Ik mis op dat plaatje wel mijn pc/tv... ik ga wel met mijn tijd mee hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Whahahahaquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
En een frituurpan niet te vergetenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mis op dat plaatje wel mijn pc/tv... ik ga wel met mijn tijd mee he
Hey lyn, tijd niet gezien hier!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:23 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat dr studentenplicht maar eens doen en gratis met het OV naar school reizen om daar vervolgens geen reet te doen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Daar gaan we weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
He Droxz, flikker anders ff wat van die Donald Duck edits hier neer, die waren ook grappig
Alleen heb ik ze hier niet op m'n laptop staan
"werken" ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer thuis
en jullie moeten lekker werken![]()
bedankt voor je support! :quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer thuis
Geen probleemquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedankt voor je support! :
quote:
Was da?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer thuis
Echt welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik moet nog een uur en 10 minuten mn plas ophouden. /boeiende informatie
heb je iets op je geweten ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Buhhhh, straks gesprek.Volgens mij moet ik door het stof hoor.
nogmaals succes en ik hoop dat het mee zal vallen!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
* Dr.Droxz veegt alvast het stof weg *POEF*quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
In 3 maanden tijd 2x ziek, waarvan 1x een week in halve coma op bed door griep. En dan gisteren dus die migraine.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je iets op je geweten ?
Dat valt in het niets met mijn kut collegaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
In 3 maanden tijd 2x ziek, waarvan 1x een week in halve coma op bed door griep. En dan gisteren dus die migraine.
eetze!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mensen, ik ben even de lunch naar binnen aan het gooientotzo!
is die zo erg?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt in het niets met mijn kut collega![]()
minimaal 6 keer in 4 maanden?quote:
Succes, en we horen van je!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Mensen ik log alvast uit. Ik laat nog wel weten hoe 't ging.
ok, ook jij suces en tot snel!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ff achter de computer weg....
later!
succesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Mensen ik log alvast uit. Ik laat nog wel weten hoe 't ging.
nou dat valt wel mee vindt ik!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
In 3 maanden tijd 2x ziek, waarvan 1x een week in halve coma op bed door griep. En dan gisteren dus die migraine.
Ej belleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
Ben weer terug, en lotte, hoe ging het gesprek?
Ik vind het ook ontzettend meevallenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat valt wel mee vindt ik!
ze moeten je maar op je blauwe ogen geloven. en als ze dat niet doen zegt dat meer over hun dan over jezelf suc6 ieder geval
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuhquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej belleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
ik heb geen zin meer
Goede middag tripack!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
goedemiddag iedereen![]()
*nog 4 uur en 24 te gaan
Daar kom ik thuis heul veel, maar is hier geblockedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh
Ik ook niet, ben maar op Dumpert aan het scheumen
Hmm zuur, hier ineens weer niet, gek hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kom ik thuis heul veel, maar is hier geblocked
jah lekker, met 1 melk en 1 suiker, tenzij het een mok is dan 1-2quote:
Das balen zeg, nu heb je vast nog veul minder zinquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur, hier ineens weer niet, gek hoor
* Dr.Droxz geeft een grote bak koffie, 1 melk en 2 suiker!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:44 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lekker, met 1 melk en 1 suiker, tenzij het een mok is dan 1-2
Zeg, wat is dat met dat 'veul' de laatste tijd, ben je in Brabant gaan wonen soms?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das balen zeg, nu heb je vast nog veul minder zin
Thanxquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz geeft een grote bak koffie, 1 melk en 2 suiker!
De meesten zitten in de IT zoals je al had verwachtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:50 schreef tripack het volgende:
[..]
Thanx![]()
wat voor werk doen jullie eigenlijk?
Ik wil weekendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das balen zeg, nu heb je vast nog veul minder zin
Wel IT, maar dan op project niveau.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De meesten zitten in de IT zoals je al had verwacht
*netwerkbeheerder
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mochten hier meer mensen zitten die niets te doen hebben... lees mijn "Helpdesklife" eens...
Meerdere verhalen zijn van mij, en een hoop van (ex) collega's
Komt meer door Jochem Myjerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat met dat 'veul' de laatste tijd, ben je in Brabant gaan wonen soms?
Jep hahaha de meeste zijn zo te lezen wel van mij hahahahquote:
heeeul heeeul heeeeul veeeulquote:
kutzooi, kan ik weer niet lezen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mochten hier meer mensen zitten die niets te doen hebben... lees mijn "Helpdesklife" eens...
Meerdere verhalen zijn van mij, en een hoop van (ex) collega's
Je kan niet op Hyves? Heftuuugquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kutzooi, kan ik weer niet lezen natuurlijk
Thanks. Ik hang al als een zoutzak op bedquote:
ja zonder hyves heeft mn leven geen enkele betekenis!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan niet op Hyves? Heftuuug
warme kruik, en bakkie mango thee ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Thanks. Ik hang al als een zoutzak op bed
Whahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zonder hyves heeft mn leven geen enkele betekenis!
NOT! haha
Veel users zeggen het. Vind het nergens op lijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat met dat 'veul' de laatste tijd, ben je in Brabant gaan wonen soms?
Geen kruik. Ben niet ziek ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
warme kruik, en bakkie mango thee ?
ik heb er eentje aangemaakt, maar doe er vrij weining mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whahaha
Hyves... ik behoor tot 1 van de weinige die daar dus niet aandoet he
Hetzelfde metquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Veel users zeggen het. Vind het nergens op lijken
Haha wil je wel veel commentaar krijgen dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er eentje aangemaakt, maar doe er vrij weining mee.
krijg er wel commentaar op trouwens, dat ik er niets mee doe haha
geen stijl taal , echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hetzelfde met
feauteuxs en heaumeuxs
Staaltje populair-doen op dit forum, denk ik. Vooral pubers lijken het te zeggenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hetzelfde met
feauteuxs en heaumeuxs
dan maak ik wel eerst een nieuw profiel aan van bob uit naardenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha wil je wel veel commentaar krijgen dan?
Even op de hyves van Joran van der Sloot posten dat hij een held is![]()
Hahaha ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan maak ik wel eerst een nieuw profiel aan van bob uit naarden![]()
Dat en geen stijl taal, beetje vervelend allemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Staaltje populair-doen op dit forum, denk ik. Vooral pubers lijken het te zeggen
O, en admins.
Dodelijke combinatie. Net als dat je weets dat je steeds vaker leest.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat en geen stijl taal, beetje vervelend allemaal
lekker populistische taal. gewoon slang taal, zoals joran vd sloot met zn swaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dodelijke combinatie. Net als dat je weets dat je steeds vaker leest.
Aaaaightquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dodelijke combinatie. Net als dat je weets dat je steeds vaker leest.
Ik hoop vurig op een Grunge/Metal figuurquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:40 schreef Seventees het volgende:
God... FOK!Idol
Hoe verzinnen ze het
Ik ook niet hoor! Je dacht toch niet dat die hyves van mij was hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whahaha
Hyves... ik behoor tot 1 van de weinige die daar dus niet aandoet he
Naja, ik vond z'n "vies" en "monster" toch stiekem wel grappigquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker populistische taal. gewoon slang taal, zoals joran vd sloot met zn swa
Je zou niet durvenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor! Je dacht toch niet dat die hyves van mij was he
Ik ben hier 1 van de weinige die GS wel relaxt vindquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat en geen stijl taal, beetje vervelend allemaal
wat bedoel je ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:40 schreef Seventees het volgende:
God... FOK!Idol
Hoe verzinnen ze het
respect voor mensen is er niet te vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben hier 1 van de weinige die GS wel relaxt vind
Dat vind ik echt "vet lau" man!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naja, ik vond z'n "vies" en "monster" toch stiekem wel grappig
sorry, heb je een quote ? ben het nl alweer vergetenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naja, ik vond z'n "vies" en "monster" toch stiekem wel grappig
Daarover zijn de meningen verdeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
respect voor mensen is er niet te vinden
Dat dusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
respect voor mensen is er niet te vinden
moet je maar eens lezen als er iemand overlijd. dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen verdeeld
Dat heb je hem dan toch ook wel even duidelijk gemaakt he?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou.
"Ja je ziet er de laatste tijd zo sip uit. Gaat 't wel goed met je? Vind je 't hier wel leuk?"Baas
En dat terwijl ik me de laatste paar dagen echt supergoed voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |