Leef mee modus: AANquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hele badkamer + wc beneden, kan dus thuis nu niet douchen de komende 2 weken
(ik douch wel hoor, maar bij vrienden thuis... is ook raar trouwens...
)
Leef met mij mee aub...
Nog nooit last van gehad, als ik ga liggen in mijn bed dan is het net alsof ik 'Out Cold' gaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik slaap gewoon slecht. leuk vindt ik het niet
dat is idd klote. maja douchen bij vrienden is altijd nog beter dan je gewoon wassen bij de wasbak.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hele badkamer + wc beneden, kan dus thuis nu niet douchen de komende 2 weken
(ik douch wel hoor, maar bij vrienden thuis... is ook raar trouwens...
)
Leef met mij mee aub...
ja vandaar dat ik weer begonnen ben met sportenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad, als ik ga liggen in mijn bed dan is het net alsof ik 'Out Cold' ga
Zodat je moe bent aan het einde van de avond?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik weer begonnen ben met sporten
nou moe ben ik wel aan het einde vd avond, wordt alleen als ik slaap elk uur wakkerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zodat je moe bent aan het einde van de avond?
Dat is echt zuurquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou moe ben ik wel aan het einde vd avond, wordt alleen als ik slaap elk uur wakker
Ik denk het nietquote:
Dat klinkt niet verkeerd! (zo laat beginnen)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:46 schreef lynda het volgende:
* lynda is weer helemaal student..
Kwart over negen moest ik beginnen, wekker ging om 7 uur ik denk fuck it! Ik ga niet nu van kwart over 9 tot kwart voor 11 les hebben, 'vrij' tussen kwart voor 11 en half 1 en na kwart over 1 weer 2 uur vrij..
Conclusie ik ga gewoon om half 12 pas weg dan ben ik mooi op tijd op school
Emoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dank u, dank u! *pinkt traantje weg*
Ach bekijk het positief, zo heb je nog iets aan je dagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! (zo laat beginnen)
Bij ons beginnen ze met de verbouwing om 7 uur in de ochtend, dus ben de aankomende
2 weken ook nog vroeg wakker
quote:
Moest eigenlijk om kwart over 9 hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! (zo laat beginnen)
Bij ons beginnen ze met de verbouwing om 7 uur in de ochtend, dus ben de aankomende
2 weken ook nog vroeg wakker
Ja erg positief, nog meer slaap te kortquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach bekijk het positief, zo heb je nog iets aan je dag![]()
Lekker!quote:
Was te proberen toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja erg positief, nog meer slaap te kort
Speciaal voor Beller zet ik voor iedereen een bakje koffie neer!quote:
Dank!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Speciaal voor Beller zet ik voor iedereen een bakje koffie neer!
Voor alle dames uiteraard een lekker bakje mango thee!
Ja dat dan weer wel, maar nu 2 weken leven als een holbewoner is ook niet allesquote:
Dat 4-2tje was voor jou hequote:
Heb je ook kaneelthee? Mango.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Speciaal voor Beller zet ik voor iedereen een bakje koffie neer!
Voor alle dames uiteraard een lekker bakje mango thee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |