Goed geregeld.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:58 schreef VoreG het volgende:
Tafel is gereserveerd om 15.15 voor 14 man op de machtig mooie naam Engelen
Het keek of hij wat kon reserveren, het was druk.
zou dol graag me pascal knuffelen...alleen pascal komt niet....toch ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:37 schreef SCH het volgende:
Ik ga slapen, ik wens jullie heel veel plezier morgen - het spijt me echt dat ik niet kan komen maar ben voor de 2e keer binnen korte tijd geveld en moet echt even bijtanken en uitzieken anders gaat het niet goedkomen.
Misschien dat de andere homo's (Bjoro, rubber) een beetje op Bluez kunnen passen en pascal voor me kunnen knuffelen.
Is hij toch die Michael van Gerwen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou dol graag me pascal knuffelen...alleen pascal komt niet....toch ?
quote:
Poeh, het charisma spat er nu al vanaf...quote:
Ik ben er rond die tijd!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Dan moeten we volgens mij ook nog even op Vaduz wachten.
De echte komen gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Alleen mietjes zeggen de avond van tevoren af.
Veel plezier morgen, kinders
Waarom zou je ookquote:
Ki bne neit beozpenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom zou je ook
Kun je straks in het echte cafe zeggen dat je hoofdpijn hebt i.p.v. hools.
klopt jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou dol graag me pascal knuffelen...alleen pascal komt niet....toch ?
U riepquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:40 schreef SCH het volgende:
SCHarrel?
Ik kan het niet uitbestedenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat moet je uitbesteden. Heb net mijn zus al gebeld dat ik er geen tijd voor heb vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |