Echt welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik moet nog een uur en 10 minuten mn plas ophouden. /boeiende informatie
heb je iets op je geweten ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Buhhhh, straks gesprek.Volgens mij moet ik door het stof hoor.
nogmaals succes en ik hoop dat het mee zal vallen!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
* Dr.Droxz veegt alvast het stof weg *POEF*quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
In 3 maanden tijd 2x ziek, waarvan 1x een week in halve coma op bed door griep. En dan gisteren dus die migraine.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je iets op je geweten ?
Dat valt in het niets met mijn kut collegaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
In 3 maanden tijd 2x ziek, waarvan 1x een week in halve coma op bed door griep. En dan gisteren dus die migraine.
eetze!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mensen, ik ben even de lunch naar binnen aan het gooientotzo!
is die zo erg?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt in het niets met mijn kut collega![]()
minimaal 6 keer in 4 maanden?quote:
Succes, en we horen van je!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Mensen ik log alvast uit. Ik laat nog wel weten hoe 't ging.
ok, ook jij suces en tot snel!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ff achter de computer weg....
later!
succesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Mensen ik log alvast uit. Ik laat nog wel weten hoe 't ging.
nou dat valt wel mee vindt ik!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
In 3 maanden tijd 2x ziek, waarvan 1x een week in halve coma op bed door griep. En dan gisteren dus die migraine.
Ej belleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
Ben weer terug, en lotte, hoe ging het gesprek?
Ik vind het ook ontzettend meevallenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat valt wel mee vindt ik!
ze moeten je maar op je blauwe ogen geloven. en als ze dat niet doen zegt dat meer over hun dan over jezelf suc6 ieder geval
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuhquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej belleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
ik heb geen zin meer
Goede middag tripack!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
goedemiddag iedereen![]()
*nog 4 uur en 24 te gaan
Daar kom ik thuis heul veel, maar is hier geblockedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh
Ik ook niet, ben maar op Dumpert aan het scheumen
Hmm zuur, hier ineens weer niet, gek hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kom ik thuis heul veel, maar is hier geblocked
jah lekker, met 1 melk en 1 suiker, tenzij het een mok is dan 1-2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |