Zou dit dan horen bij de zogenaamde 'eco-warrior' look?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:19 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat zo'n shirt vooral onder zgn. "internationaal-bewuste" alto's goed scoort, die op die manier een statement willen maken tegenover het decadente kapitalistische Westen, dat niets om de zielige slachtoffers van die burgeroorlogen geeft. En uiteraard heb je ook wannabe-hippe figuren die zo'n shirt kopen (en ongetwijfeld ook een Ché Guevara exemplaar in de garderobe hebben hangen)
Wat zijn dan precies milieubewuste wapens? Kapmessen?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zou dit dan horen bij de zogenaamde 'eco-warrior' look?
Daar opende zo'n lutser hier een kuttopic over, een maandje geleden ongeveer.
Nee je moeder, duidelijk?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat zijn dan precies milieubewuste wapens? Kapmessen?
Dus als ik iemand zie met een Al Gore shirt is dat ook een 'eco-warrior'? Cool, dan zag ik er pas een.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee je moeder, duidelijk?
Tuurlijk is een kapmes geen milieubewust wapen, aap. De 'eco-warrior' look is een look voor Westerse kutjochies die het cool vinden om WWF, Greenpeace en andere politieke kutshirts te dragen. Daar past zoiets ook wel bij.
ahha heeft er ook 1 het eco warrior topic is ff flink in zich opgenomenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee je moeder, duidelijk?
Tuurlijk is een kapmes geen milieubewust wapen, aap. De 'eco-warrior' look is een look voor Westerse kutjochies die het cool vinden om WWF, Greenpeace en andere politieke kutshirts te dragen. Daar past zoiets ook wel bij.
Ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:15 schreef jovink het volgende:
[..]
ahha heeft er ook 1 het eco warrior topic is ff flink in zich opgenomen
Maken opzich wel leuke kleding alleen overrated en te duur en er loopt een beetje teveel fout volk in rond jammergenoegquote:Op maandag 14 mei 2007 19:34 schreef jovink het volgende:
stone island vriend
Sarcasme?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:48 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Leuk!
Morgen eens bij de kruidvat kijken.
quote:Vrouwen die alles van Garfield hebben. Ook geen vrouwen waarbij er bij elke uitademing woorden meekomen. Of vrouwen die de hele dag ja en amen zeggen, gewoon JA vind ik meer dan genoeg. Als ik gewoon mijn zin krijg heb je aan mij een hele makkelijke
in emmen zit ook wel een zaakquote:Op maandag 14 mei 2007 19:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maken opzich wel leuke kleding alleen overrated en te duur en er loopt een beetje teveel fout volk in rond jammergenoeg
Ja joh? Waar dan? Maar wat ik heb gehoord over Stone Island en de kwaliteit dan is het niet al te best. Een bekende had een trui en het labeltje aan de zijkant viel er haast van af. De jassen zijn wel oke, alleen veeeeeeeel te duur voor wat je krijgt. Zou er best wel een jas van willen hebben omdat ik ze mooi vind. Alleen jammer dat er teveel voetbalhoolies in lopenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:58 schreef jovink het volgende:
[..]
in emmen zit ook wel een zaak
350 euro voor een zomerjasje....
en die polos die zijn toch wel zo cheap 70 eu voor een beroerd stikseltje en dan echt beroerd
van welk merk is dat woodstock shirtje? en bij welke winkel heb je deze gehaald?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:19 schreef Chicolate het volgende:
Naar Amsterdam geweesten nu toch maar eens het lef om zelf wat te posten (ipv te kijken naar wat anderen gekocht hebben) ... tis dit keer wat alternatiever dan normaal ... kleine vangst ook: maar 2 shirts en 1 broek
... (en geen geniale foto's, hoe wil ik ooit een goede foto van de achterkant van een broek maken als ik die aanheb?)
[afbeelding]
met op de achterkant:
[afbeelding]
Vetjes, binnenkort maar eens langsgaanquote:Op maandag 14 mei 2007 19:31 schreef schatje het volgende:
Misschien een tip voor de merkfreaks, PL-Line in Maastricht begint 17 mei (tot 25 mei) aanstaande een powersale, klik hier voor meer info.
Had je voor die 37,50 niet beter een Armani underwear shirtje kunnen kopen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |