Dit is geen gewoon café, dit is een pub.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:52 schreef ErikT het volgende:
Zeg, reserveren in een café, dat kan toch helemaal niet?
Hopelijk reageert die snel.quote:Hi,
My name is Edwin CENSUUR and I would like to make a reservation for Saturday 12th of January at around 15.00 P.M. It'll be a group of around 30 persons who "know" eachother from a webforum called Fok!
This will be the first time I'll be going to the meeting but I've heard that they held it at you pub for many times already, so maybe you know them. Here is an url to the topic on the forum: De VBL - 5 jaar jubileum - meet! 12-1-08 Utrecht #3
Please let me know whether we're on time with the reservation.
Kind regards,
Edwin
PS: In the topic they asked if it was possible to make the reservation for a corner you have in the pub. So if that would be available it would be perfect!
Ik werd gister nog bijna ondergepoept door zo'n meeuw. Laten echt alles vallen, zo *flats* een meter van me vandaan.quote:
Fok joequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef SCH het volgende:
Leek mij al ook al leuk om daar te zeggen: Hello, we are from.. .Fok, yes Fok, yes I said Fok....what are you doing...auw auw.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef SCH het volgende:
Leek mij al ook al leuk om daar te zeggen: Hello, we are from.. .Fok, yes Fok, yes I said Fok....what are you doing...auw auw.
Je heb het verkeerde icoontje gebruikt volgens mijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef SCH het volgende:
Ik kan me nog de allereerste keer herinneren dat ik nog niemand kende en inderdaad schaapachtig daar rondliep en aan die in Engelse clubshirts geklede kaalgeschoren gasten steeds maar vroeg: "Are you from fok?"quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef SCH het volgende:
Ok... ik voelde me ook al zo lullig. Nadat het echt genant werd, ben ik maar doorgelopen en toen was de groep gelukkig snel te herkennenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan me nog de allereerste keer herinneren dat ik nog niemand kende en inderdaad schaapachtig daar rondliep en aan die in Engelse clubshirts geklede kaalgeschoren gasten steeds maar vroeg: "Are you from fok?"
Werd niet echt begrepen inderdaad.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik kan me nog de allereerste keer herinneren dat ik nog niemand kende en inderdaad schaapachtig daar rondliep en aan die in Engelse clubshirts geklede kaalgeschoren gasten steeds maar vroeg: "Are you from fok?"
Werd niet echt begrepen inderdaad.
Ik zit aan de volgende antwoorden te denken aan de hand van de impressie die ik uit dit topic heb gekregen. Lama weten of da goed is of nie.quote:Hi Edwin,
We can certainly set an area aside for you on the 12th, I have a few questions to ensure we best meet your needs: Do you need all sit down areas around tables, or will a more casual area be more suitable? Are you holding a meeting where a quiet area is needed, or is it just a casual get together? Do you think you will be requiring food? (dinner or snacks?) and finally, how will your guests be paying, all together on a group account or cash transactions per person?
We look forward to seeing you on the 12th,
Regards,
Yve Culleton
preciesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe dat laatste maar als groep, gewoon geld in een pot dumpen en zuipen maar.
Dan halen we die bordjes "no eredivisie showed here" wel van de ramen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:33 schreef ErikT het volgende:
Kunnen we die tent onderhand niet afkopen?
Wat kan jij goed Engelsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:18 schreef jojomen4 het volgende:
Per email ontvangen
[..]
Ik zit aan de volgende antwoorden te denken aan de hand van de impressie die ik uit dit topic heb gekregen. Lama weten of da goed is of nie.
Do you need all sit down areas around tables, or will a more casual area be more suitable?
Sit down area is preferred.
Are you holding a meeting where a quiet area is needed, or is it just a casual get together?
Quiet area is not necessary, it's just casual.
Do you think you will be requiring food? (dinner or snacks?)
Some snacks might be ordered individually, but we're not thinking of having dinner.
and finally, how will your guests be paying, all together on a group account or cash transactions per person?
Cash transactions per person.
wat is daar het probleem mee danquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef Omnifacer het volgende:
Niet om te zeuren, maar is het gebruikelijk dat jullie aan tafel zitten?
Meestal op de grond, maar een tafel is ook prima...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef Omnifacer het volgende:
Niet om te zeuren, maar is het gebruikelijk dat jullie aan tafel zitten?
Jammer Clau, maar wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Ok, ik kom afhaken.
Jullie weten van mijn oma (meesten dan) en komende week moeten daar wat dingen voor geregeld worden waardoor mijn nichtje komende vrijdagavond bij ons slaapt en zaterdag bij ons is. Dat kan en wil ik echt niet verplaatsen. Betekent dus dat ik zaterdag niet op en neer kan naar Utrecht. Balen, wantzou mee en we zouden er een dag van maken (lang leve het Blokker treinkaartje) en wel op tijd terug voor de FCG-wedstrijd die avond. Maar soms gaan belangrijkere dingen voor...
SORRY lieve mensen!
(Sandje![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |