quote:Op zondag 30 december 2007 00:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat laatste schot van Gerrard - hoe vaak ik dat wel niet herhaald heb ...
Daar staat dee meet dan tegenover ...quote:Op zondag 30 december 2007 12:18 schreef Bos81 het volgende:
Alleen jammer dat er nog steeds gesuggereerd wordt dat dit de tiende meet is, terwijl meet 7 nooit heeft plaatsgevonden.
Inderdaad, ik dacht dat die er wel tussen zou staan.quote:Op zondag 30 december 2007 12:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar staat dee meet dan tegenover ...
VBL Meet, 13 Mei 2006 dl 2 (Mick O'Connells - Utrecht)
Die zou qua datum tussen de zevende en de achtste moeten staan .... - die meet is dus feitelijk de zevende meet (als je de minstens twee pre-VBL voetbal meets niet mee telt)quote:Op zondag 30 december 2007 12:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat die er wel tussen zou staan.
Dat zal onder meer afhangen van de hoe lang het voetbal toernooi van M duurt, maar als ik langskom zal ik met een welgemikte trap de stompe punt van waarschijnlijk de rechter biker boot tegen die gerimpelde oude reet van je knallenquote:Op zondag 30 december 2007 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar als mede-oermod van VBL vind ik eigenlijk wel dat je op deze jubileummeet moet komen.
Met je petje en je hoge hakjes onder je laarsjes.
quote:Op zondag 30 december 2007 12:54 schreef Doc het volgende:
[..]
(minstens twee pre-VBL voetbal meets)
Die had ik niet eens meegeteld - netzomin als de meeting waarbij we LFC @ Leeds zagen (0-4, doelpunten van oa Heskey; M, EW, jij en ik waren daar)quote:Op zondag 30 december 2007 13:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1 September 2001 was er zo een , maar toen ging het zeker ook wel om het voetbal
quote:Op zondag 30 december 2007 21:33 schreef SCH het volgende:
En om mijn kleine broertje bossie te zien natuurlijk.
Of ben ik daarom gevraagd, om nadien bans uit te delen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:42 schreef DIGGER het volgende:
Overigens: Vaduz is alleen modje geworden om op deze meet te infiltreren, zodat er zeker 1 modje is
Mooi, kan ik eindelijk een keer een ban krijgen. Mensen face to face uitschelden is veel leukerquote:Op zondag 30 december 2007 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of ben ik daarom gevraagd, om nadien bans uit te delen.
[14.gif]quote:Op zondag 30 december 2007 21:31 schreef ErikT het volgende:
De kans is toegenomen dat ik kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |