horeca in utrecht is maar wat blij, houden ze er tenminste nog messen aan overquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:43 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV naar deze dag verplaatst
en dat stond op mn lijstje om dit jaar te bezoeken
6-sterren voor die foto vind ik wat overdreven.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:16 schreef SCH het volgende:
Je hebt zowel degene links van Bluezz als rechts van haar gezien. Volgens mij zelfs op de meet waarvan de foto afkomstig is. Dus moet je dat gewoon weten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:26 schreef SCH het volgende:
**************w********i***e***** *****i***s****d*************i****e********************************************m**********n******* ******r**e********c**h****t****s***** ***v**a****n* ***b***l****u****e*************z******z***************
*****l******i****n***k*****s*************** ***i****s*** ****r*****u***b****b*****e**r*** *m**a****a**r**** **r***e****c****h**t***s********?***************?*?*?*?*?*?*?*?***********************quote:Op woensdag 7 november 2007 1***7:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt zowel degene links van Bluezz als rechts van haar gezien. Volgens mij zelfs op de meet waarvan de foto afkomstig is. Dus moet je dat gewoon weten.
Ik geef een hintquote:Op woensdag 7 november 2007 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]
*****l******i****n***k*****s*************** ***i****s*** ****r*****u***b****b*****e**r*** *m**a****a**r**** **r***e****c****h**t***s********?***************?*?*?*?*?*?*?*?***********************
Dat was nog haar oude bril waar geen leesgedeelte in zat en dus leende ze van mij mijn oude leesbrilletje.quote:
Dat is een behoorlijke tijd geleden!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:50 schreef SCH het volgende:
*****************J***A*****M****M**E**R** ***V**A**N** ***D**I**E****** ****B***A******B****Y*******B************F****A******C*****E***********
ja dat komt omdat je geen star wars coupe meer hebtquote:Op woensdag 7 november 2007 17:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke tijd geleden!
Ik word tegenwoordig al wel 22 geschat ipv de mooie 20 jaren die ik pas heb.
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat komt omdat je geen star wars coupe meer hebt![]()
je blijft een jovd-er om te zienquote:Op woensdag 7 november 2007 17:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke tijd geleden!
Ik word tegenwoordig al wel 22 geschat ipv de mooie 20 jaren die ik pas heb.
hoooohooooooo er zijn grenzen! Je gaat mij hier niet voor jovd-er zitten uitmaken jaquote:Op woensdag 7 november 2007 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
je blijft een jovd-er om te zien
*rub*ber ook trouwens**
Je lijkt op Docters van Leeuwen op die fotoquote:Op woensdag 7 november 2007 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoooohooooooo er zijn grenzen! Je gaat mij hier niet voor jovd-er zitten uitmaken ja
Klopt. Al is deze wel net iets te rozequote:Op woensdag 7 november 2007 19:13 schreef numero_uno het volgende:
Niks mis met die roze polo trouwens
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lijkt op Docters van Leeuwen op die foto![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
Arthurs, Nana Mouskouri en Robin Linschoten aan de bar.
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:57 schreef numero_uno het volgende:
Gelukkig komen er modjes voor het bier halen
Ik lijk er niet eens op!quote:Op woensdag 7 november 2007 20:36 schreef SCH het volgende:
Robin 'Voreg' Linschoten
[ afbeelding ]
Nana 'Bluezz' Mouskour
[ afbeelding ]
Mooi dan hoef ik alsnog nietquote:Op woensdag 7 november 2007 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]modjes halen geen bier
dat is voor de diegene die voor het eerst komen
Jij heeft nog wat in te halenquote:
Ik zat gewoon aan de goede kant van de tafelquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik zat gewoon aan de goede kant van de tafel
Alst om bier gaat nooit!quote:
Dat achtervolgt me al mijn hele levenquote:
Nee hoor, het voldoet als je gewoon even een rondje weggeeft.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:36 schreef Grulez het volgende:
Zolang ik geen taart hoef mee te nemen, anders wil ik nl ook cadeautjes
kado's in ruil voor bier!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:36 schreef Grulez het volgende:
Zolang ik geen taart hoef mee te nemen, anders wil ik nl ook cadeautjes
Lijkt me logischquote:Op woensdag 7 november 2007 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, het voldoet als je gewoon even een rondje weggeeft.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
heb de hele dag vrij hoorde ik vandaaag
Mooi zo!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Jij bent grappigquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo!
Je bent bij deze aangesteld als bedienend personeel.
ga jij maar even op de gang staanquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga jij maar even op de gang staan![]()
leukquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kwam toevallig Tony_Montana67 tegen in de kroeg donderdag.
Bij de misschieners.
Gewoon in een hoekje achter de tafel gaan zitten, jezelf tussen een paar lekkere mannen installeren en bestellingen doorgevenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:30 schreef Memento-Mori het volgende:forget it
ik ga niks inspannends doen
Gaan we niet tussen de Hoolers zitten dit keer?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon in een hoekje achter de tafel gaan zitten, jezelf tussen een paar lekkere mannen installeren en bestellingen doorgeven![]()
langs jou toch?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan we niet tussen de Hoolers zitten dit keer?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
sorry...quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijft SCH dan bewegen, anders zeggen we in Nederland gewoon naast hoorquote:
niet is door gegaan/niet heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:45 schreef rubbereend het volgende:
Golfers geschiedenis onderzoek:
De zevende VBL-meet
dubbel jubileium dus
erikquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef ErikT het volgende:
Ik zal eens kijken of ik dan kan. Lang geleden zo'n meet. Was wel lachen toen. Ben wel minder in VBL tegenwoordig, maar nou en. Jullie zijn allemaal nog dezelfden
Zet me dus bij de misschieners.
ps mn leven is nog steeds een even grote pleuriszooi als jaren terug, alleen tegenwoordig laat ik jullie er niet meer van meegenieten in Hools, waarvoor excuses
Dat je dat nog weetquote:Op zondag 18 november 2007 03:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Betaal je wel je eigen eten dit keer dan?
Nee, ik vind t wel lekker knus tussen de hersenkwabbenquote:Op zondag 18 november 2007 13:19 schreef Bluezz het volgende:
Ga uit mijn hoofd gatje
Ik zet het er net bij
Krijgen we dát weer....quote:Op zondag 18 november 2007 03:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Betaal je wel je eigen eten dit keer dan?
Als je er maar niet vanuit gaat dat ik met je mee naar huis ga, want dat gaat niet gebeuren. Ook niet na 38 bier.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:07 schreef SCH het volgende:
ErikT - onze kleine gekke dronken PSV-vriend![]()
Dan kom ik zeker
Ik ben geen pedoquote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als je er maar niet vanuit gaat dat ik met je mee naar huis ga, want dat gaat niet gebeuren. Ook niet na 38 bier.
Ik ben geen 17quote:
Dat hadden we niet in de gatenquote:Op maandag 19 november 2007 12:20 schreef Ole het volgende:
Ik was weer eens teut hoor, zaterdagnacht![]()
Nee tochquote:
Ik begin pas als de vier in de klok zit.quote:Op maandag 19 november 2007 18:26 schreef pascalheister het volgende:
ben je op de meet ook zo aan de teut ole?
10:04 uur, mooi tijdstip om het op een zuipen te zetten.quote:Op maandag 19 november 2007 18:41 schreef Ole het volgende:
Ik begin pas als de vier in de klok zit.
En ik ben van plan de avond ervoor thuis te blijven
quote:Op maandag 19 november 2007 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
10:04 uur, mooi tijdstip om het op een zuipen te zetten.
Dit was ik heel nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 03:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Olehee, ole, ole, oleeee
Olehee, ole, ole, oleeee.
vanaf 3 uur druppelen de eersten meestal al wel binnen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit was ik heel niet.
En Ordi, vanaf uurtje of vier.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:24 schreef rubbereend het volgende:
vanaf 3 uur druppelen de eersten meestal al wel.
VOor hoeveel personen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef SCH het volgende:
Ik heb voor het diner een tafel in het Polmanshuis gereserveerd, eten op stand dit keer met mes en vork.
golfert betaalt
mes en ....wattuhquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef SCH het volgende:
Ik heb voor het diner een tafel in het Polmanshuis gereserveerd, eten op stand dit keer met mes en vork.
golfert betaalt
Dat vind ik prima, maar net zei je nog tafel. Dat is in mijn beleving niet het hele restaurant.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hele tent afgehuurd. NIet goed?
Nee kerellll, zo noem je dat in die kringen. Een tent. Zo'n plek waar de ouders van VoreG altijd gaan lunchen op zondag.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
'Tent' klinkt me wat onder onder onze stand.
Met watten eten is wel origineel, ja.quote:
en een stuk minder pijnlijk voor de gasten die 's nachts hun gebit in een glaasje water op het nachtkastje laten logerenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Met watten eten is wel origineel, ja.
Ik zou m'n ma niet eens mee krijgen naar zoiets dat is te duur. Ze haalt de boodschappen niet eens bij de AH, maar bij de LIDLquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo'n plek waar de ouders van VoreG altijd gaan lunchen op zondag.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou m'n ma niet eens mee krijgen naar zoiets dat is te duur. Ze haalt de boodschappen niet eens bij de AH, maar bij de LIDL...
Bijstandsmoeder dan ook weer niet, wel een die weet hoe het is om met bijna geen geld te moeten leven, net als m'n vader overigens.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]Kom je uit zo'n familie. Een bijstandsmoeder met een kralenketting die chiq probeert te doen
![]()
Aha, ze heeft zich omhoog ge...eh.........werktquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bijstandsmoeder dan ook weer niet, wel een die weet hoe het is om met bijna geen geld te moeten leven, net als m'n vader overigens.
Ja met een ambulance broeder.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Aha, ze heeft zich omhoog ge...eh.........werkt
![]()
vanaf 10 voor half vier begin ik dusquote:
Waar zit je man?quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Ich bin dabei!!![]()
![]()
M'n lief komt ook mee. We gaan er een daggie Utrecht van maken. Kunnen niet zo heel laat weer weg aangezien de FC een thuiswedstrijd speelt die avond.
Oepsquote:Op donderdag 22 november 2007 11:56 schreef rubbereend het volgende:
gezellig komt hij ook op de meet?
Is Fok verboden op zijn werk? Stom werkquote:Op donderdag 22 november 2007 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op zijn werk, zonder fok, hoezo?
Ik zal hem even vragen, hij komt hier deze week toch nog wel langs. Denk niet dat hij dit topic al heeft opgemerkt, want hijs erg druk en weinig op Fok.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:03 schreef SCH het volgende:
Komt Noca ook?
bestaat de George Best Award eigenlijk nogquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:37 schreef Ole het volgende:
Ik ga zo gezellig bloes , golfert, sch appelsientje en al die anderen mieten
behalve tong
maar ik heb wel veel beltegoed
Die was er de vorige keer wel bijquote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef SCH het volgende:
Komt je aanstaande ook mee?
Ik heb nog wel even wat zaken met hem te besprekenquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die was er de vorige keer wel bij
Of ze deze keer gaat, weet ik nog niet
hem ??quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb nog wel even wat zaken met hem te bespreken
Ah dan weten we wie er gaat bellenquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:37 schreef Ole het volgende:
Ik ga zo gezellig bloes , golfert, sch appelsientje en al die anderen mieten
behalve tong
maar ik heb wel veel beltegoed
\
Wil je er een gooi naar doen op de meet?quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bestaat de George Best Award eigenlijk nog
Alweer snel jarigquote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Nog minder dan 5 weken. Hopelijk 5 snelle weken.
De vorige keren was dat wel het gevalquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:42 schreef Ole het volgende:
gaat wat langzaam nu he!
Maar wacht maar, na oud en nieuw komt het grote afzeggen. Of doen we daar in VBL niet aan?
Nou ja, we zien wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De vorige keren was dat wel het geval
Bij mij staat het nog steeds in mn agenda.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De vorige keren was dat wel het geval
Maar een... !quote:Op woensdag 12 december 2007 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons ook.
En niet eens met een vraagteken erachter!
PSV?quote:
Je hebt een begrafenis gepland die dag?quote:
Dat kansje is bij deze dood.quote:Op woensdag 12 december 2007 02:10 schreef rubbereend het volgende:
er is een kansje dat ik niet kan die dagmaar ik ga heel erg mijn best doen
Kansje is hopelijk heel klein en jij heel grootquote:Op woensdag 12 december 2007 02:10 schreef rubbereend het volgende:
Nee niks ervanquote:Op woensdag 12 december 2007 02:10 schreef rubbereend het volgende:
Leukquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom nog steeds en ben nu zeker vrij (sta niet per ongeluk op rooster bijv.)
Tof.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom nog steeds en ben nu zeker vrij (sta niet per ongeluk op rooster bijv.)
Ole kennende welquote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als dat een voorteken is van de meet
Wij gaan samen op het kuizige bankje zittenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef Ole het volgende:
Ik doe nooit aan sex of zo![]()
Ben een heel kuis meisje hoor
En dan kijken we natuurlijk niet naar lekkere mannenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan samen op het kuizige bankje zitten
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef Ole het volgende:
Ik doe nooit aan sex of zo![]()
Ben een heel kuis meisje hoor
Maar je weet wat ze zeggen over mensen met een lange neus....quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat een heerlijke lange ............... neus heb je daar gatje
Gezellie Does, ik ook hoor
als er één ding wel bescheiden is is het mijn neusje welquote:
Neusje van de zalm hèquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat een heerlijke lange ............... neus heb je daar gatje
Gezellie Does, ik ook hoor
`quote:Op woensdag 12 december 2007 02:10 schreef rubbereend het volgende:
sterker nog volgens mij heeft het grootste deel van de users die elkaar nu kent elkaar op de meet voor het eerst gezienquote:Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef jojomen4 het volgende:
Hey, is het de bedoeling dat je vooraf al mensen kent enzo, of mag je ook komen als je wel in VBL post en je eigenlijk niemand kent IRL?
Lijkt me namelijk best een keer leuk zo'n meet.
Gewoon komen, lijkt me leuk! De eerste keer kende ik ook niemand en de 12e zie ik ook weer een hoop nieuwe gezichten.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef jojomen4 het volgende:
Hey, is het de bedoeling dat je vooraf al mensen kent enzo, of mag je ook komen als je wel in VBL post en je eigenlijk niemand kent IRL?
Lijkt me namelijk best een keer leuk zo'n meet.
Zou graag willen, maar dat zit er helaas niet in.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:49 schreef golfer het volgende:
Ik wil Venomsnake daar wel eens ontgroenen, dus die moet ook komen.
Mick O'Connells Irish Pubquote:Op donderdag 20 december 2007 13:49 schreef jojomen4 het volgende:
Ok Vaduz
Noteer mij dan maar ook.
Welke straat zit die Mick O'Donnald?
Deze eer was dan ook erg grootquote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog volgens mij heeft het grootste deel van de users die elkaar nu kent elkaar op de meet voor het eerst gezienVolgen mij heb ik alleen Appelsientje & Heatwave voor het eerst buiten een VBL meet gezien
wat denk je zelfquote:Op donderdag 20 december 2007 14:28 schreef jojomen4 het volgende:
Kan ik daar ook rooie wijn drinken? Hou nie zo van bier.
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:28 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk het wel maar weet het niet zeker. Heb jij nog nooit van een patatzaak gehoord waar je alleen patat kunt kopen en geen kroketten of ijs? Aangezien ik alleen maar bier op de kaart zie staan en dit een echte Irish Pub is kan het best zijn dat er alleen bier verkocht wordt.quote:
Nee ze hebben er alleen bierquote:Op donderdag 20 december 2007 14:28 schreef jojomen4 het volgende:
kijkt u eens; http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=0,24,0,0,1,0quote:Op donderdag 20 december 2007 14:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar weet het niet zeker. Heb jij nog nooit van een patatzaak gehoord waar je alleen patat kunt kopen en geen kroketten of ijs? Aangezien ik alleen maar bier op de kaart zie staan en dit een echte Irish Pub is kan het best zijn dat er alleen bier verkocht wordt.
Dus i.p.v. je wijze antwoord hoor ik liever van iemand die het zeker weet of het wel of niet kan.
EDIT:
Kijk! Rubbereend geeft het goeie voorbeeld.![]()
quote:Navarra red - Spain
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijkt u eens; http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=0,24,0,0,1,0
[..]
ja jij komt nooit op pinkpopquote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog volgens mij heeft het grootste deel van de users die elkaar nu kent elkaar op de meet voor het eerst gezienVolgen mij heb ik alleen Appelsientje & Heatwave voor het eerst buiten een VBL meet gezien
jij bent na 5 glaasjes lam? jij komtvast niet uit west-frieslandquote:Op donderdag 20 december 2007 14:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]Geweldigggggg!!! Voor 12,50 euro ben ik lam. Prima prijs!
25 A'dammers voor niks minder?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef DANILXL het volgende:
[..]
jij bent na 5 glaasjes lam? jij komtvast niet uit west-friesland
Ben je nu een poging aan het doen om een leuke sfeer te creeren?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef DANILXL het volgende:
[..]
jij bent na 5 glaasjes lam? jij komtvast niet uit west-friesland
Die Black & Tan staat daar dankzij mij op de kaartquote:Op donderdag 20 december 2007 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijkt u eens; http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=0,24,0,0,1,0
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ben je nu een poging aan het doen om een leuke sfeer te creeren?![]()
Na 1 fles rooie wijn ben ik idd lam, kan dan nog wel lopen maar het zal niet helemaal rechtuit zijn. Maargoed, jij kunt wel 4 flessen wijn op? WOW, jij bent stoer! Alle kerels uit west-friesland zijn zeker van die echte stoere mannen net als jij!
Echt een niveau van een 16 jarige.
Nee, ik ben niet geagiteerd. Maar zulke opmerkingen zijn gewoon erg sneu, volgens mij begrijp je zelf niet zo goed hoe je overkomt, namelijk als een echte mongool.quote:
okquote:Op donderdag 20 december 2007 21:41 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet geagiteerd. Maar zulke opmerkingen zijn gewoon erg sneu, volgens mij begrijp jezelf niet zo goed hoe je overkomt, namelijk als een echte mongool.
Anyway, je reactie was erg sterk ja.
Die reactie was gericht op de post boven mij, die ik door de tekstinhoud niet ga quoten.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan je niet meer of erger jeje aan die Danilx?
beetje trollen werkt altijdquote:Op donderdag 20 december 2007 21:45 schreef golfer het volgende:
Zo, nu weer over de meet.
Aangezien Danilxl daar niet eens komt kunnen jullie het daar niet even in het echt uitvechten.
allemaal maggischquote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd blijven lachen!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:19 schreef FrankyMcG het volgende:
PSV thuis die avond, dus andere verplichtingen...
Ben volgende week zondag in Heerenveen...quote:
Bedanktquote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ja en voor we weten is het weer zo ver. Ik kan niet wachten om sommige mensen weer een keer te zien.
quote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ja en voor we weten is het weer zo ver. Ik kan niet wachten om sommige mensen weer een keer te zien.
Bluezz, Ole, Memento-Mori, Blumchen.... staan allemaal bij zeker hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:14 schreef pascalheister het volgende:
waar blijven die lekkere wijven nou
hoe kan ik ole nou vergetenquote:Op woensdag 26 december 2007 11:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bluezz, Ole, Memento-Mori, Blumchen.... staan allemaal bij zeker hoor.
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe kan ik ole nou vergeten
Dat valt best wel mee. Maar het ziet er wel naar uit dat er meer mensen komen dan de laatste kerenquote:Op woensdag 26 december 2007 12:39 schreef numero_uno het volgende:
volgens mij nemen we de hele kroeg over
Ja uiteraard. Er zullen er echt wel een paar afvallen. Dat is altijd al zo geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:58 schreef Ole het volgende:
Nog maar even zien wie er écht zijn de twaalfde natuurlijk
hey numero_unoquote:Op woensdag 26 december 2007 12:39 schreef numero_uno het volgende:
volgens mij nemen we de hele kroeg over
ga je gang zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:43 schreef rubbereend het volgende:
misschien is het handig als er door iemand alvast gereserveerd wordt
SCH is de enige Utrechtenaar hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:05 schreef rubbereend het volgende:
dat is een mooi klusje voor één van onze Utrechtenaren
eentje is genoeg tochquote:
Vanuit Grunn?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
En Clauw komt ook zeker, dat mag ook wel aangepast worden.
Ik hou wel van domme blondjes hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 23:05 schreef Grulez het volgende:
Nou moe, je weet het niet tegewoordig...![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Ich bin dabei!!![]()
![]()
M'n lief komt ook mee. We gaan er een daggie Utrecht van maken. Kunnen niet zo heel laat weer weg aangezien de FC een thuiswedstrijd speelt die avond.
En mijn vrouw, die komt ook mee. Oppas is al geregeldquote:Op woensdag 26 december 2007 11:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bluezz, Ole, Memento-Mori, Blumchen.... staan allemaal bij zeker hoor.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:04 schreef jojomen4 het volgende:
Ben benieuwd. Eerste keer en dan zoveel mensen erbij.
Heb het topic paar dagen geleden beetje door genomen en als ik het goed begrijp wordt er normaal gesproken geknokt?
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En mijn vrouw, die komt ook mee. Oppas is al geregeld
geknokt?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:04 schreef jojomen4 het volgende:
Ben benieuwd. Eerste keer en dan zoveel mensen erbij.
Heb het topic paar dagen geleden beetje door genomen en als ik het goed begrijp wordt er normaal gesproken geknokt?
Ja, toen waren het er 11 als ik niemand vergeetquote:Op donderdag 27 december 2007 17:27 schreef rubbereend het volgende:
zo maar vast een OPdate klaarstaan in het volgende deel
de lijst met misschieners is nu al groter dan de vorige meet in totaal zo ongeveer
En die heeft een ov?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], met vriendlief, ze moeten alleen snel terug vanwege de FC...
Ik vermoed een autoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |