ik mis wel een aantal namenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
Mis je je naam in deze lijst, meldt het even dan kan dat aangepast worden
ik ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:32 schreef golfer het volgende:
Ik wil bij het rijtje 'komen zeker niet'.
dat heb je zelf in de hand!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Gollemrulez het volgende:
Volgens mij is er dan geen competitievoetbal meer, maar wellicht wel nacompetitie.
We staan nu een-na-laatste... dan maar degraderen dus?quote:
That's the spiritquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:53 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
We staan nu een-na-laatste... dan maar degraderen dus?
Jij woont toch in A'dam?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Moet ik een name-tag meenemen, of alleen een aanvoerdersband dragen? Hehe.
Da_Sandman ken ik ten minste al.
Onder de rook van Leiden.quote:
Dat vergroot de kans dat ik kan dan enorm.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Gollemrulez het volgende:
Volgens mij is er dan geen competitievoetbal meer, maar wellicht wel nacompetitie.
Dat zou leuk zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vergroot de kans dat ik kan dan enorm.
Voor ons is het volgens mij:quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vergroot de kans dat ik kan dan enorm.
quote:comp 17-3 Omlandia - Fivel De -
comp 24-3 Fivel De - Godlinze -
comp 7-4 Westerlee - Fivel De -
comp 14-4 Fivel De - WVV -
comp 21-4 Fivel De - Groningen VV -
comp 28-4 Mamio - Fivel De -
zolang het geen chelsea of arsenal is vind ik het bestquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan er in de lijst niet achter elke naam de club(s) staan die hij (zij) support. Is wel leuk voor mij om te weten.
Dan moet je maar gewoon komen dan kan je het die mensen zelf vragenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan er in de lijst niet achter elke naam de club(s) staan die hij (zij) support. Is wel leuk voor mij om te weten.
Van de meeste weet ik het wel. Maar was gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon komen dan kan je het die mensen zelf vragen
Spurs,man u, Boro, Chelsea in die volgorde.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, een andere vraag. Wie gaat wie supporten tijdens de finale?
Man U, Boro, Chelsea en Spurs zijn de laatsten toch?
Mooi zo, met jou kan ik een biertje drinken!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Spurs,man u, Boro, Chelsea in die volgorde.
Geen voorkeur. Ik heb wel de grootste aversie tegen Chelsea van deze vier.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, een andere vraag. Wie gaat wie supporten tijdens de finale?
Man U, Boro, Chelsea en Spurs zijn de laatsten toch?
Je had precies dezelfde volgorde?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mooi zo, met jou kan ik een biertje drinken!
Yup. Een finale van ManU-Spurs zou alleen wat minder spannend zijn denk ik. Spurs kregen laatste keer met 4-0 klop van ManU. Zie het liefst Chelsea in de finale afgaan. Lekker om die uit te joelen.quote:
Moet ik je biertje beloven om je over te halen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:42 schreef Sethje het volgende:
Zeker Spurs! En ik ben misschien aanwezig
Misschienquote:Op zondag 18 maart 2007 22:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kan iemand mij op 't "misschien" lijstje gooien?
Dan bedank ik je ook misschien.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:43 schreef BonJovi het volgende:
Word het dan rellen tussen de AJAX fans en andere? of gewoon gezellig bier drinken
Daar heb ik er de afgelopen week heel wat van opquote:
Het grote afzeggen begint altijd ongeveer een week van te voren.quote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Flinke opkomst deze keer.
Als ik de meesten hoor heb ik er wel een goed gevoel over.quote:Op maandag 2 april 2007 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Het grote afzeggen begint altijd ongeveer een week van te voren.![]()
Eerste FA cup meet was in 2001 - en bij mijn weten is ieder jaar daarop er een geweest. Die van 2005 was ik niet bij en ook 2002 niet volgens mij - bij de overige volgens mij wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:39 schreef Smeich het volgende:
Hoeveel van deze meets zijn er eigenlijk al geweest?
Kun je je geen Ierland - Nederland meer herinneren? (1 September 2001)quote:
en waar wil je graag staan?quote:
Als je anti Chelsea bent, ben je dus eigenlijk automatisch in die wedstrijd voor Man uquote:Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben anti-Chelsea maar niet voor Man U. Telt dat ook?
Dan mag jij telkens bier halen voor ons.quote:Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben anti-Chelsea maar niet voor Man U. Telt dat ook?
OKee en ik heb een Man U shirtje (die ik waarschijnlijk NIET aan zal hebben). Dus tja, dan ben ik maar voor Man Uquote:Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je anti Chelsea bent, ben je dus eigenlijk automatisch in die wedstrijd voor Man u![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 20:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dan mag jij telkens bier halen voor ons.
Je kan ook even naar je ouders gaan. In Den Bosch stap je dan op de trein waar ik al inzitquote:Op zondag 15 april 2007 20:48 schreef sjimz het volgende:
Wie van de meet komt uit Amsterdam, en heeft zin om met mij mee te reizen?![]()
(Per trein, kan ik ook een guinness achterover tikken)
Grote kans dat ik een digitale camera mee neem.quote:Op zondag 15 april 2007 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Maken jullie wel foto's van elkaar voor Bloes?![]()
een tafel ????quote:Op zondag 15 april 2007 21:58 schreef golfer het volgende:
Leuke wedstrijd hebben jullie voor de boeg.
Met dit affiche is de kroeg in Utrecht wel erg vol, dus ik adviseer jullie op tijd een tafel te reserveren.
Waarom kom je zelf nietquote:Op zondag 15 april 2007 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Maken jullie wel foto's van elkaar voor Bloes?![]()
We zijn op vakantiequote:
Goezoquote:Op zondag 15 april 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Grote kans dat ik een digitale camera mee neem.
Dus ja en volgens mij nam Sjimz er ook 1 mee.
Meld.quote:Op zondag 15 april 2007 20:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik support ook Man U. Wie zijn er voor Chelsea @ de meet?
En als je nou een blessure faked?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet me helaas afmelden voor de meet, zaterdag de 19e speel ik een bekerfinale met m'n elftal. Balen dat dit precies samenvalt...
Dan wens ik jou veel succes!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Is geen optie, die finale wil ik spelen.
Jammer dat hij hem in zijn eigen doel koptquote:Op woensdag 18 april 2007 16:35 schreef Grulez het volgende:
Jammer Vaduz, maar dat winnende doelpunt in de 92ste minuut moet je niet laten schieten
Vaduz weet nu waar hij moet staan bij die corner in de laatste minuutquote:Op woensdag 18 april 2007 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat hij hem in zijn eigen doel kopt![]()
Hij woont dan ook aan de ander kant van de wereldquote:Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Je bent er helemaal ondersteboven van zo te zien.
Okeequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja
Denk wel dat ik er dan bij ben
99%
scumquote:Op zondag 15 april 2007 20:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik support ook Man U. Wie zijn er voor Chelsea @ de meet?
hoef ik geen brood mee te nemenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:40 schreef Smeich het volgende:
Dan krijg jij dus de pinda's naar je toegegooid.. heeeeeej!
in het weekend ook stage?quote:Op zondag 22 april 2007 15:02 schreef numero_uno het volgende:
Aaah!! Weer een meet.. vorige keer was idd gezellig en gelukkig dat Sientje alle pinten haaldeMaar ik zit midden in mn stage periode en moet dus nog even kijken of ik kan maar als de mogelijkheid bestaat kom ik zeker
Oh ja en .... Chelsea
quote:
Horeca stage en dan weet je het nooit hequote:
Een gewoon SCUM shirtje geeft ook al aan dat ze homo zijn hoor, helemaal als "Ronaldo" achterop staat.quote:Op maandag 23 april 2007 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
die voor Man U in het roze ofzo![]()
Twijfelaarquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:06 schreef Grulez het volgende:
Bestaat er ook iets tussen mss en zeker inIk kan wel en kom ws ook wel, maar je weet nooit
zeker
quote:Op zondag 29 april 2007 22:26 schreef Bjoro het volgende:
wij spelen nacompetitie.........ik weet niet of wij dan moeten spelen
dus ik weet het niet...
ja misschien komen zequote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Nog minder dan 2 weken.
Hebben de misschieners al wat meer duidelijkheid?
Misschien.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik nietquote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Nog minder dan 2 weken.
Ik ben ook een blauwequote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef rubbereend het volgende:ik ga er niet al enige mod zitten hoor!
Watje, dat heb ik vaak genoeg gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef rubbereend het volgende:ik ga er niet al enige mod zitten hoor!
ik ben niet zo stoerquote:
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef rubbereend het volgende:
ach de grootte van de meet is niet bepalend voor de gezelligheid
hangt er vanaf welke mods er allemaal komenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in.
Dus waar blijft je post dat je toch niet kan![]()
Van mij mag jequote:Op maandag 7 mei 2007 22:25 schreef rubbereend het volgende:
ik zou trouwens graag de volgende openen, heb een titel die voor iedereen leuk is
Ooowquote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hangt er vanaf welke mods er allemaal komen
was voor ergens andersquote:
Als ik kom moet eendje cd's gaan brandenquote:
quote:
no problemoquote:Op maandag 7 mei 2007 22:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als ik kom moet eendje cd's gaan branden
Dat zou mooi zijn. Kom je dan vanuit Maastricht of vanuit Gelderland?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 03:34 schreef numero_uno het volgende:
Het is weer 1 groot roosterwisselingfeest bij ons dus er is weer kans dat ik kan komen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Heu, ik kom dan waarschijnlijk ook gewoon hoor..
Was alleen om mensen te laten zien dat ik er ook iets voor laat weet je.
Blumchenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie de fuck is Bloem?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blumchen
Ze komt nu niet meer zo veel in VBL, maar is wel geliefd bij een deel van de komers.
Je mag niet mee op de huwelijksreis?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:01 schreef Eilanden het volgende:
Ik moet mijn vriendin eerst naar Schiphol brengen, maar daarna kom ik wel een kijkje nemen
Ik ga de 26e daar naar toe, dan gaan ook mijn ouders/zus/vrienden mee. Vriendin gaat eerder, zodat ze nog een aantal zaken daar vantevoren kan regelen.quote:
Kun je deze week ook niet even binnen lopen en een tafel reserveren ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:01 schreef Eilanden het volgende:
Ik moet mijn vriendin eerst naar Schiphol brengen, maar daarna kom ik wel een kijkje nemen
Maar maar jij was zekerquote:Op zondag 13 mei 2007 02:17 schreef Grulez het volgende:
ik moet t nog ff zien. tis wel de laatste pot van ons elftal van t seizoen.
Mooi, dat is voor mij weer een goedkopere treinreisquote:Op zondag 13 mei 2007 12:46 schreef dndiek het volgende:
dndiek zal er naar alle waarschijnlijkheid zijn
zekerder dan de laatste misschien
ik zal eens aan het branden slaan deze weekquote:Op zondag 13 mei 2007 12:46 schreef dndiek het volgende:
dndiek zal er naar alle waarschijnlijkheid zijn
zekerder dan de laatste misschien
Mooiquote:Op zondag 13 mei 2007 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal eens aan het branden slaan deze week
Wat ik bedoelde te zeggenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:17 schreef Grulez het volgende:
ik moet t nog ff zien. tis wel de laatste pot van ons elftal van t seizoen.
ga gauw je mond spoelenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:26 schreef Aanvoerder het volgende:
He bah, Grolsch bier schenken ze daar. Ik ga aan de Killkenny dan.
Bier kan je het idd niet noemen...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
goedje
Misschiener wordt een nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe zit het met de misschieners?
aka nietquote:
En misschien ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:49 schreef dndiek het volgende:
Misschien
Appeldinnetje zou misschien mee komen en Memento heeft toch ook niet afgezegd?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:31 schreef pascalheister het volgende:
harde kern blijft weer over![]()
1e meet zonder vrouwen![]()
Tja, blame the NS...quote:
Tsjonge jonge jongequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik geloof dat ik ook maar ga afzeggen.
Ach dat had ik de eerste meet ook wel (teminste ik had nog niemand IRL ontmoet).quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Matig. Nu ken ik helemaal niemand @ de meet.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kom sowieso rond een uurtje of 18.30 langsmaar eerst werken tot 18uur dus vandaar pas zo laat maar wie het de moeite waard vind om mij te meeten krijgt de kans
![]()
Nogmaals, blame de NS. Als ik zou komen zou ik rond een uur of zes ook al weer terug moetenquote:
Jammerquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nogmaals, blame de NS. Als ik zou komen zou ik rond een uur of zes ook al weer terug moeten.
uurtje laterquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe laat begint die wedstrijd eigenlijk? 15:00?
Slecht nieuws (of goed dat ligt maar net aan je interpretatie). Ik wilde voetballen afzeggen om naar de borrel te kunnen komen. Zaterdag zijn er echter net genoeg mensen met mij inbegrepen. In mijn laatste wedstrijd bij deze club wil ik ze niet in de steek laten, daarom zal ik deze borrel moeten overslaan. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen
Dit zou de laaste wedstrijd zijn die ik voor mijn club speel, omdat ik volgend seizoen naar een andere vereniging vertrek. Een soort afscheidswedstrijd ofzo, maar ws dat ik gewoon kom.
zo ongeveer?quote:Komen misschien:
-Vaduz- NIET
RayMania NIET
EnGCatjuh NIET
appelsientje WEL
Noca NIET
Legolas_Greenleaf NIET
the_legend_killer NIET
Je hebt er iig eentje fout.quote:
Ik gok dat ze wel cola hebben.quote:
dndiek en ondergetekende zullen ca om 14.45 bij de Burger King staanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:49 schreef pascalheister het volgende:
spreken we nog wat af op CS heren?
Fijn dat deze ondergetekende dat ook weetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dndiek en ondergetekende zullen ca om 14.45 bij de Burger King staan
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Fijn dat deze ondergetekende dat ook weet
Donequote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:21 schreef pascalheister het volgende:
ja bos jou moet ik nog hebben, kom eens even op msn
Ok, dan hou ik dat ook ff aan. Uiteraard ga ik niet met aanvoerdersband rondlopen in Utrecht, hehe.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dndiek en ondergetekende zullen ca om 14.45 bij de Burger King staan
en je ajaxshirt?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ok, dan hou ik dat ook ff aan. Uiteraard ga ik niet met aanvoerdersband rondlopen in Utrecht, hehe.
Ik was sowieso al van plan te komenquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]het kost wat moeite maar dan is ze ook overgehaald
Was/is Sjimz niet voor Ajax. ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben ik de enige Ajacied en Laziale?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Bjoro is ook voor Ajax trouwens (dacht ik)
ik gaf de eindtijd aan en je wist dat je kon komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik was sowieso al van plan te komenniets overhalen voor nodig
quote:Glory, glory, Man United,
Glory, glory, Man United,
Glory, glory, Man United,
As the reds go marching on, on, on.
Just like the Busby Babes in Days gone by
We'll keep the Red Flags flying high
You've got to see yourself from far and wide
You've got to hear the masses sing with pride
United! Man United!
We're the boys in Red and we're on our way to Wem-ber-ly
Wem-ber-ly! Wem-ber-ly!
We're the famous Man United and we're going to Wem-ber-ly
Wem-ber-ly! Wem-ber-ly!
In Seventy-Seven it was Docherty
Atkinson will make it Eighty-Three
And everyone will know just who we are
They'll be singing 'Que Sera Sera'
United! Man United!
We're the boys in Red and we're on our way to Wem-ber-ly
Wem-ber-ly! Wem-ber-ly!
Wem-ber-ly! Wem-ber-ly!
Glory Glory Man United
Glory Glory Man United
Glory Glory Man United
As the Reds Go Marching On! On! On! (3x)
Denk je nog aan de BUndesliga totoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen. Net een stevig ontbijt naar binnen gesprokkeld. Dalijk even een lekker stevige warme maaltijd als lunch en dan kan de reis naar Utrecht beginnen. Mijn trein komt om 14:39 aan, dus dat is perfect. Zin in! Heb nog een tientje van m'n winst op Man U gezet (volgens mij wel zonder verlenging) om ze nog fanatieker aan te moedigen, hehe.
[..]
hehe, ik kwam het ergens tegen. Voorderest boeit ManU me niet echt.quote:
Uiteraard. Die ga ik dalijk op m'n gemak even invullen.quote:
Foto van een tafel vol met heerlijk gevulde pintglazen would do the trick?quote:
Okee, daar zal ik rekening meehouden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Aub niet duidelijk zichtbaar op de foto als het op Fok of ergens anders online wordt gepost. Heb al gezeik gekregen met m'n vorige account.
Geen veerpont deze keerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:34 schreef rubbereend het volgende:
eten -> douchen -> fiets -> bus -> trein -> utrecht!
nee dan moet ik terug fietsen over de rbug en dat is een eind omquote:
ja, we keken allemaal naar jou uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:34 schreef sjimz het volgende:
Sorry dat ik er niet was, uitleg volgt nog.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ja, we keken allemaal naar jou uit.
Tsja, ik was voor ManU en toen het afgelopen was had ik het een beetje gehad.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
THUISAanvoerder ging veel te vroeg weg of ik was er te laat
Ow en ik ben appelsientje en appedinnetje+ EGO misgelopen
Zie Hools voor de eerste info hierover.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ja, we keken allemaal naar jou uit.
Begrijpelijk doch jammerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tsja, ik was voor ManU en toen het afgelopen was had ik het een beetje gehad.
i know. i'm sooooooooo sexy. rubberducky is echt een lachen gast.quote:
Haha wat heeft sexy ermee te maken? en jawel was nog erg leuk ook:) en lekker gegetenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
i know. i'm sooooooooo sexy. rubberducky is echt een lachen gast.
ik bazel nu. wat wil je, ik luister nu Hongaarse rock + bier.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Haha wat heeft sexy ermee te maken? en jawel was nog erg leuk ook:) en lekker gegeten
zwak excuusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik bazel nu. wat wil je, ik luister nu Hongaarse rock + bier.
Oi, what's with the L.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
THUISAanvoerder ging veel te vroeg weg of ik was er te laat
Ow en ik ben appelsientje en appedinnetje+ EGO misgelopen
idd. dat raakt kant noch wal. maar die hongaarse rock is cool!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |