Doe moeilijk, ik ben je bitch nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:03 schreef BloodyLotte het volgende:
JA IK DOE MOEILIJK.
Gelukkig had ik nog heet water staan!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:03 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Heb je ook kaneelthee? Mango.
Woehoehquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Speciaal voor Beller zet ik voor iedereen een bakje koffie neer!
Voor alle dames uiteraard een lekker bakje mango thee!
JE CAPSLOCK HANGTquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:03 schreef BloodyLotte het volgende:
JA IK DOE MOEILIJK.
Aiiight, jeweetschquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe moeilijk, ik ben je bitch niet
Holbewoner?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, maar nu 2 weken leven als een holbewoner is ook niet alles
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thnx, maar doe maar 1-1... ik heb al een tijdje geen suiker meer in m'n koffie
Ik mis op dat plaatje wel mijn pc/tv... ik ga wel met mijn tijd mee hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Whahahahaquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
En een frituurpan niet te vergetenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mis op dat plaatje wel mijn pc/tv... ik ga wel met mijn tijd mee he
Hey lyn, tijd niet gezien hier!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:23 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat dr studentenplicht maar eens doen en gratis met het OV naar school reizen om daar vervolgens geen reet te doen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Daar gaan we weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
He Droxz, flikker anders ff wat van die Donald Duck edits hier neer, die waren ook grappig
Alleen heb ik ze hier niet op m'n laptop staan
"werken" ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer thuis
en jullie moeten lekker werken![]()
bedankt voor je support! :quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer thuis
Geen probleemquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedankt voor je support! :
quote:
Was da?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |