Hij woont dan ook aan de ander kant van de wereldquote:Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Je bent er helemaal ondersteboven van zo te zien.
Okeequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja
Denk wel dat ik er dan bij ben
99%
scumquote:Op zondag 15 april 2007 20:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik support ook Man U. Wie zijn er voor Chelsea @ de meet?
hoef ik geen brood mee te nemenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:40 schreef Smeich het volgende:
Dan krijg jij dus de pinda's naar je toegegooid.. heeeeeej!
in het weekend ook stage?quote:Op zondag 22 april 2007 15:02 schreef numero_uno het volgende:
Aaah!! Weer een meet.. vorige keer was idd gezellig en gelukkig dat Sientje alle pinten haaldeMaar ik zit midden in mn stage periode en moet dus nog even kijken of ik kan maar als de mogelijkheid bestaat kom ik zeker
Oh ja en .... Chelsea
quote:
Horeca stage en dan weet je het nooit hequote:
Een gewoon SCUM shirtje geeft ook al aan dat ze homo zijn hoor, helemaal als "Ronaldo" achterop staat.quote:Op maandag 23 april 2007 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
die voor Man U in het roze ofzo![]()
Twijfelaarquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:06 schreef Grulez het volgende:
Bestaat er ook iets tussen mss en zeker inIk kan wel en kom ws ook wel, maar je weet nooit
zeker
quote:Op zondag 29 april 2007 22:26 schreef Bjoro het volgende:
wij spelen nacompetitie.........ik weet niet of wij dan moeten spelen
dus ik weet het niet...
ja misschien komen zequote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Nog minder dan 2 weken.
Hebben de misschieners al wat meer duidelijkheid?
Misschien.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik nietquote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Nog minder dan 2 weken.
Ik ben ook een blauwequote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef rubbereend het volgende:ik ga er niet al enige mod zitten hoor!
Watje, dat heb ik vaak genoeg gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef rubbereend het volgende:ik ga er niet al enige mod zitten hoor!
ik ben niet zo stoerquote:
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef rubbereend het volgende:
ach de grootte van de meet is niet bepalend voor de gezelligheid
hangt er vanaf welke mods er allemaal komenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in.
Dus waar blijft je post dat je toch niet kan![]()
Van mij mag jequote:Op maandag 7 mei 2007 22:25 schreef rubbereend het volgende:
ik zou trouwens graag de volgende openen, heb een titel die voor iedereen leuk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |