nee hoor, altijd handig als het linkje in de oude kanquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:41 schreef pascalheister het volgende:
oja toen zat bos daar te pimpen met z'n palm bier
Volgens mij op alle schermen dezelfde pot. Dat was volgens mij de ene keer dat ik er bij een volledige speelronde was het geval. Over het hele cafe hangen genoeg schermen overigens. Groot en klein.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:55 schreef jojomen4 het volgende:
Ow, ik heb het ouwe topic nog eens door gelezen en weet niet meer waarom ik het idee had dat het soms knokken was. Misschien omdat SHC ergens in het begin iets over een vijandige sfeer had ofzo.
Maja, lekker gezellig dusHebben ze trouwens op verschillende schermen verschillende wedstrijden? Of is het op alle schermen 1 pot? (of ze hebben maar 1 scherm).
Soms hebben ze op 1 of 2 schermen behalve voetbal ook nog rugby of cricket aan staan.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij op alle schermen dezelfde pot. Dat was volgens mij de ene keer dat ik er bij een volledige speelronde was het geval. Over het hele cafe hangen genoeg schermen overigens. Groot en klein.
Okeequote:Op donderdag 27 december 2007 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Soms hebben ze op 1 of 2 schermen behalve voetbal ook nog rugby of cricket aan staan.
jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:01 schreef Doc het volgende:
Met plezier het topic van de eerste drie meetings weer doorgelezen
Er was toch ook een meeting bij de FA cup finale tussen LFC en Westham - mei 2006?
Je denkt toch niet dat we naar een VBL-meet gaan om voetbal te kijken?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Al een paar keer Engelse wedstrijden hier gekeken, maar op Engeland - Kroatie na vind ik Engels voetbal echt geen ene ruk aan.
Dat laatste schot van Gerrard - hoe vaak ik dat wel niet herhaald heb ...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jamet die onterechte en absurde overwinning van Liverpool
Ach jochie, jij liep maar steeds de kroeg in en uit en ik zat naast die West Ham supporter die erg oké was.quote:Op zondag 30 december 2007 00:33 schreef Doc het volgende:
Dat laatste schot van Gerrard - hoe vaak ik dat wel niet herhaald heb ...
Die fucking verlenging man - m'n zenuwen gierden door de keel - ik kon niet rustig zitten te kijken...quote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach jochie, jij liep maar steeds de kroeg in en uit en ik zat naast die West Ham supporter die erg oké was.
Later zijn jullie nog gezamelijk de snackbar ingedoken, als ik mij het goed herinner.
Maar als mede-oermod van VBL vind ik eigenlijk wel dat je op deze jubileummeet moet komen.quote:Op zondag 30 december 2007 00:49 schreef Doc het volgende:
Die fucking verlenging man - m'n zenuwen gierden door de keel - ik kon niet rustig zitten te kijken...
En met die supporter heb ik elders nog in een ander cafe gesproken ...
quote:Op zondag 30 december 2007 00:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat laatste schot van Gerrard - hoe vaak ik dat wel niet herhaald heb ...
Daar staat dee meet dan tegenover ...quote:Op zondag 30 december 2007 12:18 schreef Bos81 het volgende:
Alleen jammer dat er nog steeds gesuggereerd wordt dat dit de tiende meet is, terwijl meet 7 nooit heeft plaatsgevonden.
Inderdaad, ik dacht dat die er wel tussen zou staan.quote:Op zondag 30 december 2007 12:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar staat dee meet dan tegenover ...
VBL Meet, 13 Mei 2006 dl 2 (Mick O'Connells - Utrecht)
Die zou qua datum tussen de zevende en de achtste moeten staan .... - die meet is dus feitelijk de zevende meet (als je de minstens twee pre-VBL voetbal meets niet mee telt)quote:Op zondag 30 december 2007 12:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat die er wel tussen zou staan.
Dat zal onder meer afhangen van de hoe lang het voetbal toernooi van M duurt, maar als ik langskom zal ik met een welgemikte trap de stompe punt van waarschijnlijk de rechter biker boot tegen die gerimpelde oude reet van je knallenquote:Op zondag 30 december 2007 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar als mede-oermod van VBL vind ik eigenlijk wel dat je op deze jubileummeet moet komen.
Met je petje en je hoge hakjes onder je laarsjes.
quote:Op zondag 30 december 2007 12:54 schreef Doc het volgende:
[..]
(minstens twee pre-VBL voetbal meets)
Die had ik niet eens meegeteld - netzomin als de meeting waarbij we LFC @ Leeds zagen (0-4, doelpunten van oa Heskey; M, EW, jij en ik waren daar)quote:Op zondag 30 december 2007 13:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1 September 2001 was er zo een , maar toen ging het zeker ook wel om het voetbal
quote:Op zondag 30 december 2007 21:33 schreef SCH het volgende:
En om mijn kleine broertje bossie te zien natuurlijk.
Of ben ik daarom gevraagd, om nadien bans uit te delen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:42 schreef DIGGER het volgende:
Overigens: Vaduz is alleen modje geworden om op deze meet te infiltreren, zodat er zeker 1 modje is
Mooi, kan ik eindelijk een keer een ban krijgen. Mensen face to face uitschelden is veel leukerquote:Op zondag 30 december 2007 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of ben ik daarom gevraagd, om nadien bans uit te delen.
[14.gif]quote:Op zondag 30 december 2007 21:31 schreef ErikT het volgende:
De kans is toegenomen dat ik kom.
Leuk man!quote:Op maandag 31 december 2007 17:51 schreef Beschouw het volgende:
Ik kom zeker. Wil wel eens zien welk jong grut er bij Fok achter de computer zit.
Voor jou breng ik een wandelstok mee.quote:Op maandag 31 december 2007 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk man!
En ja, ik ben hartstikke jong grut.
Volgens mij nog niet. Lijkt mij inderdaad wel slim als iemand uit Utrecht even dat doet voor zo'n grote groep.quote:
So you've noticedquote:
-1 (Overdrijven)quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
(Geen gezeik over voetbal hoor, ff 1 dagje niet...asjeblieft??)
Bedoel je dat je komt en dus het aantal komers op 28 zet?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
28.
ik bevestig.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je dat je komt en dus het aantal komers op 28 zet?
Dat wordt dus een bier/witte zuid afrikaan/fristi potquote:
Klopt, maar dan zijn we waarschijnlijk al de Pub uit en ergens aan het eten/natafelen-drinken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:37 schreef jojomen4 het volgende:
Hey, volgens mij moet er nog iemand bellen om te reserveren.
Feyenoord speelt die avond tegen PSV als ik het goed heb.
Ah! Ik ken de tradities niet he.. ik volg gewoonquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Leuk DG
[..]
Klopt, maar dan zijn we waarschijnlijk al de Pub uit en ergens aan het eten/natafelen-drinken.
Maar niemand houd je tegen om daar te blijven voor Feyenoord - PSV
doe maar die hele hoekquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik morgen even bellen of ze een lange tafel bij het liftje willen vrijhouden voor ons??
En een treinkaartje zonder korting vanuit Grunn...quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als ik langskom kost het weer zoveel geld, al dat bier ....
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:44 schreef Fiskus het volgende:
meeting is ook toegankelijk voor non-incrowd ?
Ik ben de dag ervoor jarig...quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:17 schreef ErikT het volgende:
Nou jongens, als ik langskom is het met traditionele kater. De avond ervoor iets met veel bier en dergelijke.
als je mooie vrouwen meebrengd?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:44 schreef Fiskus het volgende:
meeting is ook toegankelijk voor non-incrowd ?
ja me naam voor de helft schrijven ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Taalfouten die pijn aan je ogen doen, kosten je een biertje hoor Pasc
O, ik dacht dat dit je 1e bestelling was.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:16 schreef Ole het volgende:
ik tel de dagen, niet de personen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |