Hahaha ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan maak ik wel eerst een nieuw profiel aan van bob uit naarden![]()
Dat en geen stijl taal, beetje vervelend allemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Staaltje populair-doen op dit forum, denk ik. Vooral pubers lijken het te zeggen
O, en admins.
Dodelijke combinatie. Net als dat je weets dat je steeds vaker leest.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat en geen stijl taal, beetje vervelend allemaal
lekker populistische taal. gewoon slang taal, zoals joran vd sloot met zn swaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dodelijke combinatie. Net als dat je weets dat je steeds vaker leest.
Aaaaightquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dodelijke combinatie. Net als dat je weets dat je steeds vaker leest.
Ik hoop vurig op een Grunge/Metal figuurquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:40 schreef Seventees het volgende:
God... FOK!Idol
Hoe verzinnen ze het
Ik ook niet hoor! Je dacht toch niet dat die hyves van mij was hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whahaha
Hyves... ik behoor tot 1 van de weinige die daar dus niet aandoet he
Naja, ik vond z'n "vies" en "monster" toch stiekem wel grappigquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker populistische taal. gewoon slang taal, zoals joran vd sloot met zn swa
Je zou niet durvenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor! Je dacht toch niet dat die hyves van mij was he
Ik ben hier 1 van de weinige die GS wel relaxt vindquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat en geen stijl taal, beetje vervelend allemaal
wat bedoel je ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:40 schreef Seventees het volgende:
God... FOK!Idol
Hoe verzinnen ze het
respect voor mensen is er niet te vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben hier 1 van de weinige die GS wel relaxt vind
Dat vind ik echt "vet lau" man!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naja, ik vond z'n "vies" en "monster" toch stiekem wel grappig
sorry, heb je een quote ? ben het nl alweer vergetenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naja, ik vond z'n "vies" en "monster" toch stiekem wel grappig
Daarover zijn de meningen verdeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
respect voor mensen is er niet te vinden
Dat dusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
respect voor mensen is er niet te vinden
moet je maar eens lezen als er iemand overlijd. dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen verdeeld
Dat heb je hem dan toch ook wel even duidelijk gemaakt he?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou.
"Ja je ziet er de laatste tijd zo sip uit. Gaat 't wel goed met je? Vind je 't hier wel leuk?"Baas
En dat terwijl ik me de laatste paar dagen echt supergoed voel
O_Oquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou.
"Ja je ziet er de laatste tijd zo sip uit. Gaat 't wel goed met je? Vind je 't hier wel leuk?"Baas
En dat terwijl ik me de laatste paar dagen echt supergoed voel
oooeeeeequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Uiteraard.
En nu ga ik bier drinken.
Adieu
Yup.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
O_O
was hij wel tevreden met de antwoorden die je gaf ?
Gaan dan! Have funquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Yup.
Heb de situatie uitgelegd, over verbroken relatie enzo, dat begreep 'ie wel. Dus alles goed, alles goed.
En nu echt weg! Mijn buddy wacht al op me.
ok doeiquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Yup.
Heb de situatie uitgelegd, over verbroken relatie enzo, dat begreep 'ie wel. Dus alles goed, alles goed.
En nu echt weg! Mijn buddy wacht al op me.
leuk om even de tijd mee te dodenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mochten hier meer mensen zitten die niets te doen hebben... lees mijn "Helpdesklife" eens...
Meerdere verhalen zijn van mij, en een hoop van (ex) collega's
kan je niet gelijk voor mij sporten ? heb geen zin hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
Bier!! Must have!!
Zometeen weer sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |