Ooowquote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hangt er vanaf welke mods er allemaal komen
was voor ergens andersquote:
Als ik kom moet eendje cd's gaan brandenquote:
quote:
no problemoquote:Op maandag 7 mei 2007 22:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als ik kom moet eendje cd's gaan branden
Dat zou mooi zijn. Kom je dan vanuit Maastricht of vanuit Gelderland?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 03:34 schreef numero_uno het volgende:
Het is weer 1 groot roosterwisselingfeest bij ons dus er is weer kans dat ik kan komen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Heu, ik kom dan waarschijnlijk ook gewoon hoor..
Was alleen om mensen te laten zien dat ik er ook iets voor laat weet je.
Blumchenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie de fuck is Bloem?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blumchen
Ze komt nu niet meer zo veel in VBL, maar is wel geliefd bij een deel van de komers.
Je mag niet mee op de huwelijksreis?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:01 schreef Eilanden het volgende:
Ik moet mijn vriendin eerst naar Schiphol brengen, maar daarna kom ik wel een kijkje nemen
Ik ga de 26e daar naar toe, dan gaan ook mijn ouders/zus/vrienden mee. Vriendin gaat eerder, zodat ze nog een aantal zaken daar vantevoren kan regelen.quote:
Kun je deze week ook niet even binnen lopen en een tafel reserveren ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:01 schreef Eilanden het volgende:
Ik moet mijn vriendin eerst naar Schiphol brengen, maar daarna kom ik wel een kijkje nemen
Maar maar jij was zekerquote:Op zondag 13 mei 2007 02:17 schreef Grulez het volgende:
ik moet t nog ff zien. tis wel de laatste pot van ons elftal van t seizoen.
Mooi, dat is voor mij weer een goedkopere treinreisquote:Op zondag 13 mei 2007 12:46 schreef dndiek het volgende:
dndiek zal er naar alle waarschijnlijkheid zijn
zekerder dan de laatste misschien
ik zal eens aan het branden slaan deze weekquote:Op zondag 13 mei 2007 12:46 schreef dndiek het volgende:
dndiek zal er naar alle waarschijnlijkheid zijn
zekerder dan de laatste misschien
Mooiquote:Op zondag 13 mei 2007 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal eens aan het branden slaan deze week
Wat ik bedoelde te zeggenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:17 schreef Grulez het volgende:
ik moet t nog ff zien. tis wel de laatste pot van ons elftal van t seizoen.
ga gauw je mond spoelenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:26 schreef Aanvoerder het volgende:
He bah, Grolsch bier schenken ze daar. Ik ga aan de Killkenny dan.
Bier kan je het idd niet noemen...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
goedje
Misschiener wordt een nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe zit het met de misschieners?
aka nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |