Je moet Slarioux even mailen, IP's doorgeven, dan is alles zo geregeldquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:42 schreef MaxMark het volgende:
Ah, zo'n irritant spamding weer. Ik FB het wel even
In deaden!quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:01 schreef Dangel het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeee een lykwein!
welcome to the merits of heaven and....quote:
Omdat jij het bent!quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:19 schreef Dangel het volgende:
nou, daar danmaar een foto van,om het goedte maken
Jedoet het ook nogquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat jij het bent!
En zoals je ziet is mijn haar nog nat van het douchen
En ik háát de zelfontspanner, zit je een beetje vaag tegen zo'n kastje te lachen
Nuja, de kleren (de camera stond te hoog voor mijn hoofd, sorry) Zoals je ziet casual vandaag
http://i40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/topic002.jpg
En nu ook mét hoofd, want ik kan natuurlijk ook gewoon zelf lager gaan zitten
http://i40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/topic003.jpg
En je klinkt maar lekker zelf, anders zie ik de hele tijd dat wazige lachje van mezelf als ik door eht topic scroll
Uiteraard! Je moet toch af en toe iets raars posten als je een regelmatige poster bent hier.quote:
mn raarste foto ooit staat nu in mn dangel foboquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Uiteraard! Je moet toch af en toe iets raars posten als je een regelmatige poster bent hier.
Hup, de rest ook aan de foto's!
Sorry, zu spät!quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:05 schreef teigan het volgende:
Doe hem de groeten van mij ChipsZak.
Daar gaat je coverquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:29 schreef Dangel het volgende:
[..]
mn raarste foto ooit staat nu in mn dangel fobo
Scherp! Bovendien moet dat ook wel, aangezien hij op die account een meisje is!quote:
Het eerste misverstand was er al iddquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Scherp! Bovendien moet dat ook wel, aangezien hij op die account een meisje is!
Wheheh.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
Het eerste misverstand was er al idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |