Oooooh jij jij....quote:Op donderdag 27 december 2007 22:51 schreef 16meter het volgende:
Shit. Mijn TT is leuker en heeft geen taalfout.![]()
Nee geintje, jij had ook de laatste post.
Heerlijk weekje..gisteren Swat tour @ timeout..quote:
DARKWING DUCKquote:laten we lekker link gaan doen
Partysquad jezus. En die vrienden zijn allemaal 18+?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:26 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Zou eerst heen gaan, maar nu wil de meerderheid naar The Partysquad
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:26 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Zou eerst heen gaan, maar nu wil de meerderheid naar The Partysquad
Tot 1:30 klonk het wel lekker, daarna is het weer de gewoonlijke bagger.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
anthem van X-Qlusive Showtek is bekend:
Showtek - We Live For The Music
persoonlijk vind ik het 3x niks
Ik vind het eigenlijk wel lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Tot 1:30 klonk het wel lekker, daarna is het weer de gewoonlijke bagger.
ik was ook van de partij, zeer vet feest, helemaal los bij Immeasurablyquote:Op donderdag 27 december 2007 20:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:
ShowDonkey TekRollers straksReMcOrE ook van de partij?
Showtek draaide hem gisteren als 2e plaat, maar hij kon mij ook toen niet veel boeienquote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mwaa achhhh..... op een feestje kan ik het best waarderen denk ik.
Maar niet echt hoogstaande hardstyle ofzo.
idd. ik vond het begin echt zo'n kermis deuntjequote:Op vrijdag 28 december 2007 11:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Tot 1:30 klonk het wel lekker, daarna is het weer de gewoonlijke bagger.
hele dikke poepquote:Op donderdag 27 december 2007 22:23 schreef JortK het volgende:
Ik ben nu al verliefd:
Frontliner a.k.a. Abject X-Mas special @ HardFM 25-12-07
[..]
Precies, stelde niet veel voor. Maar ondanks dat was het wel echt weer geweldigquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
Showtek draaide hem gisteren als 2e plaat, maar hij kon mij ook toen niet veel boeien
ja, heb hem nog ff een held genoemd omdat hij de vorige keer gruwelijk tekeer ging bij Lucky, en die set ook nog vrijgegeven is ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Precies, stelde niet veel voor. Maar ondanks dat was het wel echt weer geweldigAlphaverb liep ook nog ergens op de vloer rond daar!
[edit]wáárom sta ik niet in de op?!![]()
![]()
SPAM!!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:51 schreef mstx het volgende:
Simon J. Bergher - Contaminated Sounds (Trance Generators Are Driving The Panic Machine Mix)
Simon J. Bergher - Contaminated Sounds (Trance Generators Are Contaminating Your Soul Mix)
Ik wist niet dat je ook al in dit topic actief was..quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was ook van de partij, zeer vet feest, helemaal los bij Immeasurably![]()
![]()
[..]
Showtek draaide hem gisteren als 2e plaat, maar hij kon mij ook toen niet veel boeien
ik ben overalquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook al in dit topic actief was..
en ik, dat maakt ons al een duo in dit geval!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:43 schreef Digiwave het volgende:
Showtek anthem is best gaaf om eerlijk te zijn. Natuurlijk niet hun beste plaat ooit , maar het is toch goed genoeg vind ik...
maarja dat ben ik dan he
luie donderquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef devv05 het volgende:
http://www.scribd.com/doc(...)s-From-The-Pleadians
Wie zoekt er even mee naar twee leuke quotes die bij elkaar passen
Pff, het is 126 pagina's ofzo en ik had na de eerste twee al geen zin meerquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
luie donder- zal eens kijken of ik wat leuks kan vinden
edit: moet je ook weten waar de quotes staan?
Walt Jenssen moet om 23:00 op 2 plekken tegelijk zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef MrDice het volgende:
Timetable QrimeTime 31-12-2007
AREA 1 - HARDER STYLES
21:00u - 22:00u Dozer f.k.a. Tony
22:00u - 23:00u Steve Sweet
23:00u - 00:00u Showtek
00:00u - 01:00u Brennan Heart
01:00u - 02:00u The Prophet "SCANTRAXX NYE MASHUP" feat Wildstylez
02:00u - 02:30u Noisecontrollers LIVE
02:30u - 04:00u D-Block & S-Te-Fan
04:00u - 05:00u Max Enforcer
05:00u - 06:00u Luna
06:00u - 07:00u Zany
Hosted by: MC Ruffian
AREA 2 - OLD SCHOOL & FREESTYLE
21:00u - 22:00uCharly
22:00u - 23:00u Walt Jenssen
23:00u - 00:00u Dutchmaster
00:00u - 01:30u Josh & Wesz
01:30u - 02:30u Pavo
02:30u - 04:00u Alpha²
04:00u - 05:00u Bass D
05:00u - 06:30u Vince
Hosted by: MC DV8
VIP - GLAMOROUS BEATS
22:00u - 06:00u Mike Heart & Jeff Bounce "Partners in Crime"
Inviting more partners in the scene!
Nope... om 5 voor 11 zal ie solo klaar zijn, en dan rent ie naar main om samen met Duro Showtek uit te hangen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Walt Jenssen moet om 23:00 op 2 plekken tegelijk zijn?
Dutchmaster uit Deurnequote:Op zaterdag 29 december 2007 10:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nope... om 5 voor 11 zal ie solo klaar zijn, en dan rent ie naar main om samen met Duro Showtek uit te hangen...
Dutch Master is iemand anders als je dat bedoelt
Vindt het toch wel jammer dat ik geen kaartje heb... Vooral omdat ik nog totaal geen plannen heb met nieuwjaar
leuk setje. en ze zijn nog allemaal losquote:Traxx @ ondergrondfm.nl
Lenght: 114 minutes
Tracklist:
01) Hardstyle Mafia - Massacre
02) Zatox - Wishmaster
03) Hollow & Return Corps - Wrong Frequency (Zany Remix)
04) Da Tweekaz - The Past
05) Grandmaster Q - Old style to da New Style
06) Activator vs Carnifex - Facial
07) Abject - My Tuuduu! (Mash-up)
08)Noisecontrollers - Shockwave
09) Outlaw - Sex Drive
10) Outsiders - Maneater
11) Teequee - Popcorn
12) Zany & Dv8 - Distorted
13) D-Block & S-te-fan - Pump This
14) Noisecontrollers - You Don't own me
15) D'Styler - Drop the Bomb Again
16) Blutonium Boy - Hardstyle Instructor (Returns 2007)
17) Mad Faq - Make some Noise (T.A.T Remix)
1CoolA-drive - Acting Like a Pro (Dragan Remix)
19) Blutonium Boys - Use me (Blutonium Boy vs DJ Neo Hardstyle mix)
20) The Machine - All is Mine
21) Skydriver - Victory
22) Skydriver - Be Quiet (Original Mix)
23) Robin Clark - Spongaz
24) Chaps & Rolay - Familiy Affairs (Glowiej Remix)
25) Brain M vs Mcbunn - Vibrations
26) The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
27) Abject - New
bloody hell, donderdag iets te veel uitgegevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Heel misschien ook aanwezig
k*t man, nou moet ik me als eenzame FOK!-ker gaan vermaken daarquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
bloody hell, donderdag iets te veel uitgegevenvanavond rustig aan doen, geen SWAT voor mij
Haha ik zou misschien gaan, had verjaardag in de buurt, maarja dat gaat niet meer door ofzo ;Pquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
k*t man, nou moet ik me als eenzame FOK!-ker gaan vermaken daar
quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nope... om 5 voor 11 zal ie solo klaar zijn, en dan rent ie naar main om samen met Duro Showtek uit te hangen...
Dutch Master is iemand anders als je dat bedoelt
Vindt het toch wel jammer dat ik geen kaartje heb... Vooral omdat ik nog totaal geen plannen heb met nieuwjaar
net of dat je niet gaat lukken :'D komt wel goed man, is altijd wel leuk in NYquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
k*t man, nou moet ik me als eenzame FOK!-ker gaan vermaken daar
Muziek, licht, artiesten wel jah.... Alleen dat volk dat er komt..... Vieze pauper discotheek!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
net of dat je niet gaat lukken :'D komt wel goed man, is altijd wel leuk in NY
Ik zou allang blij zijn als er hier een discotheek met soortgelijke programmering was.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Muziek, licht, artiesten wel jah.... Alleen dat volk dat er komt..... Vieze pauper discotheek!
quote:DATUM EMPORIUM BEKEND
Emporium 31 mei 2008
Na een fantastische editie van Emporium 2007 is het weer tijd om uit te kijken naar de komende Emporium. Zet 31 mei 2008 dus vast in je agenda.
More info coming soon on www.matrixx.nl & www.emporiumfestival.nl
nicequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef 16meter het volgende:
http://www.matrixx.nl/upload/digi_502b.jpg
Toch maar 's een keertje naar Matrixx.![]()
Datum voor Emporium 2008 is trouwens bekend gemaakt.
[..]
hier is de tracklistquote:Op zondag 30 december 2007 17:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Scope DJ @ FearFM Winter special (26-12-2007)
Niks anders dan lof, wat een tracklist!
quote:Op zondag 30 december 2007 17:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Niks anders dan lof, wat een tracklist!
Wat een opener ook, lang leve het er vol inknallen met een plaat...! Wat voor plaat dan ook nog eens, mijn all-time favorite! Wat een knoepert...quote:
het was ook echt super, kreeg bij binnenkomst een soort cord van Scantraxx, voor je telefoon/mp3, in de vorm van een rits, leuk bedachtquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
net of dat je niet gaat lukken :'D komt wel goed man, is altijd wel leuk in NY
ik kan inderdaad wel gezelligere discotheken noemen, maar ik kom daar toch alleen voor de muziek en de artiesten!! geluid laat wel te wensen over, in vergelijking met bijvoorbeeld een Lucky...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Muziek, licht, artiesten wel jah.... Alleen dat volk dat er komt..... Vieze pauper discotheek!
Voor 5 euro.. nicequote:Op zondag 30 december 2007 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het was ook echt super, kreeg bij binnenkomst een soort cord van Scantraxx, voor je telefoon/mp3, in de vorm van een rits, leuk bedachttoen ik naar huis ging nog even voor 5 euro de KYHU/Clubbin' vinyl van Wildstylez meegenomen
[..]
ik kan inderdaad wel gezelligere discotheken noemen, maar ik kom daar toch alleen voor de muziek en de artiesten!! geluid laat wel te wensen over, in vergelijking met bijvoorbeeld een Lucky...
quote:[21:52] * JortK »» WinAmp (Playing) «» Fear FM Presents - [Winter Special] Set By Scope Dj 26-12-2007 «» 06:15/100:45 ««
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 30 december 2007 22:12 schreef JortK het volgende:
Telkens als ik donkey rollers - immeasureably hoor denk ik in me achterhoofd 'WAT EEN GEILE BEDOELING!!'
Hardstyle Rockers!quote:
Dat zei Zany toch ook op Qlimax 2007?quote:Hardstyle Rockers!
Als ik morgen Pavo's Teknomusic voorbij hoor komen, dan hoor je me ook zeggen: "Do I give a fuck!"![]()
Nu weet ik weer waarom Reverze een nare bijsmaak heeftquote:Op zondag 30 december 2007 17:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2007 10:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, maar Atrocity is toch wel een overgewaarderd kutnummer..
Heb die set net meegepakt.. maar was klotekwaliteit..quote:Op maandag 31 december 2007 10:58 schreef 16meter het volgende:
Ziet er wel lekker uit die set van Scope. Nog steeds niet binnengehaald. Zometeen ff opzetten dus als opwarmertje voor vanavond.![]()
WE GAAN KNALLLUUUH, RAGGUH, BEUQEEE, ZAGEUUUH, STAMPPUUUH!!!
Ja , maar The fusion of sound is weer 1 van hun betere liedjesquote:Ja, maar Atrocity is toch wel een overgewaarderd kutnummer..
vandaag ff gedraaid, hele vette shitquote:
meest gruwelijke nummer van hunquote:Op zondag 30 december 2007 22:12 schreef JortK het volgende:
Telkens als ik donkey rollers - immeasureably hoor denk ik in me achterhoofd 'WAT EEN GEILE BEDOELING!!'
Mee eensquote:Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef Digiwave het volgende:
[..]
Ja , maar The fusion of sound is weer 1 van hun betere liedjes
iedere artiest maakt goeie nummers en kut nummers..laat hun er ook 1 hebben, want ze maken bijna altijd goeie nummers
Hetzelfdequote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef nattermann het volgende:
Ik ga het jullie wensen voor de rest van dit jaar, ik ga alvast op weg naar mijn feestlocatie voor vanavond om nog het een en ander te regelen.
Mensen die naar QrimeTime gaan, ontzettend veel plezier!!en de rest natuurlijk ook!
![]()
Hopelijk gaan we weer een spetterend hardstyle-jaar tegemoet![]()
samequote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef nattermann het volgende:
Ik ga het jullie wensen voor de rest van dit jaar, ik ga alvast op weg naar mijn feestlocatie voor vanavond om nog het een en ander te regelen.
Mensen die naar QrimeTime gaan, ontzettend veel plezier!!en de rest natuurlijk ook!
![]()
Hopelijk gaan we weer een spetterend hardstyle-jaar tegemoet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |