haha ja idd, geen ruk te doenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat me raden, typisch gevalletje GRTDOJW?
en dat is ook een beetje mijn probleem, ik denk dat de afgelopen 3 a 4 weken s'nachts haast niet geslapen me nu aan het inhalen zijn, op zich niet verkeerd hoor....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers
Misschien dat ik dan vanavond wél op tijd kan slapen...
's middags pitten is geen optie, dan kom ik 's avonds weer niet in slaap
Is dat niet altijd zoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat me raden, typisch gevalletje GRTDOJW?
Yeah een bagelquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:18 schreef BloodyLotte het volgende:
och nou ja, ik heb wel een bagel bij me.
Wanneer wel dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ja idd, geen ruk te doen
dan hoef ik vandaag ook niet te komen ruilen....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ja idd, geen ruk te doen
ja je zou gaan denken dat ik echt NOOIT wat doe heh ?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan hoef ik vandaag ook niet te komen ruilen....
Nee dat denk ik niet hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je zou gaan denken dat ik echt NOOIT wat doe heh ?
heb anders normaal gesproken veel te doen, maar tis komkommer tijd, bovendien zitten wij met een verbouweing hier, wta het werk wat opschort![]()
dus je bent voorlopig nog niet van me af
verbouwing duurt tot +- aprilquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet hoor![]()
Haha hoe lang zal die verbouwing dan nog duren? Enne WL, ga je nou ook je Wii ombouwen?
Oh, dan zal het wel meevallen hoor... Misschien gewoon een beetje belangstelling of iets dergelijks, dat zou nog wel redelijk zijnquote:
Nou je t zegt, ik heb al ruim 2 uur niet gerooktquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, ik ga nu al roken anders ga ik zo een moord plegen...
volgens mij heb ik jou nog niet bij mn wii toegevoegdquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verbouwing duurt tot +- april
en mn wii ga ik ombouwen zodra ik geld heb.
moet eerst ff een lening aflossen
een en ander wordt hier een beetje geupdatequote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou nog niet bij mn wii toegevoegd
heb ff wat gemist zeker, wat voor verbouwing
was toch ook bij Droxz?
ik hoop 't maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel meevallen hoor... Misschien gewoon een beetje belangstelling of iets dergelijks, dat zou nog wel redelijk zijn
Even lief doen... wij jou ook hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik hoop 't maar.
ik heb jullie wel gemist de afgelopen paar dagen hoor.
Laat me raden... je favo collega?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, ik ga nu al roken anders ga ik zo een moord plegen...
Dat is me een verbouwing! Wat wordt er allemaal veranderd dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verbouwing duurt tot +- april
en mn wii ga ik ombouwen zodra ik geld heb.
moet eerst ff een lening aflossen
ik zal vanavond mn nr ff postenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou nog niet bij mn wii toegevoegd
.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik hoop 't maar.
ik heb jullie wel gemist de afgelopen paar dagen hoor.
Haha gaan we daar ook door met spammen, doen we het niet hier... doen we het wel daarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal vanavond mn nr ff posten
Ze doet zelfs de opleiding fotografiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
deed jij nou aan fotografie ? kheb advies nodig
ik heb me toch aardig ingehouden, tot nu toe.....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha gaan we daar ook door met spammen, doen we het niet hier... doen we het wel daar
mooi!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ze doet zelfs de opleiding fotografie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |