quote:Op woensdag 26 april 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
En Clauw(n)tje krijgt klappen op haar (blote) billen van ome golfert als ze niet met Noca komt opdagen.![]()
![]()
nee in Utrecht, beter lezenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pas op jij he, voor je het weet druk ik op je dingie en dan ga je spuiten
heb je de OP toch weer aangepastquote:Op woensdag 26 april 2006 23:56 schreef Suijk het volgende:
Pas jij de OP aan, zet ik hem plakkend.
Als Bjoro nou ook nog eens leert dat Clauwheee met 3x geschreven wordt, is de OP weer in orde.quote:
eindelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pas op jij he, voor je het weet druk ik op je dingie en dan ga je spuiten
Dank uquote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Bjoro nou ook nog eens leert dat Clauwheee met 3x geschreven wordt, is de OP weer in orde.
soms worden de lettertjes een beetje te klein...snap ik wel hoor, is de leeftijd...maar ik blijf je lief vindenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Bjoro nou ook nog eens leert dat Clauwheee met 3x geschreven wordt, is de OP weer in orde.
quote:[ Bericht 69% gewijzigd door Suijk op 27-04-2006 00:00 ]
Zet er dan niet in dat een mod de OP moet aanpassen! Probeer nog eens?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je de OP toch weer aangepast
had ik hem up-to-date gemaakt...met de juiste wedstrijd/stadion ed erin golfer&bluezz bij zeker
heb jij het weer weggehaald![]()
dat stond er gisteren...wel wakker blijven, paterquote:Op donderdag 27 april 2006 00:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zet er dan niet in dat een mod de OP moet aanpassen! Probeer nog eens?
quote:
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
quote:[ Bericht 64% gewijzigd door Bluezz op 27-04-2006 00:20 (Prutsmod geholpen) ]
quote:
Bij de vbl modjes wel te verstaan bj☺☺rquote:Op donderdag 27 april 2006 09:35 schreef Bjoro het volgende:
kaartjes kun je bij de modjes declareren !
ja tuurlijkquote:Op donderdag 27 april 2006 10:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij de vbl modjes wel te verstaan bj☺☺r
wwwhhhhhhhaaaaaaaaaaattttttttttttt ?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:28 schreef dndiek het volgende:
Ik kom niet
ja, dronken mensen zijn altijd lachen op een meetquote:Op donderdag 27 april 2006 11:34 schreef VoreG het volgende:
Zouden jullie het erg vinden als ik niet langs zou komen?
Dan kom ik gewoonquote:Op donderdag 27 april 2006 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, dronken mensen zijn altijd lachen op een meet
da's misschien een goed ideequote:Op donderdag 27 april 2006 16:39 schreef golfer het volgende:
Heeft er trouwens iemand al een grote tafel gereserveerd?
Want tijdens de FA-cupfinal is het altijd retedruk daar en lopen we weer het risico dat we, net als de vorige keer voor een hap eten ergens anders naar toe moeten verkassen.
Aardig leuk? Ik ben ontzettend leuk!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Voorlopig nog een aardig leuke groep
Dan zal hij waarschijnlijk iemand anders minder leuk vinden en is dit een gemiddelde van de hele groepquote:Op donderdag 27 april 2006 17:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aardig leuk? Ik ben ontzettend leuk!
Ik durf het niet te zeggen Bossie, maar euh..quote:Op donderdag 27 april 2006 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk iemand anders minder leuk vinden en is dit een gemiddelde van de hele groep![]()
zeg het maarquote:Op donderdag 27 april 2006 17:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen Bossie, maar euh..
nu durf je wel nu hij geband is!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die SCH haalt toch het gemiddelde naar benee
Oke, als jij het zegt..quote:Op donderdag 27 april 2006 18:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die SCH haalt toch het gemiddelde naar benee
De volgende keer "slik" ik mijn woorden weer in hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu durf je wel nu hij geband is!
een tafel? onze tafelquote:Op donderdag 27 april 2006 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Een van de in Utrecht wonende mensen kan wel even een tafel reserveren.
quote:Op zondag 30 april 2006 10:57 schreef manny het volgende:
mag ik op de "twijfelaars" lijst gezet worden ? denk wel dat ik kan de 13e.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
Kreeg vanmiddag een mail van een mod die stelde dat ik misschien wel voor altijd geband blijf en dan is het helemaal over en uit.
Bij mijn weten gaan modjes daar helemaal niet over en bepalen de (F)A's de duur van een ban.quote:Kreeg vanmiddag een mail van een mod die stelde dat ik misschien wel voor altijd geband blijf en dan is het helemaal over en uit.
Dit zal hem goed doen.quote:Op zondag 30 april 2006 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaan modjes daar helemaal niet over en bepalen de (F)A's de duur van een ban.
De VBL-Feedback zegt iets andersquote:Op zondag 30 april 2006 20:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal vriendjes zijn
Dan komt hij toch niet.quote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
JaapSCH says:
Ik was wel van plan te komen maar zoals het nu loopt op Fok! heb ik er niet zoveel zin in. Als ik voor de 13e niet unbanned ben, kom ik zeker niet. Kreeg vanmiddag een mail van een mod die stelde dat ik misschien wel voor altijd geband blijf en dan is het helemaal over en uit. Wie weet valt het allemaal mee maar ben momenteel niet zo Fok-positief - heb het gevoel een eerlijk punt te maken
JaapSCH says:
als het gaat om racisme en discriminatie en daar niet echt in gehoord te worden. En zo gaat dat al een tijdje. Maar wie weet is het tegen de 13 wel opgeklaard en speelt Heerenveen Europees en ga ik samen met Noca naakt op de tafels dansen om dat Groningen CL speelt.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
JaapSCH says:
Ik was wel van plan te komen maar zoals het nu loopt op Fok! heb ik er niet zoveel zin in. Als ik voor de 13e niet unbanned ben, kom ik zeker niet. Kreeg vanmiddag een mail van een mod die stelde dat ik misschien wel voor altijd geband blijf en dan is het helemaal over en uit. Wie weet valt het allemaal mee maar ben momenteel niet zo Fok-positief - heb het gevoel een eerlijk punt te maken
JaapSCH says:
als het gaat om racisme en discriminatie en daar niet echt in gehoord te worden. En zo gaat dat al een tijdje.
quote:Maar wie weet is het tegen de 13 wel opgeklaard en speelt Heerenveen Europees en ga ik samen met Noca naakt op de tafels dansen om dat Groningen CL speelt.
Wat heeft een meeting met wat individuen die je kent via dit medium nu te maken met een standpunt van de crew van Fok?quote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
JaapSCH says:
Ik was wel van plan te komen maar zoals het nu loopt op Fok! heb ik er niet zoveel zin in. Als ik voor de 13e niet unbanned ben, kom ik zeker niet. Kreeg vanmiddag een mail van een mod die stelde dat ik misschien wel voor altijd geband blijf en dan is het helemaal over en uit.
* Da_Sandman is het met DIGGER eens...quote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat heeft een meeting met wat individuen die je kent via dit medium nu te maken met een standpunt van de crew van Fok?
Neem je de boel niet ietsje (heel zwaar understatement) te serieus?
Nee, jij moet de rare beslissingen van Danny kennen .quote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat heeft een meeting met wat individuen die je kent via dit medium nu te maken met een standpunt van de crew van Fok?
Neem je de boel niet ietsje (heel zwaar understatement) te serieus?
Wat heeft de VBL meeting daarmee te maken?quote:Op zondag 30 april 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, jij moet de rare beslissingen van Danny kennen .
SCH vroeg me om het te posten.quote:Op zondag 30 april 2006 22:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat heeft de VBL meeting daarmee te maken?
quote:
Ik zit dan in het buitenland (en de kids ook).quote:JaapSCH zegt:
DIGGER, als jij met de kinderen komt, dan ben ik zeker van de partij
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:02 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee even checkt of DG ook komt
Nee. Mooi. Dan kom ik nog steeds.
oh...wordt het zo'n meetquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef Blumchen het volgende:
Zet ons maar bij misschienWe hebben in de middag een optreden waar we heen moeten.. en in de avond bowlen.. dus even kijken of we een gaatje kunnen maken of nog wel ff langs te wippen..
![]()
jij bent er toch..quote:
vergat ik even ......quote:
Ben maar niet bang,kom alleen als er mensen zijn die IK wil meetenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:02 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee even checkt of DG ook komt
Nee. Mooi. Dan kom ik nog steeds.
sterf ffquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:36 schreef popolon het volgende:![]()
Heerlijk die verliefde tieners die hun kalverliefde onthullen op het internet.
Wanneer vraag je haar ten huwelijk DG?
Liefje toch !quote:
Weer lief doen he? En clauwhee niet meer uitschelden voor een SCH.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Weer lief doen he? En clauwhee niet meer uitschelden voor een SCH.
Gezellig, zie ik je 13 meiquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben maar niet bang,kom alleen als er mensen zijn die IK wil meeten
Wat zei ik nou?quote:
Ach, je zult het wel ontkennen maar eigenlijk vind je haar een moordwijf. En dat is ze ook nog.quote:
Prima,als jij dat denktquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ach, je zult het wel ontkennen maar eigenlijk vind je haar een moordwijf.
Hoeft niet hoor,vreemde hoeven mij niet in te schatten,laat ik liever over aan de mensen die mij echt kennenquote:De woordkeuze van je vanmiddag is trouwens een beetje jammer, had je iets hoger ingeschat.
Precies, daarom valt het me ook nogal tegen van je.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
Hoeft niet hoor,vreemde hoeven mij niet in te schatten,laat ik liever over aan de mensen die mij echt kennen
Wij hebben hem wel eens gemeet en hij is er zo van geschrokken dat ie nooit meer komt.quote:
Tong, dat is geen optie. Jij bent, zoals de traditie het voorschrijft, gewoon beschikbaar aan de telefoon!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:09 schreef tong80 het volgende:
Had ik al verteld dat ik op de misschien ben ik beschikbaar aan de teleoonlijst moet ?
Is dit een tvp?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:46 schreef Cruoninga het volgende:
Ow, het gaat los hier merk ik.
Blijkt dit ineens zo'n topic te zijn waar je nooit op klikt omdat ze ogen alsof er helemaal niets in gebeurt, maar wanneer dan eindelijk de deksel eraf gaat...
En daar doe jij aan mee?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:35 schreef SCH het volgende:
Zaterdag is de finale van de preekwedstrijd.
Gezellig man, met Noca en Clau mee.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik denk dat ik een heel misschiener word.... Achja.
ZOu normaliter kunnen, maar wij gaan vanaf ons weekendjewegadresje...quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:43 schreef pascalheister het volgende:
Haal mij maar van het lijstje af, redelijk druk weekend in petto
Wie weet een volgende keer
ja de 1e paarquote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]schande, heb ej weleens een meet gemist?
Klopt. stuur me maar een mailtje (zie profiel). Dan kunnen we even tijd en plaats in de trein afspreken.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Bos jij zou met mij meereizen, omdat ik OV heb en dan heb je korting.
Ik ga er van uit dat er geen evenement ofzo tussen komtquote:Op maandag 8 mei 2006 22:12 schreef VoreG het volgende:
Rustig maar mensen, ik ben er gewoon.
Ik stuur je zo een mail !quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. stuur me maar een mailtje (zie profiel). Dan kunnen we even tijd en plaats in de trein afspreken.
ontvangen, morgen stuur ik een reactiequote:
Ik heb OV maar ik kom daar niet langs.... sorryquote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef Bjoro het volgende:
nog iemand met een OV die toevallig langs Hoofddorp/Schiphol reist ?
ik wil ook wel korting
Het zou een beetje om zijn denk ikquote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef Bjoro het volgende:
nog iemand met een OV die toevallig langs Hoofddorp/Schiphol reist ?
ik wil ook wel korting
Het is dat ik zaterdag een internationaal jeugd-toernooi heb anders ....quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:53 schreef just me het volgende:
[..]
Het is dat ik zaterdag een internationaal jeugd-toernooi heb anders ....
veel plezier
![]()
als dat betekent dat je in Utrecht moet wonen, zeg ik, laat mij maar lekker OV-en !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:02 schreef VoreG het volgende:
Ik ga gewoon zonder OV. Lekker lopen of met de fiets.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik zie net dat mijn voetbalwedstrijd van zaterdag verschoven is naar de dinsdagavond erop. Ben ik dus wat eerder in Utreg.
Mensen zoals jij willen we ook helemaal niet in ons stadsie hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als dat betekent dat je in Utrecht moet wonen, zeg ik, laat mij maar lekker OV-en !
Nog maar een keer quoten.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:17 schreef rubbereend het volgende:
en is de tafel al gereserveerd?
Knijntjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik zie net dat mijn voetbalwedstrijd van zaterdag verschoven is naar de dinsdagavond erop. Ben ik dus wat eerder in Utreg.
die ene keer per jaar voor een VBL-meet is maximaal ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mensen zoals jij willen we ook helemaal niet in ons stadsie hebben![]()
Zoiets ja, en dan moeten we in drievoud ook nog schriftelijk toestemming vragen bij het college van burgemeester en wethoudersquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die ene keer per jaar voor een VBL-meet is maximaal ?
dan heb ik dus nog mazzel, als ik het goed begrijpquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zoiets ja, en dan moeten we in drievoud ook nog schriftelijk toestemming vragen bij het college van burgemeester en wethouders
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan heb ik dus nog mazzel, als ik het goed begrijp![]()
laten we daar dan maar flink misgebruik van maken !quote:
Kan ze mij wel uitleggen waar de Dom is?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb Annie gesproken, ze vind het okay van Bjoro.
Ze deed wel moeilijk over Sandman en vooral over rubbereend, maar ik heb haar weten te overtuigen.
Ze zei dat je maximaal 15 biertjes mag drinkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan ze mij wel uitleggen waar de Dom is?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze zei dat je maximaal 15 biertjes mag drinken
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb Annie gesproken, ze vind het okay van Bjoro.
Ze deed wel moeilijk over Sandman en vooral over rubbereend, maar ik heb haar weten te overtuigen.
of een hele hoekquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar VoreG, Eilanden of SCH, kan een van jullie er even langs gaan om een tafel te reserveren?
Ja, want verder komt er niemand die dag manquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:05 schreef the_legend_killer het volgende:
We huren meteen hele cafe af.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar VoreG, Eilanden of SCH, kan een van jullie er even langs gaan om een tafel te reserveren?
Lijkt me wel handig ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Treinreizigers... Nog afspreken bij de Burger King?
's-Hertogenbosch/Eindhoven en verder door naar het zuiden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Lijkt me prima
Ik moet nog even kijken hoe en wat ik er kom. Uit welke richting komen jullie?
Heb je al een tafel gereserveerd..?quote:
Bedankt voor het medeleven - hebben jullie geen telefoon dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je al een tafel gereserveerd..?
Dat zijn gewoon de zenuwen SCH.quote:
geestelijk of lichamelijk ?quote:
In Zeeland, wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Bedankt voor het medeleven - hebben jullie geen telefoon dan?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja.
Vorige keer was het zo rond 14.30/14.45. Deze keer weer?
Was zelf, met TLK , van plan om de trein te pakken die +/- om 14.25 in Utrecht aankomt.
uurtje of 3 verwacht ik wel dat de eerste er zijn vanaf het station en hoeveel mensen moet je ff in de OP kijken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:56 schreef VoreG het volgende:
Hoeveel man en hoe laat? Dan ga ik er vanmiddag wel langs, ik heb toch niks beters te doen. Ik verwacht wel veel rondjes van jullie morgen.
ja, doe maar weer die hoek waar we vorig jaar zaten, dat schijnt de vaste stek te zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:41 schreef VoreG het volgende:
Ik ga straks als ik uit mn werk kom een tafel reserveren voor 14 man (13 + 1 toevallige voorbijganger). Vanaf kwart over 3
Lijkt me leuk in Utrechtquote:
quote:
Neem je die ook even mee? Ook leukquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Eten hoeft niet, daar heb ik al plannen voor met Brighteyes en Duderinnetje.
Da's dan geregeldquote:
Neuh, denk het niet. DIe zijn wel in Utrecht, maar om andere redenenquote:
Ja, we hebben de trein die om 14.00 uur vanuit 's-Hertogenbosch vertrekt. Ik stuur wel een SMS vanuit Eindhoven waar we in de trein zitten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neem je die ook even mee? Ook leuk
Bos, TLK... Ik neem de trein hier om 13.35, dan ben ik om 13.54 in Den Bosch. Is dat jullie trein waarin ik dan overstap?
Hools is een deur verderquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:58 schreef VoreG het volgende:
Tafel is gereserveerd om 15.15 voor 14 man op de machtig mooie naam Engelen
Het keek of hij wat kon reserveren, het was druk.
Oh.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:11 schreef SCH het volgende:
Wat voor engelen?
Ik zal er niet zijn of er moet een wonder geschieden
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:13 schreef rubbereend het volgende:
Bos en de rest van de Brabant/Limburg/Zeeland delegatie ik zie jullie morgen rond 14.45 op het station. Zelfde plek als vorige keer? voor de Burger King?
Je moet man, 't is om de hoek bij jou.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Dan moeten we ook nog even op Vaduz wachten. Meer komen er volgens mij niet daar bijeen
dacht ik
Precies en dan komt er ook nog een hoop (ex)-crew langsquote:
Goed geregeld.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:58 schreef VoreG het volgende:
Tafel is gereserveerd om 15.15 voor 14 man op de machtig mooie naam Engelen
Het keek of hij wat kon reserveren, het was druk.
zou dol graag me pascal knuffelen...alleen pascal komt niet....toch ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:37 schreef SCH het volgende:
Ik ga slapen, ik wens jullie heel veel plezier morgen - het spijt me echt dat ik niet kan komen maar ben voor de 2e keer binnen korte tijd geveld en moet echt even bijtanken en uitzieken anders gaat het niet goedkomen.
Misschien dat de andere homo's (Bjoro, rubber) een beetje op Bluez kunnen passen en pascal voor me kunnen knuffelen.
Is hij toch die Michael van Gerwen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou dol graag me pascal knuffelen...alleen pascal komt niet....toch ?
quote:
Poeh, het charisma spat er nu al vanaf...quote:
Ik ben er rond die tijd!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Dan moeten we volgens mij ook nog even op Vaduz wachten.
De echte komen gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Alleen mietjes zeggen de avond van tevoren af.
Veel plezier morgen, kinders
Waarom zou je ookquote:
Ki bne neit beozpenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom zou je ook
Kun je straks in het echte cafe zeggen dat je hoofdpijn hebt i.p.v. hools.
klopt jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou dol graag me pascal knuffelen...alleen pascal komt niet....toch ?
U riepquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:40 schreef SCH het volgende:
SCHarrel?
Ik kan het niet uitbestedenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat moet je uitbesteden. Heb net mijn zus al gebeld dat ik er geen tijd voor heb vandaag
Absoluutquote:
Eend was weer vervelend en"" TLK heeft niet zo'n grote bek op een meet als op het forum"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:49 schreef dndiek het volgende:
Was het gezellig?
De volgende keer hoop ik er weer bij te zijn
Dat is dus een 7, 7 is ruim voldoendequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:03 schreef SCH het volgende:
Jij had al een 6,7 balletje
je hebt drank opquote:
06 24 23 en dan nog iets geloof ikquote:
ik heb jou ook gemistquote:
andersquote:
hij had een scrotum-transplantatie gehadquote:
jij moest natuurlik eerst die Rugby-homo's naar huis brengen ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ben ook weer terug!
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij had een scrotum-transplantatie gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |