Dat ding staat er ook alleen zodat je kijkmijeensinparijsgeweestzijnfoto's kunt maken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik was zwaar teleurgesteld door dat ijzeren metale constructiegebouw wat men de Eiffeltoren noemt.
o nee, dat wisten we nog niet!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
Heb net even een fotootje van mn tripje naar Parijs op het net gezet:
[ afbeelding ]
Weet ook iedereen hier hoe ik er uit zie
Er lopen er hier in deze topicreeks nog genoeg rond die ik nog niet ontmoet hebquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:36 schreef Tangarine het volgende:
[..]
o nee, dat wisten we nog niet!!
Jij wilt natuurlijk een plaatje zien waarbij ik voor de Moulin Rouge staquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ding staat er ook alleen zodat je kijkmijeensinparijsgeweestzijnfoto's kunt maken.
Die moet ik ergens hebben met freecellquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij wilt natuurlijk een plaatje zien waarbij ik voor de Moulin Rouge sta
Die kun je in Leeuwarden ook wel maken. Ook al betwijfel ik of je op de Weaze durft te komenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij wilt natuurlijk een plaatje zien waarbij ik voor de Moulin Rouge sta
We geloven je NIET.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef Bob. het volgende:
En ik vind je haar nog steeds best lang hoor Chips, geloof me, het kan veel erger.
Tis een poes, die willen nog wel eens verdwijnen, zelfs als ze het niet eerder hebben gedaan...quote:
Oh dan ben ik het niet, zo lang kan ik niet zonder Fryslânquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef maok het volgende:
Ik kan het niet zo goed zien, hij staat er al aantal dagen
Alex, misschien moet je dan niet voor een verlicht bushokje gaan staan, dat valt zo opquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Die verrekijker is om vogeltjes te kijken, en mn ene bijl is om kipsaté te maken van kipfilet
Maar anders is het zo koudquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef maok het volgende:
[..]
Alex, misschien moet je dan niet voor een verlicht bushokje gaan staan, dat valt zo op
Nee, waar ik woon hebben we geen afdakjes, maar uitgestrekte landerijen. En ik woon vlak naats een van de grootste reigerkolonies van Nederland.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef TheSorrow het volgende:
Vogeltjes die onder een afdakje zitten zekerEn die bijl heb je gewoon om penissen eraf te hakken, smeerlap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |