Jij snapt het ook gewoon echt niet he.quote:
gast voor dezelfde prijs kan je 2 nudie broeken halenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:52 schreef Japin het volgende:
[..]
Jij snapt het ook gewoon echt niet he.
Ik vind het trouwens een gruwelijk mooie broek. Waar haal je dat?
ja echt welquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:15 schreef Mone het volgende:
[..]
Fotoshop jij steeds een nieuw jurkje op dezelfde foto?
wat ja....quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:49 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Vind je ja? Ik vind het meer oktober 2002, zo'n beetje tweede helft oktober dan natuurlijk.![]()
Bij de betere herenmodezaken. Zoals Oger, Thom Broekman, Pauw ed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:52 schreef Japin het volgende:
[..]
Jij snapt het ook gewoon echt niet he.
Ik vind het trouwens een gruwelijk mooie broek. Waar haal je dat?
Dank, moet zeggen dat ik nog nooit bewust naar jeans heb gekeken in dat soort zaken. En dat je er twee nudies van kan kopen maakt mij toch niks uit? Van 1 nudie kan je ook 2 H&M broeken kopen. En van 1 H&M broek kan je waarschijnlijk wel 2 C&A broeken kopen. Zullen we daarom maar gewoon allemaal in C&A kleren gaan lopen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij de betere herenmodezaken. Zoals Oger, Thom Broekman, Pauw ed.
Okee okee ik zal wel foto's gaan makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef BrauN het volgende:
Zit niet te lullen over dikke of magere wijven, maar post gewoon kleding, losers.
Wat een superleuk shirtje, waar heb je die gekocht als ik vragen mag?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nieuwe zonnebril + daaronder nieuw shirtje met owls
ooo waarvandaan uilen shirtje?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Okee okee ik zal wel foto's gaan maken![]()
-edit-
Nieuwe zonnebril + daaronder nieuw shirtje met owls
[afbeelding]
Ik ben nooit zo van de blije kleren maar deze was wel heel schattig
He potverrr, in t hoge noorden hebben we weer geen Zaraquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Van de Zara, 12,90
Hij valt heel lang en groot uit
(Heb altijd L bij de Zara nu S)
oh dan zal hij voor mij wel veel te groot zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Van de Zara, 12,90
Hij valt heel lang en groot uit
(Heb altijd L bij de Zara nu S)
Zo dom, een verhaal over indigo op een t-shirt, maar goed, het is wel een keer een mooi shirt voor de afwisselingquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:06 schreef Maikuuul het volgende:
Dit is de stylz wat op dit Nudie shirtje staat:
[afbeelding]
Dit shirt dus
[afbeelding]
Wat deze meneer zegtquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef BrauN het volgende:
Zit niet te lullen over dikke of magere wijven, maar post gewoon kleding.
in dit topic is er altijd wel wat mis met wat voor een kledingstuk dan ook en wat voor merk dan ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:06 schreef Chicolate het volgende:
Wat is dr mis met Stuka? ... boeit mij niet wat voor merk erop staat... vind dit gewoon wel mooie broek
xD ...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:49 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Vind je ja? Ik vind het meer oktober 2002, zo'n beetje tweede helft oktober dan natuurlijk.![]()
Jezus Christus, echt, ik begrijp zogenaamde 'alternatieve' mensen echt niet, hoe hard ik ook m'n best doe.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:19 schreef Chicolate het volgende:
Naar Amsterdam geweesten nu toch maar eens het lef om zelf wat te posten (ipv te kijken naar wat anderen gekocht hebben) ... tis dit keer wat alternatiever dan normaal ... kleine vangst ook: maar 2 shirts en 1 broek
... (en geen geniale foto's, hoe wil ik ooit een goede foto van de achterkant van een broek maken als ik die aanheb?)
[afbeelding]
met op de achterkant:
[afbeelding]
Nog een nieuw shirtje ...
[afbeelding]
En een broek
[afbeelding]
[afbeelding]
Whaha voor alle duidelijkheid: ik ben dus helemaal niet alternatief xD ... had alleen een keertje zin in een opvallende broek ...quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jezus Christus, echt, ik begrijp zogenaamde 'alternatieve' mensen echt niet, hoe hard ik ook m'n best doe.
oh.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb wel een foto gevonden van een shirt dat ik pas gekocht heb, maar het linken lukt niet helemaal![]()
en ik ben te lui om zelf te uploaden
Heel erg tof shirtje van woodstock!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:19 schreef Chicolate het volgende:
Naar Amsterdam geweesten nu toch maar eens het lef om zelf wat te posten (ipv te kijken naar wat anderen gekocht hebben) ... tis dit keer wat alternatiever dan normaal ... kleine vangst ook: maar 2 shirts en 1 broek
... (en geen geniale foto's, hoe wil ik ooit een goede foto van de achterkant van een broek maken als ik die aanheb?)
[afbeelding]
met op de achterkant:
[afbeelding]
Nog een nieuw shirtje ...
[afbeelding]
En een broek
[afbeelding]
[afbeelding]
spencer is tof, maar had ook wel een maatje kleiner gemogenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:06 schreef Erotica_ het volgende:
Jeej, naar Amsterdam geweest![]()
2 shirts van Diesel
[afbeelding]
[afbeelding]
Overhemd ofzo, I dunno hoe het heetvan Adidas
[afbeelding]
Broek van de WE
[afbeelding]
Nja.. In het echt ziet het er allemaal beter uit.. Eerste shirt vind ik ook niet zo.. Maarja, kan ik aandoen tijdens het uitgaan. Voor de rest vind ik het wel primaquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:14 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ik vind eigenlijk alleen die spencer vet
Ja, I know, maar werd wijsgemaakt door moederquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef grasmat het volgende:
[..]
spencer is tof, maar had ook wel een maatje kleiner gemogen
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:23 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ja, I know, maar werd wijsgemaakt door moederZe zei dat het ging krimpen als ze het in de was doet.. Het is 100% katoen.. dat doet hij dan toch?
![]()
Wacht ik volg de logica niet...het shirt dat je zelf het minst mooi vindt ga je dan maar aandoen met uitgaan? Wil je met uitgaan niet juist je opperbest eruit zien voor de chickiesquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Nja.. In het echt ziet het er allemaal beter uit.. Eerste shirt vind ik ook niet zo.. Maarja, kan ik aandoen tijdens het uitgaan. Voor de rest vind ik het wel prima
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:28 schreef parselmouth het volgende:
Leuk wel ja
Ik dig die v-halsshirtjes bij jongens wel eigenlijk...
In de clubs denk ik toch echt niet dat het veel uitmaaktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wacht ik volg de logica niet...het shirt dat je zelf het minst mooi vindt ga je dan maar aandoen met uitgaan? Wil je met uitgaan niet juist je opperbest eruit zien voor de chickies? Of feest je zo wild dat je bedoelt, het maakt me niet uit als die vies wordt.
Adidas store in Amsterdamquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:23 schreef Ednet het volgende:
Waar heb je die Spencer gekocht ik vind em echt cool.
Waarom koop je hem dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef Erotica_ het volgende:
Nja.. In het echt ziet het er allemaal beter uit.. Eerste shirt vind ik ook niet zo.. Maarja, kan ik aandoen tijdens het uitgaan. Voor de rest vind ik het wel prima
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jezus Christus, echt, ik begrijp zogenaamde 'alternatieve' mensen echt niet, hoe hard ik ook m'n best doe.
Als ik met mn moeder winkel kom ik ook altijd met te grote kleding thuis. 'Je weet nooit meisje, straks krimpt ie nog iets in de was en dan zou 'ie wel eens te kort kunnen zijn'. Ik heb laatst nog een shirtje gekocht dat ik nou ga proberen te slijten op Marktplaats omdat ie te groot is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:23 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ja, I know, maar werd wijsgemaakt door moederZe zei dat het ging krimpen als ze het in de was doet.. Het is 100% katoen.. dat doet hij dan toch?
![]()
Vooral dat ik zeg al niets meer haha geweldig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:11 schreef BettyR het volgende:
[..]
Als ik met mn moeder winkel kom ik ook altijd met te grote kleding thuis. 'Je weet nooit meisje, straks krimpt ie nog iets in de was en dan zou 'ie wel eens te kort kunnen zijn'. Ik heb laatst nog een shirtje gekocht dat ik nou ga proberen te slijten op Marktplaats omdat ie te groot is.
Volgens mij is het moeders-eigen. Laatste in de ZARA:
Meisje past shirtje aan
Meisje: Wat vind je mam?
Moeder: Ja, mooi.
Meisje: Ja, mooi?
Moeder: Nou ja, hij is mooi, maar zou je niet eens...'
Meisje: Ja, ik weet al wel weer wat jij zeggen wilt, hij is weer eens te kleinMaar ik koop mooi deze maat, altijd als ik met jou gewinkeld heb kom ik met te grote kleding thuis.
![]()
![]()
Moeder: Ik zeg al niks meer.
Typical.
Mijn ouders laten mij ook al 5 jaar aan mijn lot over.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:39 schreef birdydontfly het volgende:
mijne laat me gewoon kopen wat ik zelf wil?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Mijn ouders laten mij ook al 5 jaar aan mijn lot over.![]()
![]()
Impulsaankoop. Maar zo slecht is hij niet.. gewoon wat minder dan de anderequote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:31 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Waarom koop je hem dan?Er ontgaat mij hier iets...
1-0quote:
Men noeme het oversized en het is weer hip!quote:
Mooi allemaalquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef Elvanera het volgende:
Zo flink geshopt vandaag en erg goed geslaagd.
Dank je!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:37 schreef Andoire het volgende:
[..]
Mooi allemaal
Waar heb je die bikini met bloemetjes vandaan?
Wat een leuk spul allemaal! (He, dat paarse topje van de H&M heb ik ook, zit lekker he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef Elvanera het volgende:
Zo flink geshopt vandaag en erg goed geslaagd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je op vakantie bent is er niks mis met een driekwartsbroek.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:23 schreef fretclick het volgende:
driekwartsbroeken zouden verboden moeten worden, tering
Ik vind er niet veel aan :/quote:
nee gewoon een bandquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind er niet veel aan :/
Wat hebje betaald en ist van een muziekband ofzo ?
35 euro voor een band :/quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:12 schreef taart het volgende:
[..]
nee gewoon een band
was 35 euro, bijenkorf Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |