in ieder geval met het mooiste gedeelte van je !quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:36 schreef VoreG het volgende:
Kick ik sta op de foto
Dat Oranje zag er goed uit of niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in ieder geval met het mooiste gedeelte van je !
na mij gooide Yvonne het op slotquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je staat niet eens op de gesprekken-filtjes!
O wel..
zekers te wetenquote:
Pumaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
Ben jij dat puma shirt voreg?
zo was datquote:
toestel zat al lang en breed in de tas toen ik het eindelijk kon vinden, dus van mij ook geen picsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
Ik sta op geen enkele foto en heb me gedistantieerd van het plebs daar in die hoek en mij samen met vooral Kama vermaakt met een leuke voetbalwedstrijd.
eerder pipsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:45 schreef SCH het volgende:
ben jij ook pleps bjoor?
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je wel verplicht aan bijvoorbeeld de uit Drente overgekomen Groningers die je ook graag even gezien hadden.
We misten jou ook...quote:Op zondag 14 mei 2006 00:07 schreef Gollemrulez het volgende:
toch nog heel wat gemist zie ik al....
Ik had het genoegen de vorige meet al gehad. Zelfs voordat ik me kon instellen op allerlei reputatiesch en andere beeldvormingen... het was nieteens engquote:Op zondag 14 mei 2006 00:16 schreef SCH het volgende:
Shit man, wat heb ik dan gedaan?
Kwam jij ook voor mij konijntje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |