ik mis wel een aantal namenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
Mis je je naam in deze lijst, meldt het even dan kan dat aangepast worden
ik ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:32 schreef golfer het volgende:
Ik wil bij het rijtje 'komen zeker niet'.
dat heb je zelf in de hand!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Gollemrulez het volgende:
Volgens mij is er dan geen competitievoetbal meer, maar wellicht wel nacompetitie.
We staan nu een-na-laatste... dan maar degraderen dus?quote:
That's the spiritquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:53 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
We staan nu een-na-laatste... dan maar degraderen dus?
Jij woont toch in A'dam?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Moet ik een name-tag meenemen, of alleen een aanvoerdersband dragen? Hehe.
Da_Sandman ken ik ten minste al.
Onder de rook van Leiden.quote:
Dat vergroot de kans dat ik kan dan enorm.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Gollemrulez het volgende:
Volgens mij is er dan geen competitievoetbal meer, maar wellicht wel nacompetitie.
Dat zou leuk zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vergroot de kans dat ik kan dan enorm.
Voor ons is het volgens mij:quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vergroot de kans dat ik kan dan enorm.
quote:comp 17-3 Omlandia - Fivel De -
comp 24-3 Fivel De - Godlinze -
comp 7-4 Westerlee - Fivel De -
comp 14-4 Fivel De - WVV -
comp 21-4 Fivel De - Groningen VV -
comp 28-4 Mamio - Fivel De -
zolang het geen chelsea of arsenal is vind ik het bestquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan er in de lijst niet achter elke naam de club(s) staan die hij (zij) support. Is wel leuk voor mij om te weten.
Dan moet je maar gewoon komen dan kan je het die mensen zelf vragenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan er in de lijst niet achter elke naam de club(s) staan die hij (zij) support. Is wel leuk voor mij om te weten.
Van de meeste weet ik het wel. Maar was gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon komen dan kan je het die mensen zelf vragen
Spurs,man u, Boro, Chelsea in die volgorde.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, een andere vraag. Wie gaat wie supporten tijdens de finale?
Man U, Boro, Chelsea en Spurs zijn de laatsten toch?
Mooi zo, met jou kan ik een biertje drinken!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Spurs,man u, Boro, Chelsea in die volgorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |