Zou dit dan horen bij de zogenaamde 'eco-warrior' look?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:19 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat zo'n shirt vooral onder zgn. "internationaal-bewuste" alto's goed scoort, die op die manier een statement willen maken tegenover het decadente kapitalistische Westen, dat niets om de zielige slachtoffers van die burgeroorlogen geeft. En uiteraard heb je ook wannabe-hippe figuren die zo'n shirt kopen (en ongetwijfeld ook een Ché Guevara exemplaar in de garderobe hebben hangen)
Wat zijn dan precies milieubewuste wapens? Kapmessen?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zou dit dan horen bij de zogenaamde 'eco-warrior' look?
Daar opende zo'n lutser hier een kuttopic over, een maandje geleden ongeveer.
Nee je moeder, duidelijk?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat zijn dan precies milieubewuste wapens? Kapmessen?
Dus als ik iemand zie met een Al Gore shirt is dat ook een 'eco-warrior'? Cool, dan zag ik er pas een.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee je moeder, duidelijk?
Tuurlijk is een kapmes geen milieubewust wapen, aap. De 'eco-warrior' look is een look voor Westerse kutjochies die het cool vinden om WWF, Greenpeace en andere politieke kutshirts te dragen. Daar past zoiets ook wel bij.
ahha heeft er ook 1 het eco warrior topic is ff flink in zich opgenomenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee je moeder, duidelijk?
Tuurlijk is een kapmes geen milieubewust wapen, aap. De 'eco-warrior' look is een look voor Westerse kutjochies die het cool vinden om WWF, Greenpeace en andere politieke kutshirts te dragen. Daar past zoiets ook wel bij.
Ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:15 schreef jovink het volgende:
[..]
ahha heeft er ook 1 het eco warrior topic is ff flink in zich opgenomen
Maken opzich wel leuke kleding alleen overrated en te duur en er loopt een beetje teveel fout volk in rond jammergenoegquote:Op maandag 14 mei 2007 19:34 schreef jovink het volgende:
stone island vriend
Sarcasme?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:48 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Leuk!
Morgen eens bij de kruidvat kijken.
quote:Vrouwen die alles van Garfield hebben. Ook geen vrouwen waarbij er bij elke uitademing woorden meekomen. Of vrouwen die de hele dag ja en amen zeggen, gewoon JA vind ik meer dan genoeg. Als ik gewoon mijn zin krijg heb je aan mij een hele makkelijke
in emmen zit ook wel een zaakquote:Op maandag 14 mei 2007 19:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maken opzich wel leuke kleding alleen overrated en te duur en er loopt een beetje teveel fout volk in rond jammergenoeg
Ja joh? Waar dan? Maar wat ik heb gehoord over Stone Island en de kwaliteit dan is het niet al te best. Een bekende had een trui en het labeltje aan de zijkant viel er haast van af. De jassen zijn wel oke, alleen veeeeeeeel te duur voor wat je krijgt. Zou er best wel een jas van willen hebben omdat ik ze mooi vind. Alleen jammer dat er teveel voetbalhoolies in lopenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:58 schreef jovink het volgende:
[..]
in emmen zit ook wel een zaak
350 euro voor een zomerjasje....
en die polos die zijn toch wel zo cheap 70 eu voor een beroerd stikseltje en dan echt beroerd
van welk merk is dat woodstock shirtje? en bij welke winkel heb je deze gehaald?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:19 schreef Chicolate het volgende:
Naar Amsterdam geweesten nu toch maar eens het lef om zelf wat te posten (ipv te kijken naar wat anderen gekocht hebben) ... tis dit keer wat alternatiever dan normaal ... kleine vangst ook: maar 2 shirts en 1 broek
... (en geen geniale foto's, hoe wil ik ooit een goede foto van de achterkant van een broek maken als ik die aanheb?)
[afbeelding]
met op de achterkant:
[afbeelding]
Vetjes, binnenkort maar eens langsgaanquote:Op maandag 14 mei 2007 19:31 schreef schatje het volgende:
Misschien een tip voor de merkfreaks, PL-Line in Maastricht begint 17 mei (tot 25 mei) aanstaande een powersale, klik hier voor meer info.
Had je voor die 37,50 niet beter een Armani underwear shirtje kunnen kopen?quote:
PS is gewoon heel stoer en precies wat je al zei, het zijn de details die het em doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:55 schreef starbeach het volgende:
Het ligt er natuurlijk wat je definitie van stijlvol is. Ik denk dat jij met stijlvol eerder trendy bedoelt. Persoonlijk vind ik bepaalde details vaak mooi. Daarbij doel ik op mooie stoffen, speciale knoopjes, kwalitatief goede stoffen, speciaal model, etc....
Zeker heeft H&M/Cheap Monday ook stijlvolle/trendy kleding. Alleen zie ik wel duidelijk het verschil tussen bv een blouse van Paul Smith en H&M. Wanneer je dat niet ziet, moet je die dure kleding ook zeker niet gaan kopen. Zonde! Ik koop geen merk voor het merk, maar voor de kleding. Als gevolg daarvan draag ik ook niet 1 bepaald merk.
Daarnaast zal ik geen standaard blousje van een bepaald merk kopen als ik weet dat ik het aan de overkant van de straat voor de helft hangt. Ik betaal pas meer als het ding iets "extra's" toevoegd....![]()
Wat dat betreft ben ik het met je eens als je zegt: stijlvol staat los van prijsklasse.
Lijkt me een gezonde insteek. Het spijtige is dat lang niet iedereen diezelfde houding heeft, maar iets mooi vindt juist vanwege het merk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:55 schreef starbeach het volgende:Ik koop geen merk voor het merk, maar voor de kleding. Als gevolg daarvan draag ik ook niet 1 bepaald merk.
Daarnaast zal ik geen standaard blousje van een bepaald merk kopen als ik weet dat ik het aan de overkant van de straat voor de helft hangt. Ik betaal pas meer als het ding iets "extra's" toevoegd....![]()
Wat dat betreft ben ik het met je eens als je zegt: stijlvol staat los van prijsklasse.
Het shirt is hartstikke merkloosquote:Op maandag 14 mei 2007 22:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
van welk merk is dat woodstock shirtje? en bij welke winkel heb je deze gehaald?
H&M kleden zijn van kutkwaliteit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef dialMforMonkey het volgende:
Ik vind tegenwoordig kleding uit het goedkopere segment stukken stijlvoller dan merkkleding/"dure"kleding. Denkend aan merken als American Apparel, Cheap Monday, H&M (soms dan) etc. Het heeft imo echt weinig te maken met prijsklasse of kleding, vrij objectief, stijlvol is of niet.
Soms. Ik vind de kwaliteit bij h&m echt ontzettend verschillen van product tot product.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
H&M kleden zijn van kutkwaliteit.
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat bij bepaalde merkkleding, het merk levensgroot staat afgebeeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:55 schreef starbeach het volgende:
Het ligt er natuurlijk wat je definitie van stijlvol is. Ik denk dat jij met stijlvol eerder trendy bedoelt.
Die grote afbeeldingen zoals de big pony's op de polo's van RL vind ik persoonlijk helemaal nix. Of bijvoorbeeld dat er levensgroot D&G op staat.. Ik heb liever kleine logootjes, of gewoon een relaxt printje. Ik kijk niet meer direct naar het merk, maar eerst naar het shirt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:25 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat bij bepaalde merkkleding, het merk levensgroot staat afgebeeld.
Hmm thanks, was ik al bang voor. Om hiervoor nu naar amsterdam te gaan is me te veel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het shirt is hartstikke merkloos(nouja, er staat 'Peace' op het labeltje, maar het lijkt me geen echt merk) en komt van het Waterlooplein. (markt in Amsterdam) Een van de eerste kraampjes die je ziet aan de rechterkant, als je vanaf die Muziekschool ofzo komt. Is even zoeken, tussen alle hippiezooi die er verder te koop is bij die kraam. (de verkoper/eigenaar is volgens mij mexicaans ofzo, misschien dat dat een beetje helpt bij het zoeken
)
quote:
Fornarina Bayleyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn nieuwe broek is onderweg
geen goedkope ofwel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:34 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren maar weer een nudie shirt gekocht.
http://www.rakuten.co.jp/miyoshiya-net/890415/938945/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |