Cardio? Rug en Triceps? Klinkt goed? Doen we!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet gelijk voor mij sporten ? heb geen zin haha
Vrouwen, bier...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Uiteraard.
En nu ga ik bier drinken.
Adieu
als jij nou sport voor mij, drink ik je bier op!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Cardio? Rug en Triceps? Klinkt goed? Doen we!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als jij nou sport voor mij, drink ik je bier op!
voor wat hoort wat toch ?
Sociaal dat je bentquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als jij nou sport voor mij, drink ik je bier op!
voor wat hoort wat toch ?
dat kan je wel aan mij overlaten hoorquote:
Die damequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk s bell, speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
ja hallo! ik bedoelde het bier, anders had ik wel een ander plaatje gepost heh ?quote:
Dat zeker! net ook weer lekker wat terug zitten lezenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk om even de tijd mee te doden
wat een pipoos toch af en toe
Ja ik denk hetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:35 schreef draculettetje het volgende:
ha ha die krijg je erbij denk ik
nee hoor, pak er maar eenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:35 schreef draculettetje het volgende:
allemaal voor hem?
ow toch nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo! ik bedoelde het bier, anders had ik wel een ander plaatje gepost heh ?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo! ik bedoelde het bier, anders had ik wel een ander plaatje gepost heh ?
Behoorlijkquote:
Die vrouw is niet in stukken te krijgen zegquote:
je moet ook een boot kopenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vrouw is niet in stukken te krijgen zeg
Maar ik heb net van die kekke witte schoenen gekochtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook een boot kopenscheelt wat zagen
coņo'squote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ik heb net van die kekke witte schoenen gekocht
Ga ziek zijn!quote:
Met van die bloedvlekken he, de Joran editiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ik heb net van die kekke witte schoenen gekocht
Het lukt niet meer zo goedquote:
ow echt???? tis me toch wat met dat hele gedoequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met van die bloedvlekken he, de Joran editie![]()
(stond in de dumpert van de week)
Uiteraard, helemaal de blits met mijn nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met van die bloedvlekken he, de Joran editie![]()
(stond in de dumpert van de week)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |