Je moet Slarioux even mailen, IP's doorgeven, dan is alles zo geregeldquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:42 schreef MaxMark het volgende:
Ah, zo'n irritant spamding weer. Ik FB het wel even
In deaden!quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:01 schreef Dangel het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeee een lykwein!
welcome to the merits of heaven and....quote:
Omdat jij het bent!quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:19 schreef Dangel het volgende:
nou, daar danmaar een foto van,om het goedte maken
Jedoet het ook nogquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat jij het bent!
En zoals je ziet is mijn haar nog nat van het douchen
En ik háát de zelfontspanner, zit je een beetje vaag tegen zo'n kastje te lachen
Nuja, de kleren (de camera stond te hoog voor mijn hoofd, sorry) Zoals je ziet casual vandaag
http://i40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/topic002.jpg
En nu ook mét hoofd, want ik kan natuurlijk ook gewoon zelf lager gaan zitten
http://i40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/topic003.jpg
En je klinkt maar lekker zelf, anders zie ik de hele tijd dat wazige lachje van mezelf als ik door eht topic scroll
Uiteraard! Je moet toch af en toe iets raars posten als je een regelmatige poster bent hier.quote:
mn raarste foto ooit staat nu in mn dangel foboquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Uiteraard! Je moet toch af en toe iets raars posten als je een regelmatige poster bent hier.
Hup, de rest ook aan de foto's!
Sorry, zu spät!quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:05 schreef teigan het volgende:
Doe hem de groeten van mij ChipsZak.
Daar gaat je coverquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:29 schreef Dangel het volgende:
[..]
mn raarste foto ooit staat nu in mn dangel fobo
Scherp! Bovendien moet dat ook wel, aangezien hij op die account een meisje is!quote:
Het eerste misverstand was er al iddquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Scherp! Bovendien moet dat ook wel, aangezien hij op die account een meisje is!
Wheheh.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
Het eerste misverstand was er al idd
Mijn eerste 2x roze haar had ik 'cerise' nu wil ik 'flamingo pink.' Nóg iets feller.quote:
Tofquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er zelf al bijna een dag aan kunnen wennen, dus ik ben klaar om het in de openbaarheid te brengen:
Ik heb een bril.
Ja, wel goed! M'n lenzen mag ik voorlopig niet meer dragen, dus ik droeg m'n oude bril al een poosje, maar die sterkte was niet goed meer, dus nu heb ik een nieuwe.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef teigan het volgende:
oeh, hoe bevalt het DaD?
En durf ik om een foto te vragen, of krijg ik dan een "valdoodblik"
Nou, in dat geval...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta echt duizend keer liever met m'n naakte lijf op een foto dan met m'n gezicht, maar vooruit.
Kom ik niet echt. Maak er maar even een zipje van, ik ben wel op MSN te vindenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
...had je af en toe in S&G moeten kijken.
Niet alleen de foto's uit m'n fobo zijn verwijderd. Jammer hè?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kom ik niet echt. Maak er maar even een zipje van, ik ben wel op MSN te vinden
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet alleen de foto's uit m'n fobo zijn verwijderd. Jammer hè?.
Ja, dat verbaast me dan weer nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:43 schreef Dangel het volgende:
Die fotos staan nog op genoeg harde schijven hoor
Yay @ geekbrilquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Mocht ik ooit een bril nodig hebben, dan word het er zo een;
[ afbeelding ]
quote:
tofquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:37 schreef ChipsZak. het volgende:Ik heb ook een nieuw vestje.
[ afbeelding ]
Ja, I know, ik sta er helemaal op, was voor het topic 'show hier je nieuwe kleding' en mn rokje enzo waren ook nieuw, maar die kennen jullie al.
Gekocht in Groningen, dus mag.
Vestje staan revolvers op, 2, roze spetters en een roze ster.![]()
![]()
Neuh.quote:
gaat meer om destand idd dan om de kleurquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neuh.Nog steeds met beetje oud roze spul erin en de rest mn eigen haarkleur gewoon. En het staat vreemd.
Mja, gewoon een beetje bol gedaan, anders lijk ik net zon Morticia.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
gaat meer om destand idd dan om de kleur
Adams Familiy idd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:56 schreef Dangel het volgende:
morticia? adamsfamily?
nou ja beter dan op miss S lijken
Ja, volgens mij was ze echt 2e hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:04 schreef Dangel het volgende:
als ze 2e is denkik dat ze erg goed kan pijpen
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Even gekeken, en nee, ze was toch geen 2e geworden.
Foutje, fopje, grapje.
Alleen maar 1e, 2e en 3e staan er.quote:
Ik was al oprecht verbaasdquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Even gekeken, en nee, ze was toch geen 2e geworden.
Foutje, fopje, grapje.
Whehe.quote:
Mijn msn viel net uit, samen met internet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef Bob. het volgende:
Krg, mijn computer is enorm aan het klieren.![]()
En jij kunt de OP ook fixn toch Alex? Want dit is geen gezicht.
De nadruk in die zin ligt dan ook op 'in de bioscoop',quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik niet in de bioscoop, maar wel als ik thuis films kijk
Mooi he, een masker.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De nadruk in die zin ligt dan ook op 'in de bioscoop',.
Zijn we pissed om hetzelfde?quote:
Mijn droomauto is best wel extreem zeldzaam in Nederland...quote:
Ik betwijfel hetquote:
Mijn moeder zal me nooit iets verbiedenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mag Alex ook al niet naar een concert van z'n mamsie?
Klopt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef maok het volgende:
Wat naar, en als je nog even spaart is hij zeker niet meer te koop?
Hmm, ik kan me nog een keer herinneren...quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De nadruk in die zin ligt dan ook op 'in de bioscoop',.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:45 schreef Bob. het volgende:
Hoi Peterselie!
Hm. Mag mijn plaatje-dingetje (ja hoe heet dat?) nog wel, een kerstmuts na kerst?
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:10 schreef freecell het volgende:
Op zich kan het zo wel hoor chips
Het is weer wat kort ja, maar nog wel onder je schouders. Je ziet er niet heel raar uit oid!
ik doelde enigzins op je haar, maar de meh is ook illustrerend voor hoe ik me voel, probleempjes in de liefde denk ikquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
De voorkant bespaar ik jullie.
Maar mn haar kwam dus tot mn onderrug bijna he.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Ik heb een langhaar-obsessie, ask Alex.
Ja he.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeeeeeeeWat erg
Je haar
Extensions op zijn kosten dan toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja he.
En ik heb 5 x, letterlijk, gemeld dat ik het lang wou, dat het álleen de puntjes moesten zijn.
haar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Extensions op zijn kosten dan toch?
Ik sta niet in mutsen en ik ga naar Tom.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
doe als ik, zoveel mogelijk de muts op
LOL zelfs ik kan nog twee staartjesquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is wel super super kort imo.
Ik doe er morgen maar 2 staartjes in om lieflijk te lijken.
.. als 2 staartjes uberhaupt nog MOGELIJK is.![]()
Dat ding staat er ook alleen zodat je kijkmijeensinparijsgeweestzijnfoto's kunt maken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik was zwaar teleurgesteld door dat ijzeren metale constructiegebouw wat men de Eiffeltoren noemt.
o nee, dat wisten we nog niet!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
Heb net even een fotootje van mn tripje naar Parijs op het net gezet:
[ afbeelding ]
Weet ook iedereen hier hoe ik er uit zie
Er lopen er hier in deze topicreeks nog genoeg rond die ik nog niet ontmoet hebquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:36 schreef Tangarine het volgende:
[..]
o nee, dat wisten we nog niet!!
Jij wilt natuurlijk een plaatje zien waarbij ik voor de Moulin Rouge staquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ding staat er ook alleen zodat je kijkmijeensinparijsgeweestzijnfoto's kunt maken.
Die moet ik ergens hebben met freecellquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij wilt natuurlijk een plaatje zien waarbij ik voor de Moulin Rouge sta
Die kun je in Leeuwarden ook wel maken. Ook al betwijfel ik of je op de Weaze durft te komenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij wilt natuurlijk een plaatje zien waarbij ik voor de Moulin Rouge sta
We geloven je NIET.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef Bob. het volgende:
En ik vind je haar nog steeds best lang hoor Chips, geloof me, het kan veel erger.
Tis een poes, die willen nog wel eens verdwijnen, zelfs als ze het niet eerder hebben gedaan...quote:
Oh dan ben ik het niet, zo lang kan ik niet zonder Fryslânquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef maok het volgende:
Ik kan het niet zo goed zien, hij staat er al aantal dagen
Alex, misschien moet je dan niet voor een verlicht bushokje gaan staan, dat valt zo opquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Die verrekijker is om vogeltjes te kijken, en mn ene bijl is om kipsaté te maken van kipfilet
Maar anders is het zo koudquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef maok het volgende:
[..]
Alex, misschien moet je dan niet voor een verlicht bushokje gaan staan, dat valt zo op
Nee, waar ik woon hebben we geen afdakjes, maar uitgestrekte landerijen. En ik woon vlak naats een van de grootste reigerkolonies van Nederland.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef TheSorrow het volgende:
Vogeltjes die onder een afdakje zitten zekerEn die bijl heb je gewoon om penissen eraf te hakken, smeerlap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |