nee hoor, altijd handig als het linkje in de oude kanquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:41 schreef pascalheister het volgende:
oja toen zat bos daar te pimpen met z'n palm bier
Volgens mij op alle schermen dezelfde pot. Dat was volgens mij de ene keer dat ik er bij een volledige speelronde was het geval. Over het hele cafe hangen genoeg schermen overigens. Groot en klein.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:55 schreef jojomen4 het volgende:
Ow, ik heb het ouwe topic nog eens door gelezen en weet niet meer waarom ik het idee had dat het soms knokken was. Misschien omdat SHC ergens in het begin iets over een vijandige sfeer had ofzo.
Maja, lekker gezellig dusHebben ze trouwens op verschillende schermen verschillende wedstrijden? Of is het op alle schermen 1 pot? (of ze hebben maar 1 scherm).
Soms hebben ze op 1 of 2 schermen behalve voetbal ook nog rugby of cricket aan staan.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij op alle schermen dezelfde pot. Dat was volgens mij de ene keer dat ik er bij een volledige speelronde was het geval. Over het hele cafe hangen genoeg schermen overigens. Groot en klein.
Okeequote:Op donderdag 27 december 2007 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Soms hebben ze op 1 of 2 schermen behalve voetbal ook nog rugby of cricket aan staan.
jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:01 schreef Doc het volgende:
Met plezier het topic van de eerste drie meetings weer doorgelezen
Er was toch ook een meeting bij de FA cup finale tussen LFC en Westham - mei 2006?
Je denkt toch niet dat we naar een VBL-meet gaan om voetbal te kijken?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Al een paar keer Engelse wedstrijden hier gekeken, maar op Engeland - Kroatie na vind ik Engels voetbal echt geen ene ruk aan.
Dat laatste schot van Gerrard - hoe vaak ik dat wel niet herhaald heb ...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jamet die onterechte en absurde overwinning van Liverpool
Ach jochie, jij liep maar steeds de kroeg in en uit en ik zat naast die West Ham supporter die erg oké was.quote:Op zondag 30 december 2007 00:33 schreef Doc het volgende:
Dat laatste schot van Gerrard - hoe vaak ik dat wel niet herhaald heb ...
Die fucking verlenging man - m'n zenuwen gierden door de keel - ik kon niet rustig zitten te kijken...quote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach jochie, jij liep maar steeds de kroeg in en uit en ik zat naast die West Ham supporter die erg oké was.
Later zijn jullie nog gezamelijk de snackbar ingedoken, als ik mij het goed herinner.
Maar als mede-oermod van VBL vind ik eigenlijk wel dat je op deze jubileummeet moet komen.quote:Op zondag 30 december 2007 00:49 schreef Doc het volgende:
Die fucking verlenging man - m'n zenuwen gierden door de keel - ik kon niet rustig zitten te kijken...
En met die supporter heb ik elders nog in een ander cafe gesproken ...
quote:Op zondag 30 december 2007 00:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat laatste schot van Gerrard - hoe vaak ik dat wel niet herhaald heb ...
Daar staat dee meet dan tegenover ...quote:Op zondag 30 december 2007 12:18 schreef Bos81 het volgende:
Alleen jammer dat er nog steeds gesuggereerd wordt dat dit de tiende meet is, terwijl meet 7 nooit heeft plaatsgevonden.
Inderdaad, ik dacht dat die er wel tussen zou staan.quote:Op zondag 30 december 2007 12:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar staat dee meet dan tegenover ...
VBL Meet, 13 Mei 2006 dl 2 (Mick O'Connells - Utrecht)
Die zou qua datum tussen de zevende en de achtste moeten staan .... - die meet is dus feitelijk de zevende meet (als je de minstens twee pre-VBL voetbal meets niet mee telt)quote:Op zondag 30 december 2007 12:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat die er wel tussen zou staan.
Dat zal onder meer afhangen van de hoe lang het voetbal toernooi van M duurt, maar als ik langskom zal ik met een welgemikte trap de stompe punt van waarschijnlijk de rechter biker boot tegen die gerimpelde oude reet van je knallenquote:Op zondag 30 december 2007 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar als mede-oermod van VBL vind ik eigenlijk wel dat je op deze jubileummeet moet komen.
Met je petje en je hoge hakjes onder je laarsjes.
quote:Op zondag 30 december 2007 12:54 schreef Doc het volgende:
[..]
(minstens twee pre-VBL voetbal meets)
Die had ik niet eens meegeteld - netzomin als de meeting waarbij we LFC @ Leeds zagen (0-4, doelpunten van oa Heskey; M, EW, jij en ik waren daar)quote:Op zondag 30 december 2007 13:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1 September 2001 was er zo een , maar toen ging het zeker ook wel om het voetbal
quote:Op zondag 30 december 2007 21:33 schreef SCH het volgende:
En om mijn kleine broertje bossie te zien natuurlijk.
Of ben ik daarom gevraagd, om nadien bans uit te delen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:42 schreef DIGGER het volgende:
Overigens: Vaduz is alleen modje geworden om op deze meet te infiltreren, zodat er zeker 1 modje is
Mooi, kan ik eindelijk een keer een ban krijgen. Mensen face to face uitschelden is veel leukerquote:Op zondag 30 december 2007 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of ben ik daarom gevraagd, om nadien bans uit te delen.
[14.gif]quote:Op zondag 30 december 2007 21:31 schreef ErikT het volgende:
De kans is toegenomen dat ik kom.
Leuk man!quote:Op maandag 31 december 2007 17:51 schreef Beschouw het volgende:
Ik kom zeker. Wil wel eens zien welk jong grut er bij Fok achter de computer zit.
Voor jou breng ik een wandelstok mee.quote:Op maandag 31 december 2007 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk man!
En ja, ik ben hartstikke jong grut.
Volgens mij nog niet. Lijkt mij inderdaad wel slim als iemand uit Utrecht even dat doet voor zo'n grote groep.quote:
So you've noticedquote:
-1 (Overdrijven)quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
(Geen gezeik over voetbal hoor, ff 1 dagje niet...asjeblieft??)
Bedoel je dat je komt en dus het aantal komers op 28 zet?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
28.
ik bevestig.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je dat je komt en dus het aantal komers op 28 zet?
Dat wordt dus een bier/witte zuid afrikaan/fristi potquote:
Klopt, maar dan zijn we waarschijnlijk al de Pub uit en ergens aan het eten/natafelen-drinken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:37 schreef jojomen4 het volgende:
Hey, volgens mij moet er nog iemand bellen om te reserveren.
Feyenoord speelt die avond tegen PSV als ik het goed heb.
Ah! Ik ken de tradities niet he.. ik volg gewoonquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Leuk DG
[..]
Klopt, maar dan zijn we waarschijnlijk al de Pub uit en ergens aan het eten/natafelen-drinken.
Maar niemand houd je tegen om daar te blijven voor Feyenoord - PSV
doe maar die hele hoekquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik morgen even bellen of ze een lange tafel bij het liftje willen vrijhouden voor ons??
En een treinkaartje zonder korting vanuit Grunn...quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als ik langskom kost het weer zoveel geld, al dat bier ....
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:44 schreef Fiskus het volgende:
meeting is ook toegankelijk voor non-incrowd ?
Ik ben de dag ervoor jarig...quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:17 schreef ErikT het volgende:
Nou jongens, als ik langskom is het met traditionele kater. De avond ervoor iets met veel bier en dergelijke.
als je mooie vrouwen meebrengd?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:44 schreef Fiskus het volgende:
meeting is ook toegankelijk voor non-incrowd ?
ja me naam voor de helft schrijven ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Taalfouten die pijn aan je ogen doen, kosten je een biertje hoor Pasc
O, ik dacht dat dit je 1e bestelling was.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:16 schreef Ole het volgende:
ik tel de dagen, niet de personen
Precies. En we hadden jou in gedachten. Je woont vrijwel om de hoek.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:09 schreef SCH het volgende:
Jezus Bluezz, je kan toch wel even iemand langssturen
Als in: "mijn vrouw en ik" ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. En we hadden jou in gedachten.
wederzijds, dikke man, wederzijdsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:15 schreef rubbereend het volgende:
ik had jou ook in gedachte SCH, maarja ik denk dan ook vaak aan je
Inderdaad ben je nogal vaak in onze nachtmerries gedachten.quote:
Wees eerlijk golfer: je vrouw heeft regelmatig zeer natte dromen over SCHquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad ben je nogal vaak in onze nachtmerries gedachten.
Klopt. Ze is dan ook net zo 'nat' als jij.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:18 schreef SCH het volgende:
Wees eerlijk golfer: je vrouw heeft regelmatig zeer natte dromen over SCH
Precies. Ook bij speciale gelegenheden?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:15 schreef rubbereend het volgende:
ik had jou ook in gedachte SCH, maarja ik denk dan ook vaak aan je
juist dan!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Precies. Ook bij speciale gelegenheden?
Reserveer maar voor rond drie uurquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:17 schreef SCH het volgende:
Hoe laat begint die onzin doorgaans?
Op al die bezemstelen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:24 schreef pascalheister het volgende:
anders kunnen we wel bij SCH thuisch zitten natuurlijk
Ja, met je kutmeeuw!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:47 schreef RayMania het volgende:
Als ik besluit te komen zeggen zeker 30 mensen af hè?.
Dit is geen gewoon café, dit is een pub.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:52 schreef ErikT het volgende:
Zeg, reserveren in een café, dat kan toch helemaal niet?
Hopelijk reageert die snel.quote:Hi,
My name is Edwin CENSUUR and I would like to make a reservation for Saturday 12th of January at around 15.00 P.M. It'll be a group of around 30 persons who "know" eachother from a webforum called Fok!
This will be the first time I'll be going to the meeting but I've heard that they held it at you pub for many times already, so maybe you know them. Here is an url to the topic on the forum: De VBL - 5 jaar jubileum - meet! 12-1-08 Utrecht #3
Please let me know whether we're on time with the reservation.
Kind regards,
Edwin
PS: In the topic they asked if it was possible to make the reservation for a corner you have in the pub. So if that would be available it would be perfect!
Ik werd gister nog bijna ondergepoept door zo'n meeuw. Laten echt alles vallen, zo *flats* een meter van me vandaan.quote:
Fok joequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef SCH het volgende:
Leek mij al ook al leuk om daar te zeggen: Hello, we are from.. .Fok, yes Fok, yes I said Fok....what are you doing...auw auw.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef SCH het volgende:
Leek mij al ook al leuk om daar te zeggen: Hello, we are from.. .Fok, yes Fok, yes I said Fok....what are you doing...auw auw.
Je heb het verkeerde icoontje gebruikt volgens mijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef SCH het volgende:
Ik kan me nog de allereerste keer herinneren dat ik nog niemand kende en inderdaad schaapachtig daar rondliep en aan die in Engelse clubshirts geklede kaalgeschoren gasten steeds maar vroeg: "Are you from fok?"quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef SCH het volgende:
Ok... ik voelde me ook al zo lullig. Nadat het echt genant werd, ben ik maar doorgelopen en toen was de groep gelukkig snel te herkennenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan me nog de allereerste keer herinneren dat ik nog niemand kende en inderdaad schaapachtig daar rondliep en aan die in Engelse clubshirts geklede kaalgeschoren gasten steeds maar vroeg: "Are you from fok?"
Werd niet echt begrepen inderdaad.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik kan me nog de allereerste keer herinneren dat ik nog niemand kende en inderdaad schaapachtig daar rondliep en aan die in Engelse clubshirts geklede kaalgeschoren gasten steeds maar vroeg: "Are you from fok?"
Werd niet echt begrepen inderdaad.
Ik zit aan de volgende antwoorden te denken aan de hand van de impressie die ik uit dit topic heb gekregen. Lama weten of da goed is of nie.quote:Hi Edwin,
We can certainly set an area aside for you on the 12th, I have a few questions to ensure we best meet your needs: Do you need all sit down areas around tables, or will a more casual area be more suitable? Are you holding a meeting where a quiet area is needed, or is it just a casual get together? Do you think you will be requiring food? (dinner or snacks?) and finally, how will your guests be paying, all together on a group account or cash transactions per person?
We look forward to seeing you on the 12th,
Regards,
Yve Culleton
preciesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe dat laatste maar als groep, gewoon geld in een pot dumpen en zuipen maar.
Dan halen we die bordjes "no eredivisie showed here" wel van de ramen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:33 schreef ErikT het volgende:
Kunnen we die tent onderhand niet afkopen?
Wat kan jij goed Engelsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:18 schreef jojomen4 het volgende:
Per email ontvangen
[..]
Ik zit aan de volgende antwoorden te denken aan de hand van de impressie die ik uit dit topic heb gekregen. Lama weten of da goed is of nie.
Do you need all sit down areas around tables, or will a more casual area be more suitable?
Sit down area is preferred.
Are you holding a meeting where a quiet area is needed, or is it just a casual get together?
Quiet area is not necessary, it's just casual.
Do you think you will be requiring food? (dinner or snacks?)
Some snacks might be ordered individually, but we're not thinking of having dinner.
and finally, how will your guests be paying, all together on a group account or cash transactions per person?
Cash transactions per person.
wat is daar het probleem mee danquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef Omnifacer het volgende:
Niet om te zeuren, maar is het gebruikelijk dat jullie aan tafel zitten?
Meestal op de grond, maar een tafel is ook prima...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef Omnifacer het volgende:
Niet om te zeuren, maar is het gebruikelijk dat jullie aan tafel zitten?
Jammer Clau, maar wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Ok, ik kom afhaken.
Jullie weten van mijn oma (meesten dan) en komende week moeten daar wat dingen voor geregeld worden waardoor mijn nichtje komende vrijdagavond bij ons slaapt en zaterdag bij ons is. Dat kan en wil ik echt niet verplaatsen. Betekent dus dat ik zaterdag niet op en neer kan naar Utrecht. Balen, wantzou mee en we zouden er een dag van maken (lang leve het Blokker treinkaartje) en wel op tijd terug voor de FCG-wedstrijd die avond. Maar soms gaan belangrijkere dingen voor...
SORRY lieve mensen!
(Sandje![]()
)
Niet not done, maar zitten heeft in ieder geval mijn voorkeur.quote:
We zitten meestal met een hele bubs in een hoek, met tafeltjes.quote:
Ik drink cola-light of cappuccino.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zitten meestal met een hele bubs in een hoek, met tafeltjes.
Dan is als enige staan wel handig, kan jij mooi bier halen
quote:
ik ben heul niet leuk zonder drankquote:Op zondag 6 januari 2008 02:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben de enige hool die ook leuk is zonder drank in zijn mik
Wil je verliezen dan?quote:
Voor mij dus geen bitterballenquote:Op zondag 6 januari 2008 12:53 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wil je verliezen dan?
EDIT: Confirmatie van de reservering is binnen.Dus de bitterballen liggen al klaar!
![]()
Vooralsnog kom ik wel, maar als de bitterballen er nu al liggen, zijn ze toch niet meer lekker komende zaterdagquote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Grulez het volgende:
Kom je niet?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zitten meestal met een hele bubs in een hoek, met tafeltjes.
Dan is als enige staan wel handig, kan jij mooi bier halen
quote:
Kun je als student geen korting krijgen dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:35 schreef Grulez het volgende:
Dit wordt emKost me pv3 37.70 aan alleen al een kaartje... en dat voor een arme kansloze student.
[ afbeelding ]
Heb geen ov meerquote:Op maandag 7 januari 2008 14:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kun je als student geen korting krijgen dan?
quote:
7 jaar toch? En als je je OV gestolen opgeeft een half jaar langerquote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd jeumig! Best hoop geld.![]()
Mooi klote Grulez, ben je al ZOOOOOOO lang student dan? Je kunt OV toch zo'n 10 jaar hebben ofzo?
Moest jij ook niet deels per Pont?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:03 schreef rubbereend het volgende:
13.35 op de fiets naar Beneden Leeuwen
om 13.55 de bus naar Tiel
om 14.21 de trein naar Utrecht
om 14.58 landen op Utrecht centraal
dit alles voor 11,60e en 6 strippen!
de reisplanner bokt daar standaard, ik zoek altijd maar via www.9292ov.nlquote:
dat is een mogelijke route maar dan zou ik voor de terug weg een enorm eind om moeten fietsen om over de brug terug te gaan. Dat is een optie mocht de meet enorm uitlopenquote:
Klopt. 8e en laatste jaars (3e studie) hopelijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
7 jaar toch? En als je je OV gestolen opgeeft een half jaar langer
Weet jij een leuk pleintje in de buurt? T wordt denk ik wel wat meer gedoe erbij dan.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:51 schreef RayMania het volgende:
Niemand zin om voor de meet ergens in Utrecht een balletje te trappen, op een pleintje ofzo.
de Neudequote:Op maandag 7 januari 2008 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet jij een leuk pleintje in de buurt?
da's me te ver lopenquote:
met korting: 7.10quote:Op maandag 7 januari 2008 16:36 schreef Omnifacer het volgende:
Retourtje Amsterdam Centraal - Utrecht Centraal, wat doen die tegenwoordig? Eurootje of 5?
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik meld me af
Oh en ik meld me af
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
t was ook maar een grapje
Ik kom jullie allemaal onder de tafel zuipen
nee dat was geen grapje daar hou ik je gewoon aanquote:Op maandag 7 januari 2008 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat was ook een grapje
Cola ftw!
nee dat wil ik niet ben ik daarna weer dagenlang doodziek, geen zin inquote:Op maandag 7 januari 2008 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat was geen grapje daar hou ik je gewoon aan
Oh en ik meld me af
Ik weet wel een pleintje in Overvecht, met twee goaltjes en een net erboven, maar is denk ik wat te ver weg.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet jij een leuk pleintje in de buurt? T wordt denk ik wel wat meer gedoe erbij dan.
om je te troosten?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:00 schreef SCH het volgende:
Gaan jullie de volgende dag ook mee naar Utrecht-Heerenveen?
quote:
Aan het eind van de kanaalstraat zekerquote:Op maandag 7 januari 2008 19:04 schreef VoreG het volgende:
Naast het station is ook nog een pleintje.
NH Utrecht
......................Park Plaza......Weg.......Pleintje met doeltjes.
............................spoorbrug...............................................
Nee gelijk na de spoorbrug, vlak voor het Westpleinquote:Op maandag 7 januari 2008 19:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan het eind van de kanaalstraat zeker![]()
Gezellig stukje daar
neverquote:Op maandag 7 januari 2008 20:03 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoop dat wij ca. 15.45 in de pub halen, anders wordt het een half uur later.
Wel met z'n 2 1e klas retour voor maar EUR. 9.10, dankzij ING en de NS
So the rest is just spending money.
Mr. Jacks anyone?
Joh, is goed voor je weerstand! (en slecht voor je geheugen)quote:
quote:
denk Golfer en Bluezzquote:Op maandag 7 januari 2008 20:28 schreef DaMart het volgende:
Zijn er nog mensen die in een trein stappen die via Haarlem rijdt?
ben benieuwd naar de drukte, de ene keer is het er enorm druk en de laatste keer viel de drukte weer meequote:Op maandag 7 januari 2008 20:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit meer, hoewel jullie daar weinig meer vanaf weten.![]()
Als we gaan eten gaan we tegenwoordig vanuit de pub naar Florin om de hoek.
quote:
ING > NS tell me?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:03 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoop dat wij ca. 15.45 in de pub halen, anders wordt het een half uur later.
Wel met z'n 2 1e klas retour voor maar EUR. 9.10, dankzij ING en de NS
So the rest is just spending money.
Mr. Jacks anyone?
en de achterhoek..quote:Op maandag 7 januari 2008 22:23 schreef Grulez het volgende:
Maar niemand uit Groningen dus....
Ik ben sowieso in Amsterdam dit weekend (daar zit ik op kamers) en niet in Roosendaal (wonen mijn ouders), en ik hoef niet te werken dus de kans dat ik er ben schat ik in op 80-90%. Ik wil alleen een slag om de arm houden omdat verschillende collega's ziek zijn en ik misschien op moet komen draven, maar normaal gesproken ben ik erbijquote:Op maandag 7 januari 2008 18:56 schreef rubbereend het volgende:
hoe ziet het inmiddels met de misschieners?
Omnifacer
OV-jaarkaartquote:
Geen idee.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Mr Jacks, wat hadden jullie daar ook alweer te eten Digger?
oooohhhh...is het bij jou thuis....leuk manquote:
dusquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Misschien kom ik, ik ken niet zoveel mensen die er komen
Nou ik vind fokmeets leuk als ik de mensen kan meeten die ik van fok ken maar de voetbal mensen ken ik niet zo meer de ONZ mensenquote:
dat is na zaterdag dan ineens heel andersquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou ik vind fokmeets leuk als ik de mensen kan meeten die ik van fok ken maar de voetbal mensen ken ik niet zo meer de ONZ mensen
Ik ben net collega 3 en ik kom ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Collega 1: vakantie
Collega 2: momenteel ziek
Collega 3: zit ook tegen ziek aan
Huiver.
Rond 15.00 uur in de kroeg en rond 14.30 bij de Burger King op Utrecht CS lijkt me wel goedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Zeg hoe laat spreken we ook al weer af ?
zoek een echte baan sandquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Collega 1: vakantie
Collega 2: momenteel ziek
Collega 3: zit ook tegen ziek aan
Huiver.
dat kon bij mij vandaag niet op mijn eerste werkdag na de vakantie, ze waren nl allemaal ziekquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben net collega 3 en ik kom ook.
Jullie allemaal aansteken
en daarvoor stond eerst wat andersquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Eerst vragen hoe ik reis en dan kom je niet?
Een uur eerder lukt niet?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
15.10 uur. En ja, ik ben net nieuw, dus de opties moet ik bij elkaar verdienen denk ik.
ik sta voor de Burger Kingquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
15.10 uur. En ja, ik ben net nieuw, dus de opties moet ik bij elkaar verdienen denk ik.
Okee, dan zal ik kijken wat mij dan het beste uitkomt.quote:
Doorzetter. Alleen zoenen zit er dan niet in.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:13 schreef Grulez het volgende:
ik kom ws wel. Aardig ziek nu en flink aan pillen...
Dan kom ik ook niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doorzetter. Alleen zoenen zit er dan niet in.
Ik beslis pas zaterdag.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:56 schreef rubbereend het volgende:
hoe ziet het inmiddels met de misschieners?
ErikT
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Overvecht? wat wil je de mensne aandoen
Kwartiertje hooguit...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:44 schreef Ole het volgende:
Hoe ver is het lopen vanaf CS?
Terug 2 kwartier.quote:
Ik kom niet maar zou mooi zijn als jij wel komtquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:35 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik zit de longen uit mijn lijf te hoesten en ik klink als een sapcentrifuge maar dat zal voor zaterdag toch wel over zijn, toch? Toch??
Ik ga er bij mezelf ook maar vanuit... een beetje lichaam kan in een paar dagen toch wel herstellen pv3. Ik ben verdomme een Groningerquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:35 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik zit de longen uit mijn lijf te hoesten en ik klink als een sapcentrifuge maar dat zal voor zaterdag toch wel over zijn, toch? Toch??
Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik kom. Hoe dan ook!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom niet maar zou mooi zijn als jij wel komt
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:47 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik kom. Hoe dan ook!
Paps en mams hebben oppas geregeld en kunnen samen aan de boemel...knappe griep die mij dan tegenhoudt *kuch*
Hoe laat bellen we?
Hmmm...tricky tijdstip. Ik bied nu alvast excuses voor het gesprek aanquote:
Whehequote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik bied nu alvast excuses voor het gesprek aan
Aan de bordjes met usernames.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Omnifacer het volgende:
Hoe herkennen jullie elkaar eigenlijk?
Haha, laterquote:
Vaduz herken je wel. Niet zo moeilijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Omnifacer het volgende:
Hoe herkennen jullie elkaar eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |