abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 januari 2008 @ 00:04:29 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56353032
Ik zag dat wijf van fok op de kickoff, zeg tegen haar; zo dus jij bent dat kutwijf van die pleurissite? yep zegt ze: Ik heb ook 24uur per dag gevolgd, get a life denk je nu zeker? vraagt ze... Ik zeg niks zeg ik... maar ik dacht wat een kutwijf, gekleed als een brugpieper en een kop als een gesmolten ET

Vorige Villa Vandaag topics:
  • [DGK] Villa Vandaag #1
  • [DGK] Villa Vandaag #2
  • [DGK] Villa Vandaag #3
  • [DGK] Villa Vandaag #4
  • [DGK] Villa Vandaag #5
  • [DGK] Villa Vandaag #6
  • [DGK] Villa Vandaag #7
  • [DGK] Villa Vandaag #8
  • [DGK] Villa Vandaag #9
  • [DGK] Villa Vandaag #10
  • [DGK] Villa Vandaag #11
  • [DGK] Villa Vandaag #12
  • [DGK] Villa Vandaag #13
  • [DGK] Villa Vandaag #14
  • [DGK] Villa Vandaag #15
  • [DGK] Villa Vandaag #16
  • [DGK] Villa Vandaag #17
  • [DGK] Villa Vandaag #18
  • [DGK] Villa Vandaag #19
  • [DGK] Villa Vandaag #20
  • [DGK] Villa Vandaag #21
  • [DGK] Filla Fandaag #22
  • [DGK] Villa Vandaag #23
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 28 januari 2008 @ 00:05:00 #2
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56353038
    23:40 Zondag rustdag

Deze zondag in de Villa begon zoals gewoonlijk heel rustig. Huub, Brian, Luc en de danseressen moesten nog goed bij komen van het late optreden. Claire heeft haar eerst echte bash-partij overleefd en nu is het afwachten of de pesterijtjes morgen verder gaan! De discussies zijn uiteindelijk stil gelegd door een spannende film die de aandacht van iedereen in de Villa vast weet te houden. Is dit een stilte voor de storm?

Bron: Villa Vandaag, 28-01-2008
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 28 januari 2008 @ 09:17:57 #3
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56355965
    08:21 Mike's eerste stagedag!

Vandaag is de grote dag voor Mike, het is zijn eerste stagedag bij Ton! Rond 05:30 uur gaat de wekker al bij de zwerver en mag hij eindelijk zijn werktenue in gebruik nemen. Na een heerlijk kopje koffie en een sigaret is het voor Mike tijd om naar buiten te gaan. Hoewel Brian de zwerver gisterenavond al succes had gewenst, is Dilana de enige die haar baasje uitzwaait op het bordes. Het zal een hele lange dag worden voor de zwerver want pas rond 19:00 uur verwachten we hem terug in de Villa. Succes vandaag, Mike!

Heb je er zin in?

08:58 Goede deal?

Al vorige week sprak Amanda uit dat zij geen oog had dicht gedaan omdat Brian de hele nacht in bed op de spelcomputer van Mike had gespeeld. De Amsterdamse eiste van de zwerver dat hij zijn spelcomputer niet meer 's avonds aan haar vriend zou uitlenen, helaas zonder succes! Gelukkig hebben de twee tortelduifjes wel een goede deal met elkaar gemaakt, de Antilliaan mag spelen mits hij een koptelefoon zal dragen. Zo gezegd, zo gedaan... Of Amanda nu wel tevreden is, is een tweede. Het valt ook niet mee als je je man moet delen met een spelcomputer....

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 28 januari 2008 @ 09:57:56 #4
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56356581
    09:24 A penny for Claire's thoughts...

Wat Claire's gedachten zijn deze morgen is niet te peilen. Ze ligt met haar ogen open druk na te denken. Huub staat al onder de douche en dus heeft ze het bed voor haar alleen. Ze draait wat, maar kijkt nog steeds niet vrolijk. Misschien spijt van de escapades met Huub? Of denkt ze aan haar vader die de beelden ervan vast te zien krijgt?

maandag 28 januari 2008 @ 10:17:55 #5
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56356949
    09:47 Top!

"Ik vond het top", vertelt Huub deze ochtend aan Palma over zijn escapades met Claire. "En jij ook", vervolgt hij. "Ik heb inderdaad niks gemist", laat het hoofd huishouding weten. Verder laat zij zich er niet over uit. "Kom maar lekker tot rust met piano spelen", is het enige wat ze kwijt wil. Zal zij haar krachten sparen om straks op Claire los te gaan?

10:02 Geen discussie mogelijk!

"Ik vind van Claire nog steeds hetzelfde als voor het weekend", laat Palma weten. "Ik hoop alleen dat ze binnenkort wat meer pit toont. Maar als dit haar tactiek is, pakt ze het wel goed aan", vervolgt het hoofd huishouding. Huub wilde weten hoe Palma over zijn nieuwe vriendinnetje denkt. "Ik heb geen redenen om discussies te hebben over Claire, maar ik hou wel van een beetje tegengas, hopelijk komt dat nog bij haar. Misschien is zij wel een kameleon", eindigt Palma. "So far, so good?", wil Huub weten en het hoofd huishouding beaamt dat. Jammer Huub, geen discussie mogelijk op de vroege ochtend!

Een goed humeur vandaag!

maandag 28 januari 2008 @ 10:37:56 #6
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56357377
    10:15 Luie Miljonairs...

"Doe je maskertje af, misschien helpt dat een beetje", zegt Palma sarcastisch terwijl ze de gastspeelster probeert te wekken. Ook Luc en Amanda liggen nog diep verstopt onder de dekens. "Tijdens een optreden ben je ook vlot", sneert het hoofd huishouding naar de rapper. Wanneer Palma aan Amanda vraagt of ze al wakker is, steekt de Amsterdamse een duim op vanonder de dekens. "Ik had jullie een uur geleden al beneden verwacht", bromt Palma. Tja, je bent Miljonair of niet, moet Amanda vast denken...

maandag 28 januari 2008 @ 10:57:56 #7
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56357749
    10:36 Artiestenpraat

Aan de keukentafel zijn drie artiesten te vinden, te noemen Brian, Jaap en Luc. Nu de Briellenaar zich met trots ook artiest mag noemen, ziet hij er een stuk vrolijker uit. Het gesprek aan het ontbijt gaat dan ook met name over muziek en geluidsinstallaties. Claire, de enige die nog geen artiest is, zit er stilletjes bij. Ach, wie weet mag jij binnenkort ook een single maken, Claire!

maandag 28 januari 2008 @ 11:17:55 #8
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56358158
    10:49 Sporen van een wilde nacht...

"Ik vind het heel bizar hoor", zegt Jaap. "Ik leen jullie de Master Bedroom en ik vind gewoon een gebruikte condoom terug. Ik weiger het op te ruimen hoor", bromt de Briellenaar. Direct wil iedereen het met eigen ogen zien en ze gaan op weg naar de Master Bedroom. "Dat moeten de f*ck bunnies maar opruimen", grinnikt Brian. Claire volgt het stel gelijk om het snel op te ruimen. "Ah bah, gewoon met je blote handen", klinkt het uit vele monden. Gelukkig trekt de nieuwe Miljonair zich er niets van aan. Als je bashacties overleeft, dan overleef je dit zeker!

"Ah bah!"

11:11 Druk in de weer!

Terwijl Ellen vorige week Amanda nog op haar kop gaf omdat de Amsterdamse te weinig tijd aan Fries en haar paardrijlessen besteedde, is daar vandaag weinig meer van te merken. Vrijdag kwam de 20-jarige alleen om te rijden en kon het paardenmeisje Fries poetsen en opzadelen. Vandaag heeft Amanda pas echt de smaak te pakken, net uit bed en nu al druk in de weer met Fries poetsen en knuffelen, de benjamin heeft er zin in vandaag!

maandag 28 januari 2008 @ 12:17:54 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56359411
    11:35 Daar gaat hij weer...

Terwijl Amanda buiten in de bak aan het paardrijden is, is het voor haar vriend weer tijd om er heftig tegenaan te gaan in een nieuwe training van Hans. "Kan je misschien een trainingspak met jouw sportschoollogo voor mij regelen?", vraagt de Antilliaan aan zijn trainer. "Dan kan ik namelijk vanaf nu in jouw trainingspak trainen, zo maak ik extra reclame voor jou", vervolgt de op marketing ingestelde Miljonair. Vandaag staat er iets nieuws op het programma voor Brian; een buitentraining. "Ik ga jou vandaag buiten rondjes laten rennen", deelt Hans hem mee. Gelukkig is het droog vandaag...

11:52 "Kom op, tempo maken!"

Hans heeft wat meer informatie over Brian z'n tegenstander. "Het is een Rus van 24 jaar", geeft Hans prijs. "En hij heeft gezworen dat hij nog nooit een wedstrijd heeft gedaan", vervolgt hij. De Antilliaan wil, na het horen van deze informatie, het liefst nu twee keer per dag met Hans trainen, maar zijn trainer geeft aan dat dat misschien niet verstandig is vanwege zijn spieren. De twee lopen naar buiten toe waar Brian begint met zijn hardloop oefening; via de bosjes en langs de paardenbak. "Kom op, tempo maken", moedigt de trainer hem aan. Gelukkig staan we niet in Brian zijn schoenen...

maandag 28 januari 2008 @ 12:37:54 #10
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56359852
    12:19 Bezige bij Amanda

Het leek er vanochtend op dat Amanda geen zin had om iets te ondernemen. Lang nadat Palma alle Miljonairs had gewekt, lag de 20-jarige nog verstopt onder de dekens. Maar niets is minder waar nu de benjamin van de Villa haar bed is uitgerold. Paardrijden, piano spelen, ze doet het allemaal in rap tempo achter elkaar. Misschien straks ook nog een lesje kickboksen? Amanda heeft namelijk afgelopen vrijdag met golf verloren en moet nu een keer tegen Hans sparren... Of de Amsterdamse daar ook nog voor in is, zullen we straks vanzelf merken!

maandag 28 januari 2008 @ 13:17:54 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56360688
    12:43 Goede voornemens

Amanda's pianoles vordert gestaag. De 20-jarige geeft alleen aan dat zij vrij weinig tijd heeft om rustig het hele liedje uit haar hoofd te leren. "Je moet ook tijd maken", lacht Ivar. "Je hebt alle tijd hier", vervolgt hij. "Ik zet mezelf aan het trainen om meer geordend te zijn", belooft ze. "Ik heb ook liever dat je elke dag een kwartiertje oefent op de piano in plaats van twee keer per week een half uurtje", geeft de pianoleraar aan. De Amsterdamse beaamt dat en belooft om straks weer een half uurtje te gaan oefenen. Goede voornemens van Amanda dus!

13:03 Wat denkt Claire?

Het kersverse stelletje vertoeft samen in de Chill Room, Huub achter de draaitafel en Claire op de bank. Met zijn gedachten bij de muziek, beweegt Huub op de klanken die uit zijn koptelefoon schalken. Af en toe kijkt Claire een poos naar haar vriend waarna zij weer druk begint te schrijven op een papier. Zal zij een brief aan haar vader aan het schrijven zijn?

Hou ik van hem, hou ik niet van hem?

maandag 28 januari 2008 @ 13:37:54 #12
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56361128
    13:17 Dilana zonder Mike

Mike is vanochtend in alle vroegte vertrokken om aan zijn eerste stagedag te beginnen bij het bedrijf van klusjesman Ton. Van Brian hebben we begrepen dat de zwerver vandaag zal beginnen om het timmerwerk onder de knie te krijgen. Zijn hond Dilana blijft daarom voor het eerst achter in de Villa zonder haar baasje. Huub was vanochtend zeer tevreden over de hond omdat zij hem niet wakker had geblaft en Jaap zag na Mike's vertrek zijn kans schoon om de hond te pesten met eten. De hond vermaakt zich opperbest zonder zijn baasje en houdt alle Miljonairs bezig door vrolijk rond te rennen en verstoppertje te spelen. En Mike maar denken dat Dilana niet zonder hem kan...

13:24 Knokken tegen de lokken

Brian neemt even een pauze tijdens zijn training en dat is voor Hans een mooie gelegenheid om even iets te vragen. "Wat ga je doen met je haar?", vraagt de expert, die ziet dat Brians lokken af en toe voor zijn ogen hangen. "Ja, ik kan het wel knippen, maar... Ik heb er geen last van", antwoordt de kickbokser in opleiding. "Je kan het ook vlechten", stelt Hans voor. Tja, we zullen zien met wat voor haardos Brian straks de ring betreedt. Maar misschien is het belangrijker om de conditie in orde te hebben tegen die tijd...

maandag 28 januari 2008 @ 14:17:52 #13
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56361952
    13:35 Leer Palma kennen

Amanda en Selène hangen rond de ontbijttafel en zijn geïnteresseerd in hoe Palma was toen zij jong was. "Hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?", vraagt Amanda aan Palma. "Poeh, even nadenken, 15?", zegt het hoofd huishouding eerlijk. "Dat was best wel jong voor die tijd, toch?", mompelt de gastspeelster. "En heb je nog contact met hem?", vervolgt de 20-jarige. "Welnee, misschien is hij wel dood ondertussen", grapt Palma. "Ben jij streng opgevoed?", wil Selène weten. "Eigenlijk wel, streng en rechtvaardig", doet het hoofd huishouding uit de doeken. Kijk, zo leren we Palma eindelijk beter kennen, meiden!

13:49 Nostalgie...

Huub schuift de muziek even aan de kant en licht zijn nieuwe vlam in over zijn roemrijke verleden als talkshowhost. "Toen hadden Jaap en ik het nageltafeltje van Amanda roze geverfd. Lieke had vervolgens de stijltang gejat en die sloegen Jaap en ik toen weer kapot", haalt Huub herinneringen op. "Ja, dat was een mooie tijd", zucht hij. Hoe staat het eigenlijk met de presentatieambities van Huub en Jaap? Liggen er nog plannen voor een nieuwe talkshow op de planken?

14:06 Hoe te binden?

"Als ik jou was, dan zou ik gaan werken aan de band met Jaap, free advise", grinnikt Huub terwijl hij languit met Claire op de bank ligt in de Chill Room. "Als je met hem een vertrouwensband over Cora kan opbouwen, dan heb je Jaap echt aan jouw kant. Dat was ook het punt waarop Lieke met Jaap vrienden werd", vervolgt hij. "Je bent nu veel te afhankelijk van mij en dat raad ik je af", fluistert de kleine Miljonair naar zijn vriendin. Gelukkig stemt Claire met al Huubs advies in. "Als je hem op zijn gevoelige snaar weet te raken, dan kun je hem binden", vervolgt de Oldenzaler. En hoe zou Claire Huub weten te binden?

maandag 28 januari 2008 @ 14:57:55 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56362758
    14:21 Sportieve Luc?

De training zit erop en Hans heeft net de Villa verlaten. "Mis jij dat nou niet, die vechtsport?", wil Selène weten van Luc. "Ja, vooral als ik Brian zie trainen. Ik heb van jongs af aan altijd getraind", vertelt de rapper. "Waarom doe je binnenkort dan niet een lesje mee?", pusht Selène hem. "Ik oefen zo af en toe voor mezelf", bekent Luc. We weten hoe Lucs vorige sportles bij Carlos is afgelopen, maar we zijn natuurlijk ook heel benieuwd wat de rapper er tijdens de training van Hans van bakt...

14:36 De kennismaking...

Huub en Claire hebben dan al wel een prille relatie met elkaar, elkaar goed kennen doen ze nog niet. Vandaar dat deze middag dan ook optimaal benut wordt om wat nader tot elkaar te komen. "Wie is jouw beste vriend?", wil Claire weten. "Tom", antwoordt de Oldenzaler en een heel verhaal over zijn beste vrienden volgt. Ook krijgt de nieuwe Miljonair een beter beeld geschetst van Huubs broers en de ervaringen die de Oldenzaler meegemaakt heeft tijdens zijn tijd in Amerika. Toch fijn nu je opgesloten zit met elkaar om wat meer over de ander te weten...

14:49 Leesplezier voor Amanda

Gehuld in een dikke winterjas en een warme muts loopt Amanda door de Villa te drentelen. "Kom ook buiten zitten, het is lekker weer!", probeert ze Selène zo ver te krijgen. Het ziet ernaar uit dat de 20-jarige haar theorie voor haar rijbewijs gaat bestuderen. Onder de theorieboeken steekt echter het glamourblad 'Cosmopolitan' uit. Wat zal de Amsterdamse langer volhouden? Haar theorieboeken of het glamourblad?

maandag 28 januari 2008 @ 15:17:52 #15
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56363112
    15:07 Gaat Luc weg?

"Ik denk dat Luc snel naar huis toe gaat", zegt Selène tegen haar vriendin Amanda. "Ja, hij gaat vandaag", laat de 20-jarige haar weten. "Ik merk dat hij niet lekker in zijn vel zit. Hij irriteert zich nu aan iedereen", laat de gastspeelster weten. "Hij is ook erg afwezig vandaag", meent de Amsterdamse. Tja, Luc is terug gekomen als gastspeler om Brian te helpen met zijn nieuwe single en dat is nu klaar dus de tijd van de rapper zit erop. Zal hij snel weer terug komen in de Villa?

maandag 28 januari 2008 @ 15:38:09 #16
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56363471
    15:18 Girltalk

Het was te voorspellen: tot op heden is er nog weinig van leren toegekomen voor Amanda. Met Selène doet zij quizzen uit de 'Cosmopolitan' en praat ze over lingerie, fotoshoots, nieuwe make-up en naakt slapen. Ach ja, misschien wacht ze totdat Mike terug komt zodat ze samen kunnen gaan leren...

15:23 Geniet er nog even van, Amanda...

...voor je het weet is Selène ook weg!

maandag 28 januari 2008 @ 16:17:53 #17
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56364207
    15:54 Onzichtbare Jaap

Zo vrolijk als Jaap vanochtend was, zo onzichtbaar lijkt hij in de middag te zijn. Normaal vinden we de Briellenaar nog wel eens in kantoor met Huub samen, ware het niet dat de Oldenzaler al de hele middag met zijn nieuwe liefde aan het relaxen is. Momenteel zit Jaap heerlijk rustig in de Private Room te schaken met zijn schaakhandboek binnen handbereik. Wat zou de Briellenaar nog meer verwachten van zijn schaken? Een toernooitje tegen alle Miljonairs achter elkaar?

maandag 28 januari 2008 @ 16:37:51 #18
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56364665
    16:14 Rake woorden

Huub, Jaap en Claire verzamelen zich in het kantoor, want het is tijd voor tactisch beraad. Huub heeft een idee, zo blijkt. "We moeten Amanda op de ontslagbank krijgen", stelt hij voor. Claire en Jaap vinden het prima. "Echt, we moeten Brian over de zeik krijgen. Het is veel te lang geleden dat ik hem aan het janken heb gemaakt!", spreekt hij strijdvaardig. "Met een beetje mazzel smeren we hem een boete aan. Dat gun ik hem wel", voegt hij er zelf aan toe. Nou, wat een taal! En dat terwijl het juist weer even beter leek te gaan tussen Huub en Brian!

maandag 28 januari 2008 @ 16:57:51 #19
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56365167
    16:31 Ontslagronde voor Amanda

Jaap, Huub en Claire zitten in het kantoor te denken wat ze kunnen om meer actie in het spel te krijgen. "We vragen een ontslagronde aan", oppert Jaap. "Voor wie?", vraagt de Oldenzaler zich vervolgens af. "Voor Amanda", antwoordt de Briellenaar. De drie beseffen zich dat dit niet zal leiden tot een ontslag, maar het zorgt wel voor actie. Jaap neemt het heft in handen. "Het duistergenootschap van De Gouden Kooi, wil graag een ontslagronde aanvragen voor Amanda", zijn de woorden van de grote Miljonair door de telefoon. Hoe zullen Brian en Amanda op dit nieuws reageren?

16:34 Aan de slag!

In het kantoor draait de plannenmachine inmiddels op volle toeren. "Weet je wat we ook kunnen doen? We voeren Mike dronken en we laten hem helemaal flippen!", stelt Huub voor. "Dan zeggen we tegen Brian dat het zijn schuld is, omdat hij op hem zou letten!", legt hij uit. De andere teamgenoten zien het allemaal wel zitten. We zijn benieuwd hoe al deze plannen uit gaan pakken! In elk geval is de spanning voor de ontslagronde weer duidelijk voelbaar...

Het duistere gezelschap...

maandag 28 januari 2008 @ 17:57:50 #20
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56366417
    16:57 Arme Brian...

Als Huub apetrots het kantoor verlaat, kan Jaap het niet laten om toch wat vraagtekens te plaatsen bij de plannen van Huub. "Weet je wat het gevaar is? Als Huub en Brian weer openlijk aartsvijanden gaan worden, dan betekent dat, dat of Huub, of Brian gaat winnen en wij niet", spreekt Jaap. "Wat ga je er aan doen?", vraagt Claire, maar dan opeens gaat het lampje bij Jaap branden. "Ik weet het! Ik word gewoon een nog grotere vijand van Brian!", roept hij. Hoe dan ook, het zal geen fijne week worden voor de Antilliaan...

De Antilliaan is nog onbewust van aankomende terror!

17:23 Marketing Mike!

Mike heeft klaarblijkelijk veel inspiratie opgedaan tijdens zijn eerste stagedag. Hij straalt als nooit tevoren en zit boordevol goede marketingplannen. Zelfs voor Jaap heeft hij al iets bedacht. "Jij moet gewoon een Nederlands techno- of hardcore plaatje uit gaan brengen", adviseert hij de grote Miljonair. Jaap knikt nadenkend en besluit dat hij het een goed plan vindt. Zelfs Luc ziet er wel wat in en begint alvast een beat te brommen!

17:38 Speelt Amanda zonder gevoel?

Amanda en Selène hebben de Villa even gelaten voor wat het is en zijn in de tuin bij de tuinhaard gaan zitten. De twee praten hebben het voornamelijk over Huub en Claire. "Ik vind het gewoon niet goed als je met iemands gevoel speelt", laat de beauty aan Amanda weten. De 20-jarige knikt. Zal Amanda er net zo over denken of knikt ze uit beleefdheid?

maandag 28 januari 2008 @ 18:17:50 #21
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56366822
    17:45 Speelt Amanda zonder gevoel?

Amanda en Selène hebben de Villa even gelaten voor wat het is en zijn in de tuin bij de tuinhaard gaan zitten. De twee praten hebben het voornamelijk over Huub en Claire. "Ik vind het gewoon niet goed als je met iemands gevoel speelt", laat de beauty aan Amanda weten. De 20-jarige knikt. Zal Amanda er net zo over denken of knikt ze uit beleefdheid?

18:12 Oefening baart kunst!

Nummer één zijn is moeilijk, maar om nummer één te blijven schijnt nog moeilijker te zijn. Jaap zich hier ook bewust van te zijn. De Briellenaar heeft zich even teruggetrokken in de Private Room met een schaakbord en een schaakboek. Hij zet de verschillende schaakstukken in een bepaalde positie zoals in het boek beschreven en probeert dan vervolgens van 'zichzelf' te winnen... Succes!

maandag 28 januari 2008 @ 18:37:49 #22
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56367307
    18:29 Jaap en Claire

Voor de eerste keer sinds het intreden van Claire in De Gouden Kooi praat ze met haar teamgenoot Jaap. "Ik heb meer met Brian en Amanda dan met jou", zegt Jaap als hij samen met Claire in de Private Room zit. "Daar moeten we de tijd voor nemen", reageert Claire. "Vertrouw je mij?", wil de blondine graag van de grote Miljonair weten. "Ja!", antwoordt Jaap resoluut. Zal de Briellenaar open zijn? Of neemt hij een loopje met Claire?

maandag 28 januari 2008 @ 19:37:48 #23
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56368672
    18:42 Teambuilding

Het gesprek tussen Claire en Jaap vordert gestaag. Claire heeft besloten dat ze elkaar beter moeten leren kennen en laat Jaap zijn levensverhaal vertellen. De Briellenaar ziet zijn kans schoon en steekt van wal. Hij dikt zijn verhaal behoorlijk aan en neemt Claire duidelijk niet serieus. "Ik ben een f*cking autist en ik kan iemand omleggen als ik dat wil", zegt hij abrupt. Claire luistert het verhaal met grote ogen aan en knikt begrijpend. "Maar wat is nu iets typisch Claire? Dat we in het spel kunnen gebruiken?", vraagt Jaap uiteindelijk aan Claire. "Dat weet ik nog, daar moet ik nog achterkomen", antwoordt Claire ontwijkend. De twee lijken niet echt tot elkaar te komen in dit gesprek, en vooral Jaap oogt niet erg overtuigd van zijn nieuwe teammattie!

Jaaps gedachten is voor iedereen een raadsel...

18:48 Twee moeders van Mike

Het gezellige samenzijn bij Amanda en Selène heeft andere wending genomen. De twee dames hebben zijn eensgezind over de rol van Mike in de Villa. Ze vinden de zwerver erg lui. "Ik heb jou nooit zelf initiatief zien nemen, ik heb alleen Brian initiatief zien nemen met het zoeken van een baan", zegt Selène tegen Mike. "Je kon wel initiatief nemen toen het ging om je playstationspelletje", tiert Amanda er tussendoor, voordat Mike nog kon reageren op Claire. Zou Mike er wat mee doen?

19:02 Romantiek in de Villa

Het ziet ernaar uit dat het helemaal 'aan' is tussen Huub en Claire. De twee zijn van plan om romantisch met zijn tweetjes in het kantoor te gaan eten. Huub heeft al wel vaker een romantisch dinertje gehad in de Villa dus hij weet precies hoe alles moet... Zou Jaap ook mogen aanschuiven?

maandag 28 januari 2008 @ 19:57:50 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56369134
    19:45 Nieuw artikel

Het duistere genootschap heeft inmiddels hun maaltijd genuttigd en is aan het opruimen. Dan volgt er een afterdinner vergadering. Ze gaan weer verder waar hun eerdere vergadering van vandaag is opgehouden. Het ziet er naar uit dat Mike een grote rol gaat spelen in hun tactiek. Via hem willen ze Brian over de rooie krijgen. We zijn benieuwd of deze sluwe plannetjes zullen werken!

maandag 28 januari 2008 @ 21:17:49 #25
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56371045
    20:16 Mike's eetlust wordt belemmerd

Huub, Claire en Jaap hebben een snood plan waar ze Mike voor nodig hebben. Zij besluiten om Mike een Argentijnse maaltijd te laten bestelen. Zij willen hem dit hem te gunnen, mits hij niets verteld tegen Brian, Amanda, Luc en Selène. Zo kan het drietal de rest een hak zetten aangezien ze maar twee keer per week iets mogen bestellen. Mike vindt dit echter geen leuke zet, hij heeft het idee dat hij voor joker wordt gezet. "Dan doe je het niet hè. Wij gunnen je een maaltijd maar als je dat niet aan wil nemen dan helaas. Ik snap je probleem niet echt", zegt Jaap kordaat. Mike heeft er maar zwaar mee, hij wordt op en neer geslingerd tussen de twee teams in en dat staat hem niet aan.

20:26 Straf voor Mike

Jaap gooit het gesprek met Mike vervolgens over een andere boeg. "Waarom praat jij slecht over Claire achter haar rug om?", vraagt de Briellenaar doelend op het feit dat Mike Claire vanmiddag een pijpslet noemde. "Zo zet je haar neer als de hoer van De Gouden Kooi", zweept Jaap de boel op. Mike moet hen een goed antwoord schuldig blijven maar Claire neemt daar duidelijk geen genoegen mee. "Ik vind het echt niet leuk dat je zo doet en je moet met een heel goed excuus komen, wil ik je dit vergeven", zegt de Tilburgse bestraffend. Mikey wordt duidelijk voor het blok gezet, omdat de Miljonairs zijn stoere praat niet kunnen waarderen.

20:40 Smullen voor Mike

De kogel lijkt door de kerk te zijn en er wordt Argentijns besteld voor Mike. "Twee Argentijnse biefstukken, één voor Mike en één voor de hond", is de bestelling van Jaap. De drie willen door middel van deze bestelling een hak zetten jegens Brian en Amanda, maar of ze erg geschokt zullen zijn is de vraag...

20:50 Jaap is bang

"Voor jou is het echt hé", zegt Jaap met een lach op zijn gezicht tegen Claire doelend op haar gevoelens voor Huub. "Ik word er misselijk van! Hoe het ook zit echt of nep, ik ben gewoon uitgeblust", tiert hij verder. De Briellenaar is er bang voor dat hij weer het derde wiel aan de wagen zal worden, zoals dat met Lieke het geval was. Zou hij het tij weten te keren?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')