Jammerquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nogmaals, blame de NS. Als ik zou komen zou ik rond een uur of zes ook al weer terug moeten.
uurtje laterquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe laat begint die wedstrijd eigenlijk? 15:00?
Slecht nieuws (of goed dat ligt maar net aan je interpretatie). Ik wilde voetballen afzeggen om naar de borrel te kunnen komen. Zaterdag zijn er echter net genoeg mensen met mij inbegrepen. In mijn laatste wedstrijd bij deze club wil ik ze niet in de steek laten, daarom zal ik deze borrel moeten overslaan. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen
Dit zou de laaste wedstrijd zijn die ik voor mijn club speel, omdat ik volgend seizoen naar een andere vereniging vertrek. Een soort afscheidswedstrijd ofzo, maar ws dat ik gewoon kom.
zo ongeveer?quote:Komen misschien:
-Vaduz- NIET
RayMania NIET
EnGCatjuh NIET
appelsientje WEL
Noca NIET
Legolas_Greenleaf NIET
the_legend_killer NIET
Je hebt er iig eentje fout.quote:
Ik gok dat ze wel cola hebben.quote:
dndiek en ondergetekende zullen ca om 14.45 bij de Burger King staanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:49 schreef pascalheister het volgende:
spreken we nog wat af op CS heren?
Fijn dat deze ondergetekende dat ook weetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dndiek en ondergetekende zullen ca om 14.45 bij de Burger King staan
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Fijn dat deze ondergetekende dat ook weet
Donequote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:21 schreef pascalheister het volgende:
ja bos jou moet ik nog hebben, kom eens even op msn
Ok, dan hou ik dat ook ff aan. Uiteraard ga ik niet met aanvoerdersband rondlopen in Utrecht, hehe.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dndiek en ondergetekende zullen ca om 14.45 bij de Burger King staan
en je ajaxshirt?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ok, dan hou ik dat ook ff aan. Uiteraard ga ik niet met aanvoerdersband rondlopen in Utrecht, hehe.
Ik was sowieso al van plan te komenquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]het kost wat moeite maar dan is ze ook overgehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |