist
Stiekem toch geen pijn in je kont he?quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik normaal nooit, voel me altijd lekker. Maar vandaag niet, heeft ook zo zijn redenen, dus ik snap het wel waarom ik mij zo voel.
Geen "Ik-ben-van-de-trap-gevallen-precies-op-een-fles" smoesquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stiekem toch geen pijn in je kont he?![]()
p.s goede morgen!!!!!
oja, ik heb geen zin meer
IHNVMZquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stiekem toch geen pijn in je kont he?![]()
p.s goede morgen!!!!!
oja, ik heb geen zin meer
Dat bakkie doen klinkt goed, het liefst steek ik er ook even een peukie bij op... doen dan maar?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen "Ik-ben-van-de-trap-gevallen-precies-op-een-fles" smoes![]()
Mogguh Droxz, bakkie doen?
Ik ben jullie privedemotivator, dus ik heb altijd nog veel minder zin jaquote:
Jawel, ik heb ze gezienquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben jullie privedemotivator, dus ik heb altijd nog veel minder zin ja![]()
p.s gisteren al die duck-edits zitten posten voor je,
heb je ze niet eens gezien volgens mij... lik me aap!
Uh, werk je hier tegenwoordig om de hoek dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat bakkie doen klinkt goed, het liefst steek ik er ook even een peukie bij op... doen dan maar?
Smokez ook mee ff peukie doen / bakkie pakken?
Lik me aapquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben jullie privedemotivator, dus ik heb altijd nog veel minder zin ja![]()
p.s gisteren al die duck-edits zitten posten voor je,
heb je ze niet eens gezien volgens mij... lik me aap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |