Wij gaan samen op het kuizige bankje zittenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef Ole het volgende:
Ik doe nooit aan sex of zo![]()
Ben een heel kuis meisje hoor
En dan kijken we natuurlijk niet naar lekkere mannenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan samen op het kuizige bankje zitten
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef Ole het volgende:
Ik doe nooit aan sex of zo![]()
Ben een heel kuis meisje hoor
Maar je weet wat ze zeggen over mensen met een lange neus....quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat een heerlijke lange ............... neus heb je daar gatje
Gezellie Does, ik ook hoor
als er één ding wel bescheiden is is het mijn neusje welquote:
Neusje van de zalm hèquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat een heerlijke lange ............... neus heb je daar gatje
Gezellie Does, ik ook hoor
`quote:Op woensdag 12 december 2007 02:10 schreef rubbereend het volgende:
er is een kansje dat ik niet kan die dagmaar ik ga heel erg mijn best doen
sterker nog volgens mij heeft het grootste deel van de users die elkaar nu kent elkaar op de meet voor het eerst gezienquote:Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef jojomen4 het volgende:
Hey, is het de bedoeling dat je vooraf al mensen kent enzo, of mag je ook komen als je wel in VBL post en je eigenlijk niemand kent IRL?
Lijkt me namelijk best een keer leuk zo'n meet.
Gewoon komen, lijkt me leuk! De eerste keer kende ik ook niemand en de 12e zie ik ook weer een hoop nieuwe gezichten.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef jojomen4 het volgende:
Hey, is het de bedoeling dat je vooraf al mensen kent enzo, of mag je ook komen als je wel in VBL post en je eigenlijk niemand kent IRL?
Lijkt me namelijk best een keer leuk zo'n meet.
Zou graag willen, maar dat zit er helaas niet in.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:49 schreef golfer het volgende:
Ik wil Venomsnake daar wel eens ontgroenen, dus die moet ook komen.
Mick O'Connells Irish Pubquote:Op donderdag 20 december 2007 13:49 schreef jojomen4 het volgende:
Ok Vaduz
Noteer mij dan maar ook.
Welke straat zit die Mick O'Donnald?
Deze eer was dan ook erg grootquote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog volgens mij heeft het grootste deel van de users die elkaar nu kent elkaar op de meet voor het eerst gezienVolgen mij heb ik alleen Appelsientje & Heatwave voor het eerst buiten een VBL meet gezien
wat denk je zelfquote:Op donderdag 20 december 2007 14:28 schreef jojomen4 het volgende:
Kan ik daar ook rooie wijn drinken? Hou nie zo van bier.
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:28 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk het wel maar weet het niet zeker. Heb jij nog nooit van een patatzaak gehoord waar je alleen patat kunt kopen en geen kroketten of ijs? Aangezien ik alleen maar bier op de kaart zie staan en dit een echte Irish Pub is kan het best zijn dat er alleen bier verkocht wordt.quote:
Nee ze hebben er alleen bierquote:Op donderdag 20 december 2007 14:28 schreef jojomen4 het volgende:
kijkt u eens; http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=0,24,0,0,1,0quote:Op donderdag 20 december 2007 14:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar weet het niet zeker. Heb jij nog nooit van een patatzaak gehoord waar je alleen patat kunt kopen en geen kroketten of ijs? Aangezien ik alleen maar bier op de kaart zie staan en dit een echte Irish Pub is kan het best zijn dat er alleen bier verkocht wordt.
Dus i.p.v. je wijze antwoord hoor ik liever van iemand die het zeker weet of het wel of niet kan.
EDIT:
Kijk! Rubbereend geeft het goeie voorbeeld.![]()
quote:Navarra red - Spain
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijkt u eens; http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=0,24,0,0,1,0
[..]
ja jij komt nooit op pinkpopquote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog volgens mij heeft het grootste deel van de users die elkaar nu kent elkaar op de meet voor het eerst gezienVolgen mij heb ik alleen Appelsientje & Heatwave voor het eerst buiten een VBL meet gezien
jij bent na 5 glaasjes lam? jij komtvast niet uit west-frieslandquote:Op donderdag 20 december 2007 14:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]Geweldigggggg!!! Voor 12,50 euro ben ik lam. Prima prijs!
25 A'dammers voor niks minder?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef DANILXL het volgende:
[..]
jij bent na 5 glaasjes lam? jij komtvast niet uit west-friesland
Ben je nu een poging aan het doen om een leuke sfeer te creeren?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef DANILXL het volgende:
[..]
jij bent na 5 glaasjes lam? jij komtvast niet uit west-friesland
Die Black & Tan staat daar dankzij mij op de kaartquote:Op donderdag 20 december 2007 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijkt u eens; http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=0,24,0,0,1,0
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ben je nu een poging aan het doen om een leuke sfeer te creeren?![]()
Na 1 fles rooie wijn ben ik idd lam, kan dan nog wel lopen maar het zal niet helemaal rechtuit zijn. Maargoed, jij kunt wel 4 flessen wijn op? WOW, jij bent stoer! Alle kerels uit west-friesland zijn zeker van die echte stoere mannen net als jij!
Echt een niveau van een 16 jarige.
Nee, ik ben niet geagiteerd. Maar zulke opmerkingen zijn gewoon erg sneu, volgens mij begrijp je zelf niet zo goed hoe je overkomt, namelijk als een echte mongool.quote:
okquote:Op donderdag 20 december 2007 21:41 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet geagiteerd. Maar zulke opmerkingen zijn gewoon erg sneu, volgens mij begrijp jezelf niet zo goed hoe je overkomt, namelijk als een echte mongool.
Anyway, je reactie was erg sterk ja.
Die reactie was gericht op de post boven mij, die ik door de tekstinhoud niet ga quoten.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan je niet meer of erger jeje aan die Danilx?
beetje trollen werkt altijdquote:Op donderdag 20 december 2007 21:45 schreef golfer het volgende:
Zo, nu weer over de meet.
Aangezien Danilxl daar niet eens komt kunnen jullie het daar niet even in het echt uitvechten.
allemaal maggischquote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd blijven lachen!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:19 schreef FrankyMcG het volgende:
PSV thuis die avond, dus andere verplichtingen...
Ben volgende week zondag in Heerenveen...quote:
Bedanktquote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ja en voor we weten is het weer zo ver. Ik kan niet wachten om sommige mensen weer een keer te zien.
quote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ja en voor we weten is het weer zo ver. Ik kan niet wachten om sommige mensen weer een keer te zien.
Bluezz, Ole, Memento-Mori, Blumchen.... staan allemaal bij zeker hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:14 schreef pascalheister het volgende:
waar blijven die lekkere wijven nou
hoe kan ik ole nou vergetenquote:Op woensdag 26 december 2007 11:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bluezz, Ole, Memento-Mori, Blumchen.... staan allemaal bij zeker hoor.
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe kan ik ole nou vergeten
Dat valt best wel mee. Maar het ziet er wel naar uit dat er meer mensen komen dan de laatste kerenquote:Op woensdag 26 december 2007 12:39 schreef numero_uno het volgende:
volgens mij nemen we de hele kroeg over
Ja uiteraard. Er zullen er echt wel een paar afvallen. Dat is altijd al zo geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:58 schreef Ole het volgende:
Nog maar even zien wie er écht zijn de twaalfde natuurlijk
hey numero_unoquote:Op woensdag 26 december 2007 12:39 schreef numero_uno het volgende:
volgens mij nemen we de hele kroeg over
ga je gang zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:43 schreef rubbereend het volgende:
misschien is het handig als er door iemand alvast gereserveerd wordt
SCH is de enige Utrechtenaar hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:05 schreef rubbereend het volgende:
dat is een mooi klusje voor één van onze Utrechtenaren
eentje is genoeg tochquote:
Vanuit Grunn?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
En Clauw komt ook zeker, dat mag ook wel aangepast worden.
Ik hou wel van domme blondjes hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 23:05 schreef Grulez het volgende:
Nou moe, je weet het niet tegewoordig...![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Ich bin dabei!!![]()
![]()
M'n lief komt ook mee. We gaan er een daggie Utrecht van maken. Kunnen niet zo heel laat weer weg aangezien de FC een thuiswedstrijd speelt die avond.
En mijn vrouw, die komt ook mee. Oppas is al geregeldquote:Op woensdag 26 december 2007 11:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bluezz, Ole, Memento-Mori, Blumchen.... staan allemaal bij zeker hoor.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:04 schreef jojomen4 het volgende:
Ben benieuwd. Eerste keer en dan zoveel mensen erbij.
Heb het topic paar dagen geleden beetje door genomen en als ik het goed begrijp wordt er normaal gesproken geknokt?
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En mijn vrouw, die komt ook mee. Oppas is al geregeld
geknokt?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:04 schreef jojomen4 het volgende:
Ben benieuwd. Eerste keer en dan zoveel mensen erbij.
Heb het topic paar dagen geleden beetje door genomen en als ik het goed begrijp wordt er normaal gesproken geknokt?
Ja, toen waren het er 11 als ik niemand vergeetquote:Op donderdag 27 december 2007 17:27 schreef rubbereend het volgende:
zo maar vast een OPdate klaarstaan in het volgende deel
de lijst met misschieners is nu al groter dan de vorige meet in totaal zo ongeveer
En die heeft een ov?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], met vriendlief, ze moeten alleen snel terug vanwege de FC...
Ik vermoed een autoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |