O_Oquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou.
"Ja je ziet er de laatste tijd zo sip uit. Gaat 't wel goed met je? Vind je 't hier wel leuk?"Baas
En dat terwijl ik me de laatste paar dagen echt supergoed voel
oooeeeeequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Uiteraard.
En nu ga ik bier drinken.
Adieu
Yup.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
O_O
was hij wel tevreden met de antwoorden die je gaf ?
Gaan dan! Have funquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Yup.
Heb de situatie uitgelegd, over verbroken relatie enzo, dat begreep 'ie wel. Dus alles goed, alles goed.
En nu echt weg! Mijn buddy wacht al op me.
ok doeiquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Yup.
Heb de situatie uitgelegd, over verbroken relatie enzo, dat begreep 'ie wel. Dus alles goed, alles goed.
En nu echt weg! Mijn buddy wacht al op me.
leuk om even de tijd mee te dodenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mochten hier meer mensen zitten die niets te doen hebben... lees mijn "Helpdesklife" eens...
Meerdere verhalen zijn van mij, en een hoop van (ex) collega's
kan je niet gelijk voor mij sporten ? heb geen zin hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
Bier!! Must have!!
Zometeen weer sporten
Cardio? Rug en Triceps? Klinkt goed? Doen we!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet gelijk voor mij sporten ? heb geen zin haha
Vrouwen, bier...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Uiteraard.
En nu ga ik bier drinken.
Adieu
als jij nou sport voor mij, drink ik je bier op!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Cardio? Rug en Triceps? Klinkt goed? Doen we!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als jij nou sport voor mij, drink ik je bier op!
voor wat hoort wat toch ?
Sociaal dat je bentquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als jij nou sport voor mij, drink ik je bier op!
voor wat hoort wat toch ?
dat kan je wel aan mij overlaten hoorquote:
Die damequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk s bell, speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
ja hallo! ik bedoelde het bier, anders had ik wel een ander plaatje gepost heh ?quote:
Dat zeker! net ook weer lekker wat terug zitten lezenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk om even de tijd mee te doden
wat een pipoos toch af en toe
Ja ik denk hetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:35 schreef draculettetje het volgende:
ha ha die krijg je erbij denk ik
nee hoor, pak er maar eenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:35 schreef draculettetje het volgende:
allemaal voor hem?
ow toch nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo! ik bedoelde het bier, anders had ik wel een ander plaatje gepost heh ?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo! ik bedoelde het bier, anders had ik wel een ander plaatje gepost heh ?
Behoorlijkquote:
Die vrouw is niet in stukken te krijgen zegquote:
je moet ook een boot kopenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vrouw is niet in stukken te krijgen zeg
Maar ik heb net van die kekke witte schoenen gekochtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook een boot kopenscheelt wat zagen
coño'squote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ik heb net van die kekke witte schoenen gekocht
Ga ziek zijn!quote:
Met van die bloedvlekken he, de Joran editiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ik heb net van die kekke witte schoenen gekocht
Het lukt niet meer zo goedquote:
ow echt???? tis me toch wat met dat hele gedoequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met van die bloedvlekken he, de Joran editie![]()
(stond in de dumpert van de week)
Uiteraard, helemaal de blits met mijn nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met van die bloedvlekken he, de Joran editie![]()
(stond in de dumpert van de week)
Tot moggel!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor! Tot morgen![]()
Wat bloekvlekken erop, en je bent weer helemaal hip!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:53 schreef Sgele het volgende:
Hej, ik heb vorige maand nieuwe K-Swiss schoenen gekocht...lijken er best wel op
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb geeneens schoenen aan, joran was ze tenslotte vergeten
tot morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor! Tot morgen![]()
We zijn aan het "werk" jaquote:
Tot morgen en succes!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:05 schreef Sgele het volgende:
Ik ga maar eens ff een luchtje scheppen (hond uitlaten)
Mensen, tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |