Hardstyle Rockers!quote:
Dat zei Zany toch ook op Qlimax 2007?quote:Hardstyle Rockers!
Als ik morgen Pavo's Teknomusic voorbij hoor komen, dan hoor je me ook zeggen: "Do I give a fuck!"![]()
Nu weet ik weer waarom Reverze een nare bijsmaak heeftquote:Op zondag 30 december 2007 17:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Scope DJ @ FearFM Winter special (26-12-2007)
quote:Op maandag 31 december 2007 10:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, maar Atrocity is toch wel een overgewaarderd kutnummer..
Heb die set net meegepakt.. maar was klotekwaliteit..quote:Op maandag 31 december 2007 10:58 schreef 16meter het volgende:
Ziet er wel lekker uit die set van Scope. Nog steeds niet binnengehaald. Zometeen ff opzetten dus als opwarmertje voor vanavond.![]()
WE GAAN KNALLLUUUH, RAGGUH, BEUQEEE, ZAGEUUUH, STAMPPUUUH!!!
Ja , maar The fusion of sound is weer 1 van hun betere liedjesquote:Ja, maar Atrocity is toch wel een overgewaarderd kutnummer..
vandaag ff gedraaid, hele vette shitquote:
meest gruwelijke nummer van hunquote:Op zondag 30 december 2007 22:12 schreef JortK het volgende:
Telkens als ik donkey rollers - immeasureably hoor denk ik in me achterhoofd 'WAT EEN GEILE BEDOELING!!'
Mee eensquote:Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef Digiwave het volgende:
[..]
Ja , maar The fusion of sound is weer 1 van hun betere liedjes
iedere artiest maakt goeie nummers en kut nummers..laat hun er ook 1 hebben, want ze maken bijna altijd goeie nummers
Hetzelfdequote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef nattermann het volgende:
Ik ga het jullie wensen voor de rest van dit jaar, ik ga alvast op weg naar mijn feestlocatie voor vanavond om nog het een en ander te regelen.
Mensen die naar QrimeTime gaan, ontzettend veel plezier!!en de rest natuurlijk ook!
![]()
Hopelijk gaan we weer een spetterend hardstyle-jaar tegemoet![]()
samequote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef nattermann het volgende:
Ik ga het jullie wensen voor de rest van dit jaar, ik ga alvast op weg naar mijn feestlocatie voor vanavond om nog het een en ander te regelen.
Mensen die naar QrimeTime gaan, ontzettend veel plezier!!en de rest natuurlijk ook!
![]()
Hopelijk gaan we weer een spetterend hardstyle-jaar tegemoet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |