13:35 Leer Palma kennenAmanda en Selène hangen rond de ontbijttafel en zijn geïnteresseerd in hoe Palma was toen zij jong was. "Hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?", vraagt Amanda aan Palma. "Poeh, even nadenken, 15?", zegt het hoofd huishouding eerlijk. "Dat was best wel jong voor die tijd, toch?", mompelt de gastspeelster. "En heb je nog contact met hem?", vervolgt de 20-jarige. "Welnee, misschien is hij wel dood ondertussen", grapt Palma. "Ben jij streng opgevoed?", wil Selène weten. "Eigenlijk wel, streng en rechtvaardig", doet het hoofd huishouding uit de doeken. Kijk, zo leren we Palma eindelijk beter kennen, meiden!
13:49 Nostalgie...Huub schuift de muziek even aan de kant en licht zijn nieuwe vlam in over zijn roemrijke verleden als talkshowhost. "Toen hadden Jaap en ik het nageltafeltje van Amanda roze geverfd. Lieke had vervolgens de stijltang gejat en die sloegen Jaap en ik toen weer kapot", haalt Huub herinneringen op. "Ja, dat was een mooie tijd", zucht hij. Hoe staat het eigenlijk met de presentatieambities van Huub en Jaap? Liggen er nog plannen voor een nieuwe talkshow op de planken?
14:06 Hoe te binden?"Als ik jou was, dan zou ik gaan werken aan de band met Jaap, free advise", grinnikt Huub terwijl hij languit met Claire op de bank ligt in de Chill Room. "Als je met hem een vertrouwensband over Cora kan opbouwen, dan heb je Jaap echt aan jouw kant. Dat was ook het punt waarop Lieke met Jaap vrienden werd", vervolgt hij. "Je bent nu veel te afhankelijk van mij en dat raad ik je af", fluistert de kleine Miljonair naar zijn vriendin. Gelukkig stemt Claire met al Huubs advies in. "Als je hem op zijn gevoelige snaar weet te raken, dan kun je hem binden", vervolgt de Oldenzaler. En hoe zou Claire Huub weten te binden?
Bron: Villa Vandaag, 28-01-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel