ja de 1e paarquote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]schande, heb ej weleens een meet gemist?
Klopt. stuur me maar een mailtje (zie profiel). Dan kunnen we even tijd en plaats in de trein afspreken.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Bos jij zou met mij meereizen, omdat ik OV heb en dan heb je korting.
Ik ga er van uit dat er geen evenement ofzo tussen komtquote:Op maandag 8 mei 2006 22:12 schreef VoreG het volgende:
Rustig maar mensen, ik ben er gewoon.
Ik stuur je zo een mail !quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. stuur me maar een mailtje (zie profiel). Dan kunnen we even tijd en plaats in de trein afspreken.
ontvangen, morgen stuur ik een reactiequote:
Ik heb OV maar ik kom daar niet langs.... sorryquote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef Bjoro het volgende:
nog iemand met een OV die toevallig langs Hoofddorp/Schiphol reist ?
ik wil ook wel korting
Het zou een beetje om zijn denk ikquote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef Bjoro het volgende:
nog iemand met een OV die toevallig langs Hoofddorp/Schiphol reist ?
ik wil ook wel korting
Het is dat ik zaterdag een internationaal jeugd-toernooi heb anders ....quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:53 schreef just me het volgende:
[..]
Het is dat ik zaterdag een internationaal jeugd-toernooi heb anders ....
veel plezier
![]()
als dat betekent dat je in Utrecht moet wonen, zeg ik, laat mij maar lekker OV-en !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:02 schreef VoreG het volgende:
Ik ga gewoon zonder OV. Lekker lopen of met de fiets.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik zie net dat mijn voetbalwedstrijd van zaterdag verschoven is naar de dinsdagavond erop. Ben ik dus wat eerder in Utreg.
Mensen zoals jij willen we ook helemaal niet in ons stadsie hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als dat betekent dat je in Utrecht moet wonen, zeg ik, laat mij maar lekker OV-en !
Nog maar een keer quoten.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:17 schreef rubbereend het volgende:
en is de tafel al gereserveerd?
Knijntjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik zie net dat mijn voetbalwedstrijd van zaterdag verschoven is naar de dinsdagavond erop. Ben ik dus wat eerder in Utreg.
die ene keer per jaar voor een VBL-meet is maximaal ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mensen zoals jij willen we ook helemaal niet in ons stadsie hebben![]()
Zoiets ja, en dan moeten we in drievoud ook nog schriftelijk toestemming vragen bij het college van burgemeester en wethoudersquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die ene keer per jaar voor een VBL-meet is maximaal ?
dan heb ik dus nog mazzel, als ik het goed begrijpquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zoiets ja, en dan moeten we in drievoud ook nog schriftelijk toestemming vragen bij het college van burgemeester en wethouders
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan heb ik dus nog mazzel, als ik het goed begrijp![]()
laten we daar dan maar flink misgebruik van maken !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |