Ah! Ik ken de tradities niet he.. ik volg gewoonquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Leuk DG
[..]
Klopt, maar dan zijn we waarschijnlijk al de Pub uit en ergens aan het eten/natafelen-drinken.
Maar niemand houd je tegen om daar te blijven voor Feyenoord - PSV
doe maar die hele hoekquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik morgen even bellen of ze een lange tafel bij het liftje willen vrijhouden voor ons??
En een treinkaartje zonder korting vanuit Grunn...quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als ik langskom kost het weer zoveel geld, al dat bier ....
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:44 schreef Fiskus het volgende:
meeting is ook toegankelijk voor non-incrowd ?
Ik ben de dag ervoor jarig...quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:17 schreef ErikT het volgende:
Nou jongens, als ik langskom is het met traditionele kater. De avond ervoor iets met veel bier en dergelijke.
als je mooie vrouwen meebrengd?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:44 schreef Fiskus het volgende:
meeting is ook toegankelijk voor non-incrowd ?
ja me naam voor de helft schrijven ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Taalfouten die pijn aan je ogen doen, kosten je een biertje hoor Pasc
O, ik dacht dat dit je 1e bestelling was.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:16 schreef Ole het volgende:
ik tel de dagen, niet de personen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |