ga je gang zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:43 schreef rubbereend het volgende:
misschien is het handig als er door iemand alvast gereserveerd wordt
SCH is de enige Utrechtenaar hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:05 schreef rubbereend het volgende:
dat is een mooi klusje voor één van onze Utrechtenaren
eentje is genoeg tochquote:
Vanuit Grunn?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
En Clauw komt ook zeker, dat mag ook wel aangepast worden.
Ik hou wel van domme blondjes hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 23:05 schreef Grulez het volgende:
Nou moe, je weet het niet tegewoordig...![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Ich bin dabei!!![]()
![]()
M'n lief komt ook mee. We gaan er een daggie Utrecht van maken. Kunnen niet zo heel laat weer weg aangezien de FC een thuiswedstrijd speelt die avond.
En mijn vrouw, die komt ook mee. Oppas is al geregeldquote:Op woensdag 26 december 2007 11:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bluezz, Ole, Memento-Mori, Blumchen.... staan allemaal bij zeker hoor.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:04 schreef jojomen4 het volgende:
Ben benieuwd. Eerste keer en dan zoveel mensen erbij.
Heb het topic paar dagen geleden beetje door genomen en als ik het goed begrijp wordt er normaal gesproken geknokt?
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En mijn vrouw, die komt ook mee. Oppas is al geregeld
geknokt?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:04 schreef jojomen4 het volgende:
Ben benieuwd. Eerste keer en dan zoveel mensen erbij.
Heb het topic paar dagen geleden beetje door genomen en als ik het goed begrijp wordt er normaal gesproken geknokt?
Ja, toen waren het er 11 als ik niemand vergeetquote:Op donderdag 27 december 2007 17:27 schreef rubbereend het volgende:
zo maar vast een OPdate klaarstaan in het volgende deel
de lijst met misschieners is nu al groter dan de vorige meet in totaal zo ongeveer
En die heeft een ov?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], met vriendlief, ze moeten alleen snel terug vanwege de FC...
Ik vermoed een autoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |