Das balen zeg, nu heb je vast nog veul minder zinquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur, hier ineens weer niet, gek hoor
* Dr.Droxz geeft een grote bak koffie, 1 melk en 2 suiker!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:44 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lekker, met 1 melk en 1 suiker, tenzij het een mok is dan 1-2
Zeg, wat is dat met dat 'veul' de laatste tijd, ben je in Brabant gaan wonen soms?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das balen zeg, nu heb je vast nog veul minder zin
Thanxquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz geeft een grote bak koffie, 1 melk en 2 suiker!
De meesten zitten in de IT zoals je al had verwachtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:50 schreef tripack het volgende:
[..]
Thanx![]()
wat voor werk doen jullie eigenlijk?
Ik wil weekendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das balen zeg, nu heb je vast nog veul minder zin
Wel IT, maar dan op project niveau.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De meesten zitten in de IT zoals je al had verwacht
*netwerkbeheerder
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mochten hier meer mensen zitten die niets te doen hebben... lees mijn "Helpdesklife" eens...
Meerdere verhalen zijn van mij, en een hoop van (ex) collega's
Komt meer door Jochem Myjerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat met dat 'veul' de laatste tijd, ben je in Brabant gaan wonen soms?
Jep hahaha de meeste zijn zo te lezen wel van mij hahahahquote:
heeeul heeeul heeeeul veeeulquote:
kutzooi, kan ik weer niet lezen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mochten hier meer mensen zitten die niets te doen hebben... lees mijn "Helpdesklife" eens...
Meerdere verhalen zijn van mij, en een hoop van (ex) collega's
Je kan niet op Hyves? Heftuuugquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kutzooi, kan ik weer niet lezen natuurlijk
Thanks. Ik hang al als een zoutzak op bedquote:
ja zonder hyves heeft mn leven geen enkele betekenis!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan niet op Hyves? Heftuuug
warme kruik, en bakkie mango thee ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Thanks. Ik hang al als een zoutzak op bed
Whahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zonder hyves heeft mn leven geen enkele betekenis!
NOT! haha
Veel users zeggen het. Vind het nergens op lijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat met dat 'veul' de laatste tijd, ben je in Brabant gaan wonen soms?
Geen kruik. Ben niet ziek ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
warme kruik, en bakkie mango thee ?
ik heb er eentje aangemaakt, maar doe er vrij weining mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whahaha
Hyves... ik behoor tot 1 van de weinige die daar dus niet aandoet he
Hetzelfde metquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Veel users zeggen het. Vind het nergens op lijken
Haha wil je wel veel commentaar krijgen dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er eentje aangemaakt, maar doe er vrij weining mee.
krijg er wel commentaar op trouwens, dat ik er niets mee doe haha
geen stijl taal , echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hetzelfde met
feauteuxs en heaumeuxs
Staaltje populair-doen op dit forum, denk ik. Vooral pubers lijken het te zeggenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hetzelfde met
feauteuxs en heaumeuxs
dan maak ik wel eerst een nieuw profiel aan van bob uit naardenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha wil je wel veel commentaar krijgen dan?
Even op de hyves van Joran van der Sloot posten dat hij een held is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |