quote:Op woensdag 26 april 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
En Clauw(n)tje krijgt klappen op haar (blote) billen van ome golfert als ze niet met Noca komt opdagen.![]()
![]()
nee in Utrecht, beter lezenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pas op jij he, voor je het weet druk ik op je dingie en dan ga je spuiten
heb je de OP toch weer aangepastquote:Op woensdag 26 april 2006 23:56 schreef Suijk het volgende:
Pas jij de OP aan, zet ik hem plakkend.
Als Bjoro nou ook nog eens leert dat Clauwheee met 3x geschreven wordt, is de OP weer in orde.quote:
eindelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pas op jij he, voor je het weet druk ik op je dingie en dan ga je spuiten
Dank uquote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Bjoro nou ook nog eens leert dat Clauwheee met 3x geschreven wordt, is de OP weer in orde.
soms worden de lettertjes een beetje te klein...snap ik wel hoor, is de leeftijd...maar ik blijf je lief vindenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Bjoro nou ook nog eens leert dat Clauwheee met 3x geschreven wordt, is de OP weer in orde.
quote:[ Bericht 69% gewijzigd door Suijk op 27-04-2006 00:00 ]
Zet er dan niet in dat een mod de OP moet aanpassen! Probeer nog eens?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je de OP toch weer aangepast
had ik hem up-to-date gemaakt...met de juiste wedstrijd/stadion ed erin golfer&bluezz bij zeker
heb jij het weer weggehaald![]()
dat stond er gisteren...wel wakker blijven, paterquote:Op donderdag 27 april 2006 00:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zet er dan niet in dat een mod de OP moet aanpassen! Probeer nog eens?
quote:
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
quote:[ Bericht 64% gewijzigd door Bluezz op 27-04-2006 00:20 (Prutsmod geholpen) ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |