geestelijk of lichamelijk ?quote:
In Zeeland, wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Bedankt voor het medeleven - hebben jullie geen telefoon dan?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja.
Vorige keer was het zo rond 14.30/14.45. Deze keer weer?
Was zelf, met TLK , van plan om de trein te pakken die +/- om 14.25 in Utrecht aankomt.
uurtje of 3 verwacht ik wel dat de eerste er zijn vanaf het station en hoeveel mensen moet je ff in de OP kijken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:56 schreef VoreG het volgende:
Hoeveel man en hoe laat? Dan ga ik er vanmiddag wel langs, ik heb toch niks beters te doen. Ik verwacht wel veel rondjes van jullie morgen.
ja, doe maar weer die hoek waar we vorig jaar zaten, dat schijnt de vaste stek te zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:41 schreef VoreG het volgende:
Ik ga straks als ik uit mn werk kom een tafel reserveren voor 14 man (13 + 1 toevallige voorbijganger). Vanaf kwart over 3
Lijkt me leuk in Utrechtquote:
quote:
Neem je die ook even mee? Ook leukquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Eten hoeft niet, daar heb ik al plannen voor met Brighteyes en Duderinnetje.
Da's dan geregeldquote:
Neuh, denk het niet. DIe zijn wel in Utrecht, maar om andere redenenquote:
Ja, we hebben de trein die om 14.00 uur vanuit 's-Hertogenbosch vertrekt. Ik stuur wel een SMS vanuit Eindhoven waar we in de trein zitten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neem je die ook even mee? Ook leuk
Bos, TLK... Ik neem de trein hier om 13.35, dan ben ik om 13.54 in Den Bosch. Is dat jullie trein waarin ik dan overstap?
Hools is een deur verderquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:58 schreef VoreG het volgende:
Tafel is gereserveerd om 15.15 voor 14 man op de machtig mooie naam Engelen
Het keek of hij wat kon reserveren, het was druk.
Oh.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:11 schreef SCH het volgende:
Wat voor engelen?
Ik zal er niet zijn of er moet een wonder geschieden
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:13 schreef rubbereend het volgende:
Bos en de rest van de Brabant/Limburg/Zeeland delegatie ik zie jullie morgen rond 14.45 op het station. Zelfde plek als vorige keer? voor de Burger King?
Je moet man, 't is om de hoek bij jou.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Dan moeten we ook nog even op Vaduz wachten. Meer komen er volgens mij niet daar bijeen
dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |