zeg het maarquote:Op donderdag 27 april 2006 17:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen Bossie, maar euh..
nu durf je wel nu hij geband is!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die SCH haalt toch het gemiddelde naar benee
Oke, als jij het zegt..quote:Op donderdag 27 april 2006 18:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die SCH haalt toch het gemiddelde naar benee
De volgende keer "slik" ik mijn woorden weer in hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu durf je wel nu hij geband is!
een tafel? onze tafelquote:Op donderdag 27 april 2006 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Een van de in Utrecht wonende mensen kan wel even een tafel reserveren.
quote:Op zondag 30 april 2006 10:57 schreef manny het volgende:
mag ik op de "twijfelaars" lijst gezet worden ? denk wel dat ik kan de 13e.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
Kreeg vanmiddag een mail van een mod die stelde dat ik misschien wel voor altijd geband blijf en dan is het helemaal over en uit.
Bij mijn weten gaan modjes daar helemaal niet over en bepalen de (F)A's de duur van een ban.quote:Kreeg vanmiddag een mail van een mod die stelde dat ik misschien wel voor altijd geband blijf en dan is het helemaal over en uit.
Dit zal hem goed doen.quote:Op zondag 30 april 2006 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaan modjes daar helemaal niet over en bepalen de (F)A's de duur van een ban.
De VBL-Feedback zegt iets andersquote:Op zondag 30 april 2006 20:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal vriendjes zijn
Dan komt hij toch niet.quote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
JaapSCH says:
Ik was wel van plan te komen maar zoals het nu loopt op Fok! heb ik er niet zoveel zin in. Als ik voor de 13e niet unbanned ben, kom ik zeker niet. Kreeg vanmiddag een mail van een mod die stelde dat ik misschien wel voor altijd geband blijf en dan is het helemaal over en uit. Wie weet valt het allemaal mee maar ben momenteel niet zo Fok-positief - heb het gevoel een eerlijk punt te maken
JaapSCH says:
als het gaat om racisme en discriminatie en daar niet echt in gehoord te worden. En zo gaat dat al een tijdje. Maar wie weet is het tegen de 13 wel opgeklaard en speelt Heerenveen Europees en ga ik samen met Noca naakt op de tafels dansen om dat Groningen CL speelt.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
JaapSCH says:
Ik was wel van plan te komen maar zoals het nu loopt op Fok! heb ik er niet zoveel zin in. Als ik voor de 13e niet unbanned ben, kom ik zeker niet. Kreeg vanmiddag een mail van een mod die stelde dat ik misschien wel voor altijd geband blijf en dan is het helemaal over en uit. Wie weet valt het allemaal mee maar ben momenteel niet zo Fok-positief - heb het gevoel een eerlijk punt te maken
JaapSCH says:
als het gaat om racisme en discriminatie en daar niet echt in gehoord te worden. En zo gaat dat al een tijdje.
quote:Maar wie weet is het tegen de 13 wel opgeklaard en speelt Heerenveen Europees en ga ik samen met Noca naakt op de tafels dansen om dat Groningen CL speelt.
Wat heeft een meeting met wat individuen die je kent via dit medium nu te maken met een standpunt van de crew van Fok?quote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
JaapSCH says:
Ik was wel van plan te komen maar zoals het nu loopt op Fok! heb ik er niet zoveel zin in. Als ik voor de 13e niet unbanned ben, kom ik zeker niet. Kreeg vanmiddag een mail van een mod die stelde dat ik misschien wel voor altijd geband blijf en dan is het helemaal over en uit.
* Da_Sandman is het met DIGGER eens...quote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat heeft een meeting met wat individuen die je kent via dit medium nu te maken met een standpunt van de crew van Fok?
Neem je de boel niet ietsje (heel zwaar understatement) te serieus?
Nee, jij moet de rare beslissingen van Danny kennen .quote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat heeft een meeting met wat individuen die je kent via dit medium nu te maken met een standpunt van de crew van Fok?
Neem je de boel niet ietsje (heel zwaar understatement) te serieus?
Wat heeft de VBL meeting daarmee te maken?quote:Op zondag 30 april 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, jij moet de rare beslissingen van Danny kennen .
SCH vroeg me om het te posten.quote:Op zondag 30 april 2006 22:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat heeft de VBL meeting daarmee te maken?
quote:
Ik zit dan in het buitenland (en de kids ook).quote:JaapSCH zegt:
DIGGER, als jij met de kinderen komt, dan ben ik zeker van de partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |