Ja, we hebben de trein die om 14.00 uur vanuit 's-Hertogenbosch vertrekt. Ik stuur wel een SMS vanuit Eindhoven waar we in de trein zitten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neem je die ook even mee? Ook leuk
Bos, TLK... Ik neem de trein hier om 13.35, dan ben ik om 13.54 in Den Bosch. Is dat jullie trein waarin ik dan overstap?
Hools is een deur verderquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:58 schreef VoreG het volgende:
Tafel is gereserveerd om 15.15 voor 14 man op de machtig mooie naam Engelen
Het keek of hij wat kon reserveren, het was druk.
Oh.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:11 schreef SCH het volgende:
Wat voor engelen?
Ik zal er niet zijn of er moet een wonder geschieden
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:13 schreef rubbereend het volgende:
Bos en de rest van de Brabant/Limburg/Zeeland delegatie ik zie jullie morgen rond 14.45 op het station. Zelfde plek als vorige keer? voor de Burger King?
Je moet man, 't is om de hoek bij jou.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Dan moeten we ook nog even op Vaduz wachten. Meer komen er volgens mij niet daar bijeen
dacht ik
Precies en dan komt er ook nog een hoop (ex)-crew langsquote:
Goed geregeld.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:58 schreef VoreG het volgende:
Tafel is gereserveerd om 15.15 voor 14 man op de machtig mooie naam Engelen
Het keek of hij wat kon reserveren, het was druk.
zou dol graag me pascal knuffelen...alleen pascal komt niet....toch ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:37 schreef SCH het volgende:
Ik ga slapen, ik wens jullie heel veel plezier morgen - het spijt me echt dat ik niet kan komen maar ben voor de 2e keer binnen korte tijd geveld en moet echt even bijtanken en uitzieken anders gaat het niet goedkomen.
Misschien dat de andere homo's (Bjoro, rubber) een beetje op Bluez kunnen passen en pascal voor me kunnen knuffelen.
Is hij toch die Michael van Gerwen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou dol graag me pascal knuffelen...alleen pascal komt niet....toch ?
quote:
Poeh, het charisma spat er nu al vanaf...quote:
Ik ben er rond die tijd!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Dan moeten we volgens mij ook nog even op Vaduz wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |