Wat zei ik nou?quote:
Ach, je zult het wel ontkennen maar eigenlijk vind je haar een moordwijf. En dat is ze ook nog.quote:
Prima,als jij dat denktquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ach, je zult het wel ontkennen maar eigenlijk vind je haar een moordwijf.
Hoeft niet hoor,vreemde hoeven mij niet in te schatten,laat ik liever over aan de mensen die mij echt kennenquote:De woordkeuze van je vanmiddag is trouwens een beetje jammer, had je iets hoger ingeschat.
Precies, daarom valt het me ook nogal tegen van je.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
Hoeft niet hoor,vreemde hoeven mij niet in te schatten,laat ik liever over aan de mensen die mij echt kennen
Wij hebben hem wel eens gemeet en hij is er zo van geschrokken dat ie nooit meer komt.quote:
Tong, dat is geen optie. Jij bent, zoals de traditie het voorschrijft, gewoon beschikbaar aan de telefoon!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:09 schreef tong80 het volgende:
Had ik al verteld dat ik op de misschien ben ik beschikbaar aan de teleoonlijst moet ?
Is dit een tvp?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:46 schreef Cruoninga het volgende:
Ow, het gaat los hier merk ik.
Blijkt dit ineens zo'n topic te zijn waar je nooit op klikt omdat ze ogen alsof er helemaal niets in gebeurt, maar wanneer dan eindelijk de deksel eraf gaat...
En daar doe jij aan mee?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:35 schreef SCH het volgende:
Zaterdag is de finale van de preekwedstrijd.
Gezellig man, met Noca en Clau mee.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik denk dat ik een heel misschiener word.... Achja.
ZOu normaliter kunnen, maar wij gaan vanaf ons weekendjewegadresje...quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:43 schreef pascalheister het volgende:
Haal mij maar van het lijstje af, redelijk druk weekend in petto
Wie weet een volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |